Numer: GMR. 5540 PB. 1- /20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, fax 0-41 3171693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych oraz map zawierających projekty podziału nieruchomości niezbędnych pod pas drogowy wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi, następujących odcinków dróg:
1. Projekt budowy drogi gminnej nr ( 000618 T ) Daleszyce - Niwki, 2. Projekt budowy drogi gminnej nr ( 000613 T ) Borków - Słopiec Szlachecki, 3. Projekt budowy chodnika dla pieszych wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 764 w m. Daleszyce i w m. Niwy , 4. Wykonanie map zawierających projekty podziału nieruchomości drogi gminnej Trzemosna - Szczecno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych oraz map zawierających projekty podziału nieruchomości niezbędnych pod pas drogowy wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi, pn.: 1. Droga gminna nr ( 000618 T ) Daleszyce - Niwki 2. Droga gminna nr ( 000613 T ) Borków - Słopiec Szlachecki 3. Budowa chodnika dla pieszych wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 764 w m. Daleszyce w km 15+000 do km 16+080 i w m.Niwy w km 16+600 do km 17+620 . 4.Wykonanie map zawierających projekty podziału nieruchomości niezbędnych pod pas drogowy drogi gminnej Trzemosna-Szczecno ok. 100 działek . na terenie gm. Daleszyce.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9, 74.27.40.00-0, 74.23.22.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , 5/ spełniają warunki określone art.22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 1 do SIWZ), 2/ formularz ofertowy (załącznik Nr 2 do SIWZ) - wypełniony i podpisany, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)doświadczenie zawodowe: wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, na załączniku nr 3; - wymagane jest wykazanie się realizacją przynajmniej jednego opracowania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w załącznikach nr 5 i 5a do SIWZ;
b/ potencjał kadrowy: sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na załączniku nr 4;
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ż uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 3 i 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w punktach 3 i 4 ,
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt od 1, 3,4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem / za zgodność z oryginałem/.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce. pok. nr 25 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.04.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Droga gminna nr ( 000618 T ) Daleszyce - Niwki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
projektów budowlanych oraz map zawierających projekty podziału nieruchomości niezbędnych pod pas drogowy wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi gminnej nr ( 000618 T ) Daleszyce - Niwki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9, 74.23.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie map zawierających projekty podziału nieruchomości niezbędnych pod pas drogowy drogi gminnej Trzemosna - Szczecno ok. 100 działek ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie map zawierających projekty podziału nieruchomości niezbędnych pod pas drogowy ( ok. 100 działek )
wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi gminnej Trzemosna - Szczecno ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00-9, 74.27.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biletynie Zamówień Publicznych pod numerem 40067 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008r.
|