0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Daleszyce

Numer: GMR.ZP.271.7.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Daleszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Daleszyce zgodnie z podjętą uchwałą Rady Miejskiej Nr III.12.2010 z dnia 29 grudnia 2010 r w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta i gminy Daleszyce - w granicach: miasta Daleszyce oraz sołectw: Marzysz; Mójcza; Suków; Szczecno; Trzemosna; Brzechów; Komórki; Niestachów; Borków; Wójtostwo-Danków; Słopiec; Niwy; Cisów; Kranów; Smyków; Sieraków; Widełki w oparciu o posiadane materiały i dokumenty: - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Daleszyce; - posiadane opracowania ekofizjograficzne; - wydane decyzje o warunkach zabudowy oraz decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 2. Projekt planu powinien być sporządzony zgodnie z Ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 3. Zamówienie obejmuje wykonanie planów w skali 1:2000 dla terenów inwestycyjnych i 1:5000 dla terenów lasów i wyłączonych z zabudowy na mapach pozyskanych przez Zamawiającego na nośniku elektronicznym przy udziale merytorycznym Wykonawcy ze Starostwa Powiatowego w Kielcach. 4. Ponadto Wykonawca zobowiąże się do: a)Zapewnienia udziału głównego projektanta planu we wszystkich spotkaniach z mieszkańcami, posiedzeniach Komisji Problemowych Rady Miejskiej w Daleszycach oraz sesjach Rady Miejskiej na żądanie Zamawiającego; b)Opracowania planu zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz.717 z późn. zmianami) c)Dla obszaru gminy Daleszyce miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić obowiązkowo jako odrębne uchwały z odrębnymi rysunkami planu w granicach każdego z sołectw i miasta Daleszyce, uwzględniając tereny wyszczególnione w Studium Uwarunkowań i Kierunków zagospodarowania Przestrzennego Gminy Daleszyce jako kierunki rozwoju przestrzennego oraz potrzeb właścicieli gruntów; d)sporządzenia prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem Art. 36 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; e)uwzględnienia w projekcie planu opinii Komisji Problemowych oraz Rady Miejskiej; f)uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne; g)przekazania Gminie projektu planu do uzgodnień z instytucjami wymaganymi Art. 17 ust.7 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; h)wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień; i)przekazania poprawionego projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu; udział w dyskusji publicznej; j)rozpatrzenia uwag, które wpłynęły do projektu planu wraz z wprowadzeniem ewentualnych zmian; k)przygotowania prezentacji multimedialnej przygotowanego projektu planu; l)przedstawienia Radzie Miejskiej Daleszyc ostatecznej wersji projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem przyczyn ich nieuwzględnienia; m)powtórzenia niezbędnych czynności obwarowanych wymogami w przypadku nie uchwalenia planu przez Radę Miejską Daleszyc. n)Przygotowanie projektów wszystkich zawiadomień i innych pism, które Zamawiający zobowiązany będzie wystosowywać w związku z opracowaniem projektu. o) Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa na opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Daleszyce w okresie od 01 lipca 2011 r. do czasu zakończenia procedur związanych z wdrażaniem w życie ww. planu, będzie opracowywał projekty decyzji o warunkach zabudowy oraz projekty decyzji dot. lokalizacji inwestycji celu publicznego bez dodatkowego wynagrodzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 12 000,00 PLN w terminie do dnia 05 maja 2011 roku do godziny 10.00. 2. Wadium może być wnoszone w formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach ubezpieczeniowych, d)gwarancjach bankowych, e)poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem.: Wadium - przetarg na miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Nr rachunku 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002. Potwierdzeniem tej formy wadium będzie kopia przelewu ( wpłaty) załączona do oferty. 4. Wadium wniesione w formie innej nie pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 Prawa zamówień publicznych. Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w kasie Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce a kopię dopiąć do oferty. 5. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zmawiający zatrzymuje wadium z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złoży oświadczeń lub dokumentów i pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania na powierzchni minimum 5 000 ha (nowy plan lub zmiana planu) uchwalony i ogłoszony z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują minimum 2 osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta Wykonawcy; 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem 3. Wykaz prac przewidzianych dla podwykonawców,sprządzony wg. załączonego do SIWZ wzoru.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku obowiązku ponowienia uzgodnień wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w art. 17 pkt. 13 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) termin do ponownego przekazania projektu zmian Radzie Miejskiej Daleszyce może zostać przedłużony, nie dłużej jednak niż do 6 miesięcy na wniosek Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 92982 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011


Dodano 4 2011 godz. 13:33 przez

Daleszyce, dnia 2011.05,04

Znak: GMR.ZP.271.7.2011

 


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Daleszyce.


W związku z wniesionym pytaniem w dniu 29.04.2011 r. dotyczącym przewidywanych ilości opracowania projektów decyzji informuję:

Pyt. Nawiązując do zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia na "opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Daleszyce  kwestionujemy zapis pkt 1 i ust 6 ppkt.o) który zobowiązuje Wykonawcę do wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzję dot. lokalizacji inwestycji celu publicznego w okresie od lipca 2011 do zakończenia procedury związanych z wdrażaniem w życie planu.".

Odp. Zamawiający przewiduje, że w okresie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Daleszyce, Zamawiający przewiduje wydanie ok. 350 decyzji o warunkach zabudowy oraz ok. 50 decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Ponadto Zamawiający informuje, że zostaje przedłużony termin składania ofert  do dnia 09 maja 2011 do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 10.15. w miejscu wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 27.04.2011 godz. 15:07
 
Załącznik nr 1 do SIWZ
Dodany: 27.04.2011 godz. 15:07
 
Załącznik nr 2 do SIWZ
Dodany: 27.04.2011 godz. 15:07
 
Załącznik nr 3 do SIWZ
Dodany: 27.04.2011 godz. 15:08
 
Załącznik nr 4 do SIWZ
Dodany: 27.04.2011 godz. 15:08
 
Załącznik nr 5 do SIWZ
Dodany: 27.04.2011 godz. 15:08
 
Załącznik nr 6 do SIWZ
Dodany: 27.04.2011 godz. 15:08
 
Załącznik nr 7 do SIWZ
Dodany: 27.04.2011 godz. 15:08
 
Załącznik nr 8 do SIWZ
Dodany: 27.04.2011 godz. 15:08
 
Załącznik nr 9 do SIWZ
Dodany: 27.04.2011 godz. 15:09
 
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dodany: 26.05.2011 godz. 22:13
 



Ostateczny termin składania ofert:
  9 2011



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Piwoński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 27 2011
Informacja opublikowana przez:
  dnia 27 2011 godz. 15:07
Liczba odsłon:
  1488 od 27 2011 godz. 15:07  (średnio 1.3 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl