0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY GIMNAZJUM W DALESZYCACH W OKRESIE OD 03.01-31.12.2011 r.

Numer: G/ZP-III-204-93/2010


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach , ul. Henryka Sienkiewicza 11b, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3020700, faks 0-41 3020703.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY GIMNAZJUM W DALESZYCACH W OKRESIE OD 03.01-31.12.2011 r..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wg asortymentu z podziałem na pakiety: PAKIET NR 1 - mrożonki, PAKIET NR II - ryby , PAKIET NR III - produkty mleczarskie, PAKIET NR IV - pieczywo, PAKIET NR V - jaja, PAKIET NR VI - produkty przemiału zbóż, PAKIET NR VII - olej, PAKIET NR VIII - mięso-wędliny, PAKIET IX - drób, PAKIET NR X - owoce i warzywa, PAKIET NR XI - różne produkty spożywcze. Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy roku. Miejsce realizacji zamówienia - magazyny stołówki szkolonej Gimnazjum w Daleszycach. Sposób realizacji -zamówienia częściowe, wielkość dostawy uzależniona będzie od potrzeb stołówki i ustalana na bieżąco z intendentką stołówki w trakcie realizacji umowy. Formularze cenowe określają ilość produktów, jakie winny być dostarczone w okresie 12 miesięcy. Ilości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: - ilości przygotowywanych posiłków. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz za i wyładunek..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • PAKIET NR 1 - mrożonki, PAKIET NR II - ryby , PAKIET NR III - produkty mleczarskie, PAKIET NR IV - pieczywo, PAKIET NR V - jaja, PAKIET NR VI - produkty przemiału zbóż, PAKIET NR VII - olej, PAKIET NR VIII - mięso-wędliny, PAKIET IX - drób, PAKIET NR X - owoce i warzywa, PAKIET NR XI - różne produkty spożywcze. Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy roku. Miejsce realizacji zamówienia - magazyny stołówki szkolonej Gimnazjum w Daleszycach. Sposób realizacji -zamówienia częściowe, wielkość dostawy uzależniona będzie od potrzeb stołówki i ustalana na bieżąco z intendentką stołówki w trakcie realizacji umowy. Formularze cenowe określają ilość produktów, jakie winny być dostarczone w okresie 12 miesięcy. Ilości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: - ilości przygotowywanych posiłków. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz za i wyładunek.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 03.31.10.00-2, 15.50.00.00-3, 15.81.10.00-6, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.41.11.00-3, 15.13.11.30-5, 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 03.22.00.00-9, 15.80.00.00-6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
    FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. oraz inne wymagania określone w ustawie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • nie dotyczy

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • nie dotyczy

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • nie dotyczy

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • nie dotyczy

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków do Urzędu Skarbowego, z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub przedstawi zaświadczenie, że uzyskuje przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanych decyzji właściwego organu

