Numer: ZP.271.2.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Daleszyce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Daleszyce w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 3. Zajęcia logopedyczne. 4. Zajęcia socjoterapeutyczne. 5. Gimnastyka korekcyjna. 6. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk mat. - przyr. 7. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych - ed. polonistyczna. 8. Wyjazdowe zajęcia tematyczne z wyżywieniem do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Kielcach, Teatru lalki i Aktora Kubuś w Kielcach (2 razy), Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach - zajęcia muzealne, Nowej Słupi i na Św. Krzyż. 9. Doposażenie bazy dydaktycznej szkół (Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych zawiera załącznik nr 3 do SIWZ). I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkołach Podstawowych, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, zostaną przeprowadzone w projekcie Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Daleszyce - 51 uczniów w 6 grupach 540 godzin w okresie realizacji projektu. II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkołach Podstawowych, zostaną przeprowadzone w projekcie Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Daleszyce - 53 uczniów w 7 grupach 630 godzin w okresie realizacji projektu. III. Zajęcia logopedyczne w Szkole Podstawowej, zostaną przeprowadzone w projekcie Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Daleszyce - 7 uczniów w 1 grupie 90 godzin w okresie realizacji projektu. IV. Zajęcia socjoterapeutyczne w Szkole Podstawowej, zostaną przeprowadzone w projekcie Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Daleszyce - 7 uczniów w 1 grupie 90 godzin w okresie realizacji projektu. V. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej, zostaną przeprowadzone w projekcie Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Daleszyce - 36 uczniów w 3 grupach 270 godzin w okresie realizacji projektu. VI. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk mat. - przyr. w Szkołach Podstawowych, zostaną przeprowadzone w projekcie Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Daleszyce - 49 uczniów w 6 grupach 540 godzin w okresie realizacji projektu. VII. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych - ed. polonistyczna w Szkole Podstawowej, zostaną przeprowadzone w projekcie Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Daleszyce - 8 uczniów w 1 grupie 90 godzin w okresie realizacji projektu. VIII. Wyjazdowe zajęcia tematyczne z wyżywieniem do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Kielcach - 15 uczniów, Teatru lalki i Aktora Kubuś w Kielcach (2 razy) - 15 uczniów, Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach - zajęcia muzealne - 15 uczniów, Nowej Słupi i na Św. Krzyż - 15 uczniów. W projekcie Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Daleszyce zaplanowano 2250 godzin zajęć edukacyjnych wspomagających uczniów w okresie realizacji projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.00.00.00-5, 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oferent musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które muszą spełniać wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z 2009 r. Dz. U. Nr 50 poz. 400 w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Oferowana kadra musi posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela mianowanego oraz minimum 6 letni staż pracy w zawodzie odpowiadającym specyfice przedmiotu zamówienia.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał. Nr 2). 2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia pisemnych zmian umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy PZP przy wystąpieniu następujących okoliczności: 1.1. Zmiana terminu umownego (pkt IV.2 SIWZ): wstrzymania świadczenia usługi lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, istotnej zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej w formie pisemnej, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy, zmiany terminu realizacji projektu. 2) zmiana niewymagająca aneksowania umowy a jedynie pisemnej zgody / akceptacji Zamawiającego: - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, - zmiana danych adresowych stron umowy, - zmiana rachunku bankowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.daleszyce.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce. 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9. pok. 25 - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce. 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9. pok. 25 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Programu Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało zamieszczone na stronie Urzędu zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 22392 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
|