Numer: GMR.ZP.9.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych rozbudowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Daleszyce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę drogi gminnej nr319016T Marzysz - Znojów wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej. 2. Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę drogi gminnej nr 319013T Brzechów - Brzechów Nowiny wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej. 3. Wykonanie projektu na budowę chodnika dla pieszych w Sukowie od drogi nr 764 do kościoła. 4. Wykonanie projektu na remont skrzyżowań drogi wojewódzkiej nr 764 w Sukowie ul. Nad Lubrzanką. 5. Wykonanie projektu budowlanego drogi gminnej w miejscowości Niwy Daleszyckie - odcinek łączący drogę powiatową Nr 0335 T Niwki Daleszyckie -dr. pow. 0334 T z drogą wewnętrzną działka nr ewid. 1275 wg przebiegu wskazanym na załączniku graficznym. 6. Wykonanie projektu budowlanego drogi gminnej Nr 319021 T Przez wieś Niwki Daleszyckie - odcinek łączący drogę gminną z drogą powiatową Nr 0335 T Niwki Daleszyckie - dr. pow. 0334 T wg przebiegu wskazanym na załączniku graficznym. Projekty budowlano-wykonawcze opracowane w 5 egzemplarzach zawierające: a) projekt zagospodarowania terenu na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w skali miń. 1:1000 z linią rozgraniczającą pas drogowy (istniejącą i projektowaną). 2) Zawartość projektu zagospodarowania terenu: a) opis techniczny z wyszczególnieniem działek, na których realizowana będzie inwestycja (inwestycję zlokalizować z uwzględnieniem terenu istniejącego pasa drogi; Część rysunkowa : a) orientacja; b) projekt zagospodarowania terenu w skali miń. 1:1000 wraz z istniejącymi projektowanym uzbrojeniem terenu. 2. Projekt architektoniczno-budowlany obejmujący: a) dostosowanie projektowanego odcinka do parametrów drogi klasy D; b) zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni dla kategorii ruchu KR-1; c) przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną oraz uzyskania warunków technicznych do przebudowy tych urządzeń (jeśli występują). 3. Zawartość projektu wykonawczego drogowego: a) Opis techniczny w tym: - dokumentację geotechniczną podłoża gruntowego wraz z obliczeniem konstrukcji nawierzchni: - tabelę robót ziemnych; - wykaz zjazdów na posesje (z lokalizacją, szerokością i powierzchnią). b) Część rysunkowa: - plan orientacyjny; - plan sytuacyjny w skali 1:1000 z urządzeniami inżynierskimi przewidzianymi do przebudowy na formacie składanym A-4; - przekrój podłużny drogi z rzędnymi rowów, przepustów; - przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (w tym ogrodzeń); - przekroje konstrukcyjne; - rysunki szczegółowe np. wjazdu, przepustu, ewentualnego umocnienia rowu, szczegóły odwodnienia liniowego. c) Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje wymagane przepisami szczegółowymi pozwalające na wystąpienie o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowych na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194) oraz o decyzję pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Dokumenty przetargowe opracowane w 4 egzemplarzach: 1) Przedmiar robót; 2) Ślepy kosztorys - Tabela elementów rozliczeniowych, obejmujący wszystkie występujące roboty (elementy rozliczeniowe) w Excelu, w formie obliczeniowej(dołączyć na elektronicznym nośniku danych); 3) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - dołączyć na elektronicznym nośniku danych. Kosztorys Inwestorski, opracowany w 2 egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Projekty branżowe przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury (o ile takie wystąpią). Ilość działek przewidzianych do zajęcia i podziału nieruchomości pod pas drogowy: droga nr (319016 T) Marzysz - Znojów ok. 45 działek i droga nr (0006 T) Brzechów - Brzechów Nowiny - działka leśna Lasów Państwowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.32.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu projektu budowlanego rozbudowy lub przebudowy drogi o dł. minimum 500 mb. z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9 pok. 25 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę drogi gminnej nr319016T Marzysz - Znojów wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlano-wykonawczy opracowany w 5 egzemplarzach zawierający: a) projekt zagospodarowania terenu na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w skali miń. 1:1000 z linią rozgraniczającą pas drogowy (istniejącą i projektowaną). 