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1.Niezmienność cen oferowanych na pakiet Nr X- Owoce i warzywa wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy. Po upływie 60 dni niezmienności cen ofertowych dostawca może złożyć pisemną prośbę do dyrekcji szkoły, do której musi być dołączony aktualny wskaźnik wzrostu cen towarów, o zmianę cen produktów wymienionych w pakiecie Nr X, biorąc pod uwagę np.: średnią cenę Giełdy w Sandomierzu (www.minrol.gov.pl). Dostawca prośbę może składać nie częściej jednak niż raz na kwartał. 2.Ceny jednostkowe wyszczególnione w formularzu cenowym-załącznik nr 2 do SIWZ - mogą być waloryzowane , zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, (np. ogłaszanych przez Prezesa GUS) na pisemną prośbę Wykonawcy skierowaną do dyrektora szkoły, do której musi być dołączony aktualny wskaźnik wzrostu cen towarów (np. z Internetu: www.stat.gov.pl; www.rolpetrol.com.pl; www.netb.pl) Ceny jednostkowe mogą być waloryzowane począwszy od drugiego kwartału realizacji umowy, nie częściej jednak niż raz na kwartał.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach 26-021 Daleszyce, ul. Sienkiewicza 11b.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 08:30, miejsce: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach - sekretariat 26-021 Daleszyce, ul. Sienkiewicza 11b.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - mrożonki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET Nr I FORMULARZ CENOWY - mrożonki - potrzeby na 12 miesiącu (CPV 15331170-9) 1. Mieszanka kompotowa kg 600 2. Fasolka szparagowa kg 400 3. Kalafior mrożony kg 250 4. Knedle z owocem kg 300 5. Pyzy z mięsem kg 300 6. Kartacze kg 300.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR II - RYBY.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miruna-filet: bez skóry SHP kg 600.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR III - PRODUKTY MLECZARSKIE.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ser twarogowy - biały kg 450 2. Śmietana 18% l 500 3. Masło extra kg 500 4. Śmietana 30 % l 1000 5. Mleko 2% l 1000 6. Ser żółty kg 30 7. Margaryna kg 50 8. Serek waniliowy 150g szt 500 9. Jogurty 150 ml/szt 4000 10. Serek topiony (różne smaki) kg 5.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR IV - PIECZYWO.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chleb krojony waga 600g, szt 5000 2. Chleb krojony waga 600g - pieczywo ciemne, pełno-ziarniste szt 400 3. Chleb pszenny waga 600g szt 50 4. Mała, zwykła bułeczka - wrocławska 0,05 kg szt 13000 5. Bułka z serem 0,06 kg szt 2600 6. Bułka z budyniem 0,06 g szt 2600 7. Bułka z jagodami 0,08 kg szt 1100 8. Pączek nadziewany dżemem 0,08 kg szt 1600.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR V - JAJA.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jaja klasa A/XL szt. 10000.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR VI - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZBÓŻ.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mąka pszenna typ 500 kg 1000 2. Ryż kg 700 3. Mąka ziemniaczana kg 70 4. Kasza jęczmienna szt 500.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR VII - OLEJ.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej roślinny z pierwszego tłoczenia L 700.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.11.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR VIII - MIĘSO - WEDLINY.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łopatka b. k. kg 1500 2. Kiełbasa zwyczajna kg 800 3. Boczek swojski kg 150 4. Wołowina b.k. kg 600 5. Mięso od szynki b.k. kg 600 6. Smalec kg 300 7. Schab b.k. kg 700 8. Szynka wiejska kg 15 9. Schab domowy kg 15 10. Polędwica Sopocka kg 15 11. Pierś z indyka wędzona kg 10 12. Szynka chłopska kg 20 13. Krakowska sucha kg 25 14. Baleron Świętokrzyski kg 20 15. Parówki cienkie wieprzowe kg 100 16. Boczek wędzony ze skórą kg 250.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR IX - DRÓB.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurczak kg 2000.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR X - OWOCE I WARZYWA.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Marchew gat. 1 kg. 2200 2. Seler gat. 1 kg. 700 3. Cebula gat. 1 kg. 1300 4. Buraki czerwone gat. 1 kg. 800 5. Jabłka kg. 1500 6. Pietruszka kg 800 7. Por kg 800 8. Ziemniaki kg 15 000 9. Kapusta biała kg 1000 10. Pieczarki kg 250 11. Koper świeży pęczek 1000 12. Natka pietruszki pęczek 700 13. Szczypiorek świeży pęczek 300 14. Mandarynka kg 250 15. Banan kg 500 16. Cytryna kg 5 17 Fasolka szparagowa świeża kg 50 18 Rzodkiewka pęczek 50 19 Kapusta pekińska kg 700 20. Ogórek zielony kg 250 21. Pomidory kg 200 22. Sałata lodowa szt 200 23. Kiwi koszyczek 100 24. Brzoskwinie koszyczek 30 25. Kalafior szt 50 26. Papryka świeża kg 30 27. Śliwka kg 60 28. Ziemniaki młode kg 500 29. Kapusta czerwona kg 350 30. Ogórki kiszone kg 900 31. Kapusta kiszona kg 1500 32. Gruszka kg 300 33. Kapusta włoska kg 100 34. Winogron jasny kg 70 35. Winogron ciemny kg 70 36. Pomarańcza kg 200.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR XI - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sól warzona-jodowana kg 400 2. Cukier waniliowy szt. (16g) 500 3. Pieprz prawdziwy mielony kg 10 4. Przyprawa warzywna kg 180 5. Kostka rosołowa szt. (po 12 kostek-120g) 200 6. Bułka tarta kg. 200 7. Sól warzona-nie jodowana kg 100 8. Makaron - forma gruba (minimum 2 jajeczny) kg 650 9. Makaron zacierka kg 50 10. Makaron - forma cienka (minimum 4 jajeczny) kg 200 11. Makaron łazanki kg 200 12. Makaron Spaghetti kg 50 13. Koncentrat pomidorowy 30% L 350 14. Cukier kryształ KN kat 1 kg 2000 15. Ogórki konserwowe L 600 16. Chrzan L 20 17. Fasola Jaś kg 300 18. Groch łuskany kg 100 19. Tabliczka mlecznej czekolady (100g) szt 200 20 Herbata ekspresowa op=100 szt saszetek 150 21. Zaprawka cytrynowa L 30 22. Rodzynki kg 5 23. Wiórka kokosowe kg 3 24. Przyprawa do panierowania mięs (czerwona) kg 8 25. Groszek zielony konserwowy szt (400g) 400 26. Majeranek kg 4 27. Syrop L 250 28. Sałatka warzywna L 150 29. Musztarda L 20 30. Majonez L 40 31. Ziele angielskie kg 3 32. Liść laurowy kg 1 33. Proszek do pieczenia szt (30g) 100 34. Drożdże kg 20 35. Barszcz biały w butelce L 100 36. Pieprz ziołowy kg 10 37. Kukurydza konserwowa szt (400g) 200 38. Fasola czerwona konserwowa szt (400g) 80 39. Fasola biała konserwowa szt (400g) 50 40. Śmietan-fix szt (9g) 400 41. Aromat do ciast szt (9ml) 50 42. Śliwka suszona kg 1 43. Podgrzybek suszony kg 1 44. Kisiel szt (77g) 350 45. Galaretka szt (79g) 100 46. Cynamon szt (20g) 20 47. Kakao kg 10 48. Budyń szt (40g) 200 49. Sałatka obiadowa L 150 50. Koncentrat barszcz czerwony L 50 51. Przyprawa do panierowania drobiu kg 2 52. Przyprawa do panierowania drobiu kg 1 53. Sos pieczeniowy ciemny szt (30g) 400 54. Sos pieczeniowy jasny szt (30g) 200 55. Barszcz biały w proszku szt (40g) 400 56. Buraki - ćwikła L 150 57. Sól czosnkowa kg 15 58. Przyprawa w płynie L 100 59. Papryka słodka kg 10 60. Wafelek w czekoladzie szt (39g) 2500 61. Barszcz czerwony w proszku szt (40g) 100 62. Kwasek cytrynowy kg 4 63. Przyprawa uniwersalna do zup i mięs kg 40 64. Baton czekoladowy szt (45g) 2000 65. Ketchup L 30 66. Dżem niskosłodzony szt (260g) 200 67. Napój owocowy w kartoniku (0,20 l) szt 1000 68. Cukierki czekoladowe kg 30 69. Cukier puder kg 15 70. Jabłko prażone L 300 71. Kawa zbożowa kg 10 72. Masło czekoladowo-orzechowe L 20 73 Serduszka Walentynkowe szt (30-40g) 500 74 Pasztet drobiowy kg 15 75 Pasztet - konserwa podrobowa kg 20 76 Miód naturalny kg 10 77 Jajka Wielkanocne, czekoladowe szt 500 78 Mikołaj czekoladowy szt 500 79 Wafle tortowe (160g) szt 100 80 Ananas w puszce, plastry (netto565g) szt 30 81 Wafle przekładane kg 10 82 Galaretka owocowa (krojona) kg 10 83 Herbatniki maślane kg 10 84 Kulki czekoladowe na mleko kg 15 85 Kasza manna (błyskawiczna) kg 10 86 Posypka kolorowa do ciast (80g) szt 10.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 388578 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010


    » ZAŁĄCZNIKI «
    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załacznikami
    Dodany: 30.11.2010 godz. 10:36
     
    Załącznik nr 2 do SIWZ
    Dodany: 30.11.2010 godz. 10:36
     
    Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
    Dodany: 20.12.2010 godz. 14:02
     



    Ostateczny termin składania ofert:
     10 2010 godz. 08:30



    Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
      Jan Cedro [Dyrektor ZSP w Daleszycach] dnia 30 2010
    Informacja opublikowana przez:
      dnia 30 2010 godz. 10:36
    Liczba odsłon:
      939 od 30 2010 godz. 10:36  (średnio 1.18 odsłon/dobę)

     

     

    UMiG Daleszyce
    tel. 0-41/ 317-16-94
    fax.0-41/ 317-16-93
    gmina@daleszyce.pl