0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Wykonanie projektów budowlanych na rozbudowę dróg gminnych wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej.

Numer: GMR.ZP.16.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych na rozbudowę dróg gminnych wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych zadań: 1. Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę drogi gminnej nr319016T Marzysz - Znojów wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej. 2. Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę drogi gminnej w miejscowości Niwy Daleszyckie - odcinek łączący drogę powiatową Nr 0335 T Niwki Daleszyckie -dr. pow. 0334 T z drogą wewnętrzną działka nr ewid. 1275 wg przebiegu wskazanym na załączniku graficznym wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.32.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 500,00 zł - na zadanie nr 1. 500,00 zł. na zadanie nr 2. 1.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 1 usługi polegającej na opracowaniu projektu budowlanego rozbudowy lub przebudowy drogi o dł. minimum 500 mb. z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg. Załącznika nr 5.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy: 1)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w zamówieniu, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 4 do SIWZ, 2) Oświadczenie, że osoby wymienione w załączniku Nr 4 posiadają wymagane uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy: 1) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce pok. nr 25 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę drogi gminnej nr319016T Marzysz - Znojów długość ok. 1,25 km wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę drogi gminnej nr319016T Marzysz - Znojów długość ok. 1,25 km wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę drogi gminnej w miejscowości Niwy Daleszyckie - odcinek łączący drogę powiatową Nr 0335 T Niwki Daleszyckie -dr. pow. 0334 T z drogą wewnętrzną działka nr ewid. 1275 - długość ok. 0.38 km wg. przebiegu wskazanym na załączniku graficznym wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę drogi gminnej w miejscowości Niwy Daleszyckie - odcinek łączący drogę powiatową Nr 0335 T Niwki Daleszyckie -dr. pow. 0334 T z drogą wewnętrzną działka nr ewid. 1275 - długość ok. 0.38 km wg. przebiegu wskazanym na załączniku graficznym wraz z uzyskaniem decyzji na realizację inwestycji drogowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Ogłoszenie zostało zamieszczone na portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 263210 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011


Dodano 5 2011 godz. 11:00 przez

Znak GMR ZP.271.16.2011


Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest "Opracowanie projektów budowlanych na przebudowę dróg gminnych na terenie miasta i Gminy Daleszyce"
1. Zamawiający zamieszcza zmieniony załącznik Nr 7 - projekt umowy - do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmieniono zapis w § 1 dotyczący wykazu zadań będących przedmiotem postępowania przetargowego.
2. Zamawiający wykreśla Rozdz. IX SIWZ dot. wadium. Opis wniesienia wadium jest ujęty w Rozdz. XIII ust. 7 SIWZ.
3. Zamawiający nie dostarcza matryc do celów projektowych.


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 29.08.2011 godz. 18:26
 
Załącznik nr 1 do SIWZ
Dodany: 29.08.2011 godz. 18:26
 
Załącznik nr 2 do SIWZ
Dodany: 29.08.2011 godz. 18:26
 
Załącznik nr 3 do SIWZ
Dodany: 29.08.2011 godz. 18:30
 
Załącznik nr 4 do SIWZ
Dodany: 29.08.2011 godz. 18:30
 
Załącznik nr 5 do SIWZ
Dodany: 29.08.2011 godz. 18:30
 
Załącznik nr 6 do SIWZ
Dodany: 29.08.2011 godz. 18:31
 
Załącznik nr 8 do SIWZ
Dodany: 29.08.2011 godz. 18:31
 
Załącznik nr 7 do SIWZ
Dodany: 05.09.2011 godz. 11:02
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Dodany: 12.09.2011 godz. 9:34
 



Ostateczny termin składania ofert:
  6 2011



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Piwoński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 29 2011
Informacja opublikowana przez:
  dnia 29 2011 godz. 18:26
Liczba odsłon:
  835 od 29 2011 godz. 18:26  (średnio 1.17 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl