0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Zawiadomienie z dnia 15.01.2021r. Dyrektora Zarządu Zlewni w Kielcach
 Rafał Kraska      02.02.2021 godz. 9:55

Kielce, 29 stycznia 2021 r.

KR.ZUZ.1.4210.246.2020.GP

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

            Na podstawie art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.), w związku z art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 310 ze zm.), Dyrektor Zarządu Zlewni w Kielcach zawiadamia, że na wniosek złożony dnia 10 grudnia 2020 r. (uzupełniony ostatecznie w dniu 26 stycznia 2021 r.) przez Pana Michała Zapiór, działającego z pełnomocnictwa Powiatowego Zarządu Dróg   w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na:

1. wykonanie urządzeń wodnych tj. wykonanie wylotu z kanalizacji deszczowej Wyl-1 o średnicy   Ø 500 mm;


2.  usługi wodne w zakresie odprowadzania wód opadowych lub roztopowych za pomocą ww wylotu do rowu ziemnego na działce ewid. nr 1599/3 obręb Daleszyce,                               

dla zadania pn. „Rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych (starodroże drogi wojewódzkiej nr 764) 0329T i 0332T obok Domu Ludowego w Daleszycach” - realizowanego w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1363).

Na mocy art. 400 ust. 7 ww. ustawy Prawo wodne oraz stosownie do treści art. 10 oraz
art. 73 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w terminie 7 dni od daty otrzymania  niniejszego zawiadomienia, strony mogą zapoznać się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w siedzibie Zarządu Zlewni w Kielcach, ul. Robotnicza 5, 25 - 662 Kielce, parter, pokój 003,                     a także składać pisemnie wszelkie wnioski, informacje, wyjaśnienia i zastrzeżenia dotyczące sprawy, po wcześniejszym ustaleniu możliwości przeglądania akt kontaktując się pod numerem telefonu: 41 33 400 99 (wew. 212 i 312), bądź drogą e-mailową (Grzegorz.Pawlik@wody.gov.pl). W przypadku braku informacji o powyższym uznaje się, że strona nie skorzystała z możliwości wynikających z art. 10 Kpa.

Zapoznanie się z aktami nie jest obowiązkowe. Po upływie ww. terminu w przypadku braku uwag i zastrzeżeń, sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody.

Sprawę prowadzi: Grzegorz Pawlik, tel. 41 334 00 98, wew. 212; e-mail: Grzegorz.Pawlik@wody.gov.pl

 

Dokument: Zawiadomienie z dnia 15.01.2021r. Dyrektora Zarządu Zlewni w Kielcach

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl