Wydzia? Administracji i Rozwoju:
1. Ewidencje osób upowa?nionych do przetwarzania danych osobowych
2. Rejestr Skarg, Wniosków i Petycji (elektroniczny)
3. Rejestr Uchwa? (elektroniczny i papierowy)
4. Rejestr Zarz?dze? (elektroniczny i papierowy u Pauliny)
5. Rejestr Informacji Publicznej (papierowy)
6. Rejestr Zabytków (elektroniczny i papierowy)
7. Rejestr Instytucji Kultury (papierowy)
8. Rejestr Gospodarstw Agroturystycznych (papierowy)
9. Rejestr skarg i wniosków;
10. Rejestr Dyspozycji BMiG Daleszyce;
11. Rejestr piecz?ci i piecz?tek,
12. Rejestr upowa?nie? i pe?nomocnictw;
13. Rejestr upowa?nie? i pe?nomocnictw osób (podmiotów) do dzia?ania w imieniu burmistrza jako organu gminy;
14. Rejestr Zarz?dze? BMiG Daleszyce;
15. Ksi??ka kontroli;
16. Ewidencja delegacji s?u?bowych;
17. Rejestr systemu Edicta;
18. Rejestr Szkole?;
19.Rejestr mieszka?ców i rejestr zamieszkania cudzoziemców (prowadzony w systemie komputerowym w programie PUMA),
20.Rejestr wyborców
a) Rejestr dodatkowy (dopisani na w?asny wniosek),
b) Rejestr nieg?osuj?cych (skre?leni na podstawie zawiadomie? z innych gmin lub informacji s?du o ubezw?asnowolnieniu),
c) Rejestr przej?ciowy (zawiera informacje o wy??czeniu – przechowywane na stanowisku pracy przez jeden rok od daty wy??czenia)
21. Ewidencja wydanych zezwole? na sprzeda? napojów alkoholowych (prowadzona w systemie komputerowym w programie PUMA
22. Ewidencja wpisów do Ewidencji Dzia?alno?ci Gospodarczej (prowadzony do ko?ca 2011 roku. Od stycznia 2012 r. obowi?zuje system centralny CEIDG)
23. Rejestr procedur kontroli zarz?dczej.
Wydzia? Gospodarki, Mienia i Rolnictwa:
1. Rejestr dzia?alno?ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w?a?cicieli nieruchomo?ci.
2. Ewidencja wydanych zezwole? na prowadzenia dzia?alno?ci w zakresie opró?niania zbiorników bezodp?ywowych i transportu nieczysto?ci ciek?ych.
3. Ewidencja k?pielisk – art. 38 Prawo wodne
4. Ewidencja miejsc okazjonalnie wykorzystywanych do k?pieli – art. 40 Prawo wodne
5. Rejestr umów dzier?awy
6. Ewidencja mienia komunalnego
7. Rejestr wydanych decyzji na upraw? maku i konopi
8. Rejestr umów najmu, u?ytkowania wieczystego i trwa?ego zarz?du
9. Rejestr zawartych aktów notarialnych
Wydzia? Inwestycji:
1. Ewidencja dróg i mostów elektronicznie w specjalnym programie.
2. Ewidencja zbiorników bezodp?ywowych i przydomowych oczyszczalni ?cieków.
3. Rejestr zamówie? publicznych.
Stra? Miejska:
1. Rejestr wydanych legitymacji s?u?bowych.
2. Rejestr wydania i przyj?cia notatnika s?u?bowego.
3. Rejestr wydanych upowa?nie? do wykonywania kontroli ruchu drogowego.
4. Rejestr wydanych upowa?nie? do nak?adania grzywien w drodze mandatu karnego wydanych przez Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce.
5. Rejestr Pracy Monitoringu Miejskiego.
Wydzia? O?wiaty:
1. Rejestr decyzji administracyjnych wydawanych w sprawie:
- stypendia szkolne,
- zasi?ki szkolne,
- dofinansowanie dla pracodawcy kosztów kszta?cenia pracownika m?odocianego;
2. Rejestr ??obków i klubów dzieci?cych przy u?yciu systemu teleinformatycznego s?u??cego do realizacji ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dzie?mi w wieku do lat 3 (art. 27 ust. 1 i 2);
3. Rejestr dokumentów prowadzonych w zwi?zku z awansem zawodowym nauczycieli:
- aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego (decyzji administracyjnych),
- za?wiadcze? o zdaniu egzaminu (art. 9g ust. 9 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela),
- wniosków o nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego;
4. Ewidencja spe?niania obowi?zku nauki (art. 41 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo o?wiatowe)
Inne, wymagane przepisami prawa ewidencje i rejestry, nie s? prowadzone z uwagi na brak spraw o takiej tematyce.
|