1) Zawartość projektu zagospodarowania terenu: a) opis techniczny z wyszczególnieniem działek, na których realizowana będzie inwestycja (inwestycję zlokalizować z uwzględnieniem terenu istniejącego pasa drogi; Część rysunkowa : a) orientacja; b) projekt zagospodarowania terenu w skali miń. 1:1000 wraz z istniejącymi projektowanym uzbrojeniem terenu. 2. Projekt architektoniczno-budowlany obejmujący: a) dostosowanie projektowanego odcinka do parametrów drogi klasy D; b) zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni dla kategorii ruchu KR-1; c) przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną oraz uzyskania warunków technicznych do przebudowy tych urządzeń (jeśli występują).3. Zawartość projektu wykonawczego drogowego: a) Opis techniczny w tym: - dokumentację geotechniczną podłoża gruntowego wraz z obliczeniem konstrukcji nawierzchni: - tabelę robót ziemnych; - wykaz zjazdów na posesje (z lokalizacją, szerokością i powierzchnią). b) Część rysunkowa: - plan orientacyjny; - plan sytuacyjny w skali 1:1000 z urządzeniami inżynierskimi przewidzianymi do przebudowy na formacie składanym A-4; - przekrój podłużny drogi z rzędnymi rowów, przepustów; - przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (w tym ogrodzeń); - przekroje konstrukcyjne; - rysunki szczegółowe np. wjazdu, przepustu, ewentualnego umocnienia rowu, szczegóły odwodnienia liniowego. c) Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje wymagane przepisami szczegółowymi pozwalające na wystąpienie o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowych na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194) oraz o decyzję pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). 3. Dokumenty przetargowe opracowane w 4 egzemplarzach: 1) Przedmiar robót; 2) Ślepy kosztorys - Tabela elementów rozliczeniowych, obejmujący wszystkie występujące roboty (elementy rozliczeniowe) w Excelu, w formie obliczeniowej(dołączyć na elektronicznym nośniku danych); 3) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - dołączyć na elektronicznym nośniku danych. 4. Kosztorys Inwestorski, opracowany w 2 egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Projekty branżowe przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury (o ile takie wystąpią)..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.32.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę drogi gminnej nr 319013T Brzechów - Brzechów Nowiny wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlano-wykonawczy opracowany w 5 egzemplarzach zawierający: a) projekt zagospodarowania terenu na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w skali miń. 1:1000 z linią rozgraniczającą pas drogowy (istniejącą i projektowaną). 1. Zawartość projektu zagospodarowania terenu: a) opis techniczny z wyszczególnieniem działek, na których realizowana będzie inwestycja (inwestycję zlokalizować z uwzględnieniem terenu istniejącego pasa drogi; 2. Część rysunkowa : a) orientacja; b) projekt zagospodarowania terenu w skali miń. 1:1000 wraz z istniejącymi projektowanym uzbrojeniem terenu. 3. Projekt architektoniczno-budowlany obejmujący: a) dostosowanie projektowanego odcinka do parametrów drogi klasy D; b) zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni dla kategorii ruchu KR-1; c) przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną oraz uzyskania warunków technicznych do przebudowy tych urządzeń (jeśli występują). 4. Zawartość projektu wykonawczego drogowego: a) Opis techniczny w tym: - dokumentację geotechniczną podłoża gruntowego wraz z obliczeniem konstrukcji nawierzchni: - tabelę robót ziemnych; - wykaz zjazdów na posesje (z lokalizacją, szerokością i powierzchnią). b) Część rysunkowa: - plan orientacyjny; - plan sytuacyjny w skali 1:1000 z urządzeniami inżynierskimi przewidzianymi do przebudowy na formacie składanym A-4; - przekrój podłużny drogi z rzędnymi rowów, przepustów; - przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (w tym ogrodzeń); - przekroje konstrukcyjne; - rysunki szczegółowe np. wjazdu, przepustu, ewentualnego umocnienia rowu, szczegóły odwodnienia liniowego. c) Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje wymagane przepisami szczegółowymi pozwalające na wystąpienie o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowych na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194) oraz o decyzję pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). 5. Dokumenty przetargowe opracowane w 4 egzemplarzach: 1) Przedmiar robót; 2) Ślepy kosztorys - Tabela elementów rozliczeniowych, obejmujący wszystkie występujące roboty (elementy rozliczeniowe) w Excelu, w formie obliczeniowej(dołączyć na elektronicznym nośniku danych); 3) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - dołączyć na elektronicznym nośniku danych. 6. Kosztorys Inwestorski, opracowany w 2 egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Projekty branżowe przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury (o ile takie wystąpią). 8. Ilość działek przewidzianych do zajęcia i podziału nieruchomości pod pas drogowy: droga nr (319016 T) Marzysz - Znojów ok. 45 działek i droga nr (0006 T) Brzechów - Brzechów Nowiny - działka leśna Lasów Państwowych..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.32.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektu na budowę chodnika dla pieszych w Sukowie od drogi nr 764 do kościoła..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlano-wykonawczy opracowany w 5 egzemplarzach zawierający: a) projekt zagospodarowania terenu na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w skali miń. 1:1000 z linią rozgraniczającą pas drogowy (istniejącą i projektowaną). 1. Zawartość projektu zagospodarowania terenu: a) opis techniczny z wyszczególnieniem działek, na których realizowana będzie inwestycja (inwestycję zlokalizować z uwzględnieniem terenu istniejącego pasa drogi; 2.Część rysunkowa : a) orientacja; b) projekt zagospodarowania terenu w skali miń. 1:1000 wraz z istniejącymi projektowanym uzbrojeniem terenu. 3. Projekt architektoniczno-budowlany obejmujący: a) dostosowanie projektowanego odcinka do parametrów drogi klasy D; b) zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni dla kategorii ruchu KR-1; c) przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną oraz uzyskania warunków technicznych do przebudowy tych urządzeń (jeśli występują). 4. Zawartość projektu wykonawczego drogowego: a) Opis techniczny w tym: - dokumentację geotechniczną podłoża gruntowego wraz z obliczeniem konstrukcji nawierzchni: - tabelę robót ziemnych; - wykaz zjazdów na posesje (z lokalizacją, szerokością i powierzchnią). b) Część rysunkowa: - plan orientacyjny; - plan sytuacyjny w skali 1:1000 z urządzeniami inżynierskimi przewidzianymi do przebudowy na formacie składanym A-4; - przekrój podłużny drogi z rzędnymi rowów, przepustów; - przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (w tym ogrodzeń); - przekroje konstrukcyjne; - rysunki szczegółowe np. wjazdu, przepustu, ewentualnego umocnienia rowu, szczegóły odwodnienia liniowego. c) Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje wymagane przepisami szczegółowymi pozwalające na wystąpienie o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowych na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194) oraz o decyzję pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). 5. Dokumenty przetargowe opracowane w 4 egzemplarzach: 1) Przedmiar robót; 2) Ślepy kosztorys - Tabela elementów rozliczeniowych, obejmujący wszystkie występujące roboty (elementy rozliczeniowe) w Excelu, w formie obliczeniowej(dołączyć na elektronicznym nośniku danych); 3) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - dołączyć na elektronicznym nośniku danych. 6. Kosztorys Inwestorski, opracowany w 2 egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Projekty branżowe przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury (o ile takie wystąpią)..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.32.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie projektu na remont skrzyżowań drogi wojewódzkiej nr 764 w Sukowie ul. Nad Lubrzanką..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlano-wykonawczy opracowany w 5 egzemplarzach zawierający: a) projekt zagospodarowania terenu na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w skali miń. 1:1000 z linią rozgraniczającą pas drogowy (istniejącą i projektowaną). 1. Zawartość projektu zagospodarowania terenu: a) opis techniczny z wyszczególnieniem działek, na których realizowana będzie inwestycja (inwestycję zlokalizować z uwzględnieniem terenu istniejącego pasa drogi; 2. Część rysunkowa : a) orientacja; b) projekt zagospodarowania terenu w skali miń. 1:1000 wraz z istniejącymi projektowanym uzbrojeniem terenu. 3. Projekt architektoniczno-budowlany obejmujący: a) dostosowanie projektowanego odcinka do parametrów drogi klasy D; b) zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni dla kategorii ruchu KR-1; c) przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną oraz uzyskania warunków technicznych do przebudowy tych urządzeń (jeśli występują). 4. Zawartość projektu wykonawczego drogowego: a) Opis techniczny w tym: - dokumentację geotechniczną podłoża gruntowego wraz z obliczeniem konstrukcji nawierzchni: - tabelę robót ziemnych; - wykaz zjazdów na posesje (z lokalizacją, szerokością i powierzchnią). b) Część rysunkowa: - plan orientacyjny; - plan sytuacyjny w skali 1:1000 z urządzeniami inżynierskimi przewidzianymi do przebudowy na formacie składanym A-4; - przekrój podłużny drogi z rzędnymi rowów, przepustów; - przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (w tym ogrodzeń); - przekroje konstrukcyjne; - rysunki szczegółowe np. wjazdu, przepustu, ewentualnego umocnienia rowu, szczegóły odwodnienia liniowego. c) Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje wymagane przepisami szczegółowymi pozwalające na wystąpienie o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowych na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194) oraz o decyzję pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). 5. Dokumenty przetargowe opracowane w 4 egzemplarzach: 1) Przedmiar robót; 2) Ślepy kosztorys - Tabela elementów rozliczeniowych, obejmujący wszystkie występujące roboty (elementy rozliczeniowe) w Excelu, w formie obliczeniowej(dołączyć na elektronicznym nośniku danych); 3) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - dołączyć na elektronicznym nośniku danych. 5. Kosztorys Inwestorski, opracowany w 2 egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Projekty branżowe przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury (o ile takie wystąpią)..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.32.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego drogi gminnej w miejscowości Niwy Daleszyckie - odcinek łączący drogę powiatową Nr 0335 T Niwki Daleszyckie -dr. pow. 0334 T z drogą wewnętrzną działka nr ewid. 1275 wg przebiegu wskazanym na załączniku graficznym..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlano-wykonawczy opracowany w 5 egzemplarzach zawierający: a) projekt zagospodarowania terenu na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w skali miń. 1:1000 z linią rozgraniczającą pas drogowy (istniejącą i projektowaną). 1. Zawartość projektu zagospodarowania terenu: a) opis techniczny z wyszczególnieniem działek, na których realizowana będzie inwestycja (inwestycję zlokalizować z uwzględnieniem terenu istniejącego pasa drogi; 2. Część rysunkowa : a) orientacja; b) projekt zagospodarowania terenu w skali miń. 1:1000 wraz z istniejącymi projektowanym uzbrojeniem terenu. 3. Projekt architektoniczno-budowlany obejmujący: a) dostosowanie projektowanego odcinka do parametrów drogi klasy D; b) zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni dla kategorii ruchu KR-1; c) przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną oraz uzyskania warunków technicznych do przebudowy tych urządzeń (jeśli występują). 4. Zawartość projektu wykonawczego drogowego: a) Opis techniczny w tym: - dokumentację geotechniczną podłoża gruntowego wraz z obliczeniem konstrukcji nawierzchni: - tabelę robót ziemnych; - wykaz zjazdów na posesje (z lokalizacją, szerokością i powierzchnią). b) Część rysunkowa: - plan orientacyjny; - plan sytuacyjny w skali 1:1000 z urządzeniami inżynierskimi przewidzianymi do przebudowy na formacie składanym A-4; - przekrój podłużny drogi z rzędnymi rowów, przepustów; - przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (w tym ogrodzeń); - przekroje konstrukcyjne; - rysunki szczegółowe np. wjazdu, przepustu, ewentualnego umocnienia rowu, szczegóły odwodnienia liniowego. c) Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje wymagane przepisami szczegółowymi pozwalające na wystąpienie o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowych na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194) oraz o decyzję pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). 5. Dokumenty przetargowe opracowane w 4 egzemplarzach: 1) Przedmiar robót; 2) Ślepy kosztorys - Tabela elementów rozliczeniowych, obejmujący wszystkie występujące roboty (elementy rozliczeniowe) w Excelu, w formie obliczeniowej(dołączyć na elektronicznym nośniku danych); 3) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - dołączyć na elektronicznym nośniku danych. 6. Kosztorys Inwestorski, opracowany w 2 egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Projekty branżowe przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury (o ile takie wystąpią)..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.32.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie projektu budowlanego drogi gminnej Nr 319021 T Przez wieś Niwki Daleszyckie - odcinek łączący drogę gminną z drogą powiatową Nr 0335 T Niwki Daleszyckie - dr. pow. 0334 T wg przebiegu wskazanym na załączniku graficznym..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlano-wykonawczy opracowany w 5 egzemplarzach zawierający: a) projekt zagospodarowania terenu na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w skali miń. 1:1000 z linią rozgraniczającą pas drogowy (istniejącą i projektowaną). 1. Zawartość projektu zagospodarowania terenu: a) opis techniczny z wyszczególnieniem działek, na których realizowana będzie inwestycja (inwestycję zlokalizować z uwzględnieniem terenu istniejącego pasa drogi; 2. Część rysunkowa : a) orientacja; b) projekt zagospodarowania terenu w skali miń. 1:1000 wraz z istniejącymi projektowanym uzbrojeniem terenu. 3. Projekt architektoniczno-budowlany obejmujący: a) dostosowanie projektowanego odcinka do parametrów drogi klasy D; b) zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni dla kategorii ruchu KR-1; c) przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną oraz uzyskania warunków technicznych do przebudowy tych urządzeń (jeśli występują). 4. Zawartość projektu wykonawczego drogowego: a) Opis techniczny w tym: - dokumentację geotechniczną podłoża gruntowego wraz z obliczeniem konstrukcji nawierzchni: - tabelę robót ziemnych; - wykaz zjazdów na posesje (z lokalizacją, szerokością i powierzchnią). b) Część rysunkowa: - plan orientacyjny; - plan sytuacyjny w skali 1:1000 z urządzeniami inżynierskimi przewidzianymi do przebudowy na formacie składanym A-4; - przekrój podłużny drogi z rzędnymi rowów, przepustów; - przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (w tym ogrodzeń); - przekroje konstrukcyjne; - rysunki szczegółowe np. wjazdu, przepustu, ewentualnego umocnienia rowu, szczegóły odwodnienia liniowego. c) Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje wymagane przepisami szczegółowymi pozwalające na wystąpienie o wydanie decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowych na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 193 poz. 1194) oraz o decyzję pozwolenia na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). 5.Dokumenty przetargowe opracowane w 4 egzemplarzach: 1) Przedmiar robót; 2) Ślepy kosztorys - Tabela elementów rozliczeniowych, obejmujący wszystkie występujące roboty (elementy rozliczeniowe) w Excelu, w formie obliczeniowej(dołączyć na elektronicznym nośniku danych); 3) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - dołączyć na elektronicznym nośniku danych. 6. Kosztorys Inwestorski, opracowany w 2 egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Projekty branżowe przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury (o ile takie wystąpią)..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.32.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Ogłoszenie zostało zamieszczone na portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 130186 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
|