0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

MOJE BOISKO - ORLIK 2012

Numer: 147598 - 2011


Na podstawie art. 93 ust.1 p.7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759) unieważnia się przetarg nieograniczony na budowę obiektu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012".

Uzasadnienie:
Zaistnienie rozbieżności w dokumentacji technicznej w stosunku do wniosku o dofinansowanie budowy kompleksu sportowego "Moje boisko  Orlik 2012" skutkuje brakiem dofinansowania ze strony Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Zamawiający nie posiada zabezpieczonych środków finansowych pozwalających na realizację zadania bez współfinansowania ze strony Ministerstwa Sportu i Turystyki.

 * * *

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MOJE BOISKO - ORLIK 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu: Moje Boisko- Orlik 2012 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach: 44,0m x 91,0m o powierzchni 4004m2 (pole gry 40,0m x 85,0m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - syntetyczna trawa piłkarska Minimalne przykładowe parametry techniczne: wysokość włókna: minimum 60 mm, rodzaj włókna: monofilament skład włókna: 100% polietylen odporny na promieniowanie UV grubość włókna: minimum 205 µ (jeżeli włókna w pęczku są o różnych grubościach do oceny brana jest ich średnia grubość) ilość pęczków: minimum 6.800 pęczków / m2 ilość monofilamentów: minimum 109.000 / m2 przekrój włókna: minimum 50 % włókien musi posiadać wtopiony we włókno rdzeń, który zapewnia większą zdolność włókna do prostowania się ciężar włókna: minimum 13 000 Dtex wypełnienie: wypłukany i wysuszony piasek kwarcowy oraz granulat SBR w kolorze czarnym - Obrzeża betonowe na ławie betonowej B15 oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST. - Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2. Budowę boiska do gry w koszykówkę i siatkówkę o wymiarach: 19,0m x 32,0m, o powierzchni 600m2 (pole gry 15,0m x 28,0m) Opisana nawierzchnia jest nawierzchnią sportową, poliuretanowo - gumową, bez spoinowa, o grubości warstwy 13 mm. Nawierzchnia wymaga podbudowy z mineralno-syntetycznej warstwy stabilizującej wykonanej z mieszaniny kruszywa mineralnego, granulatu gumowego i jednoskładnikowego lepiszcza poliuretanowego. Jest przepuszczalna dla wody, służy do pokrywania nawierzchni bieżni i rozbiegów lekkoatletycznych, kortów tenisowych, boisk sportowych, placów zabaw. Opisywana sportowa nawierzchnia poliuretanowa posiada atest higieniczny PZH oraz aprobatę techniczną ITB. Nawierzchnia zbudowana jest z jednej warstwy wierzchniej użytkowej. Warstwa użytkowa składa się z granulatu EPDM i lepiszcza jednoskładnikowego. Po całkowitym związaniu mieszaniny malowane są linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Wymagane minimalne parametry techniczne odnośnie nawierzchni poliuretanowej stosować według SST - Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki uchylna i siatka do obręczy - 4 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 4 sztuki - stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160cm - 4 sztuki - Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki oraz mechanizmem naciągowym, - 4 sztuki - siatka całosezonowa do siatkówki - 2 sztuka 3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST. 4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na masztach o wysokości min. 9 m z fundamentami i poprzeczkami na projektory oraz instalacją odgromową. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST 5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST. 6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 1 do 6 stanowią załączniki: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Dokumentacja projektowa Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.6: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 7 Budowa budynku sanitarno-szatniowego Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Dokumentacja projektowa Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 100000

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: co najmniej pięciu boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej pięciu boisk z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce Plac Staszica 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce Plac Staszica 9 pokój 25 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 147598 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011

Dodano 14 czerwiec 2011 godz. 14:59 przez Rafał Kraska

W odpowiedzi na zapytanie z dnia 09.06.2011r. odnośnie parametrów technicznych nawierzchni z trawy syntetycznej i poliuretanu Urząd Miasta i Gminy Daleszyce oświadcza:
 W przypadku nawierzchni do piłki nożnej należy stosować wariant I według SIWZ 2011:
 http://orlik2012.pl/index.php/dla-inwestorow/dokumenty-do-pobrania/ii-edycja-2009
Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA  Sport lub Sports Labs Ltd.)
1. Typ włókna: monofil
2. Skład chemiczny włókna: polietylen
3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
W przypadku nawierzchni boiska wielofunkcyjnego należy stosować sposób I według SIWZ 2011:
http://orlik2012.pl/index.php/dla-inwestorow/dokumenty-do-pobrania/ii-edycja-2009
Technologia typu EPDM  nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.

 

W odpowiedzi na zapytanie z dnia 10.06.2011r. Urząd Miasta i Gminy Daleszyce oświadcza:
1. 
W przypadku nawierzchni do piłki nożnej należy stosować wariant I według SIWZ 2011:
 http://orlik2012.pl/index.php/dla-inwestorow/dokumenty-do-pobrania/ii-edycja-2009
Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA  Sport lub Sports Labs Ltd.)
1. Typ włókna: monofil
2. Skład chemiczny włókna: polietylen
3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
 W przypadku nawierzchni boiska wielofunkcyjnego należy stosować sposób I według SIWZ 2011:
http://orlik2012.pl/index.php/dla-inwestorow/dokumenty-do-pobrania/ii-edycja-2009
Technologia typu EPDM  nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
2.
Zamawiający nie udostępnia przedmiarów robót.

Inne pytania

Pytanie:
Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki na temat parametrów technicznych nawierzchni z trawy syntetycznej i poliuretanu boisk programu Orlik, proszę o wyjaśnienie, który wariant nawierzchni należy zastosować. Podane przez Zamawiającego parametry są niezgodne z wytycznymi Ministerstwa. Skutkiem zmian parametrów może by utrata dotacji co zapisane zostało na stronie:
http://orlik2012.pl/index.php/dla-inwestora/zalozenia
Proszę, zatem o wybranie dopuszczalnych wariantów dotyczących nawierzchni syntetycznych.

Pytania:
1. W specyfikacji technicznej ANEKS nr 3 opis nawierzchni sportowej typu trawa syntetyczna widnieje opis sztucznej trawy, który całkowicie różni się od opisu zamieszczonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozdział 2. Opis zamówienia minimalne przykładowe parametry techniczne. TO samo dotyczy dokumentów sztucznej trawy. Wobec rozbieżności prosimy o ustalenie, jakie są wymagane parametry sztucznej trawy oraz dokumenty.
2. Czy zamawiający udostępni przedmiar?

 


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 07.06.2011 godz. 15:27
 
Załącznik nr 1 do SIWZ
Dodany: 07.06.2011 godz. 15:27
 
Załącznik nr 2 do SIWZ
Dodany: 07.06.2011 godz. 15:27
 
Załącznik nr 3 do SIWZ
Dodany: 07.06.2011 godz. 15:34
 
Załącznik nr 4 do SIWZ
Dodany: 07.06.2011 godz. 15:34
 
Załącznik nr 5 do SIWZ
Dodany: 07.06.2011 godz. 15:34
 
Załącznik nr 6 do SIWZ
Dodany: 07.06.2011 godz. 15:35
 
Załącznik nr 7 do SIWZ
Dodany: 07.06.2011 godz. 15:35
 
Załącznik nr 8 do SIWZ
Dodany: 07.06.2011 godz. 15:35
 
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dodany: 15.06.2011 godz. 14:19
 



Ostateczny termin składania ofert:
 27 czerwiec 2011 godz. 10:15



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Piwoński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 7 czerwiec 2011
Informacja opublikowana przez:
  Rafał Kraska dnia 7 czerwiec 2011 godz. 15:27
Liczba odsłon:
  1622 od 7 czerwiec 2011 godz. 15:27  (średnio 1.33 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl