Numer: Znak:GNR7044-/ZP-4?0
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, fax 0-41 3171693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl; http//:daleszyce.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia ulicznego polegającą na utrzymaniu w sprawności technicznej 1412 punktów oświetlenia ulicznego, przy czym liczba ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznej liczby punktów świetlnych utrzymywanych w okresie rozliczeniowym.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a. przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej; b. czyszczenie i konserwacja tablic sterowniczych i rozdzielczych; c. kontrola i konserwacja złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci; d. wymiana bezpieczników; e. czyszczenie opraw ,kloszy i odbłyśników; f. wymiana i naprawa elementów opraw; g. wymiana uszkodzonych źródeł światła; h. regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników; i. konserwacja konstrukcji wsporczych, słupów oświetlenia wydzielonego, wysięgników, przewieszek; j. regulacja zwisów przewodów oświetlenia ulicznego; k. prostowanie słupów oświetlenia wydzielonego; l. uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk itp.; m. malowanie konstrukcji stalowych , szafek, wnęk , uzupełnianie opisów; n. wycinka gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe. o. lokalizacja i naprawa uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetlenia; p. wymiana uszkodzonych zasileń punktów sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonym pod liniami napowietrznymi n.n.; r. pomiary eksploatacyjne (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli);
2. Konserwacja sieci oświetlenia ulicznego dotycząca niżej wymienionych punktów: 1) poprawa rezystancji uziemień opraw oświetleniowych, 2) wymiana (naprawa) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych nn, 3) zabezpieczenie i wymiana uszkodzonych punktów świetlnych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (np.: opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych, itp.). będzie realizowana na uzasadniony wniosek Zamawiającego.
3. Informacja o przedmiocie zamówienia.
Konserwacja oświetlenia ulicznego wykonywana będzie na urządzeniach będących własnością lub użytkowanych przez Rejonowy Zakład Energetyczny właściwy do rejonizacji w ramach ZEORK Skarżysko-Kamienna (RZE Kielce).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. b. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. c. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj: posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. Nr 89, poz.828 z późn. zmian.) w zakresie: a)dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, napraw, czynności kontrolno - pomiarowych i montażu urządzeń oświetlenia drogowego, b) eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN). Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów (spełnia)lub (nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 7 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane:
a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ ; b. formularz ofertowy wypełniony i podpisany - zał nr 2 do SIWZ, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - d. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji w zakresie opisanym w pkt ppkt 6.3 SIWZ, wg wzoru określonego w zał. nr 3 do oferty z załączeniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje tj: posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz.828 z późn. zmian.) w zakresie dozoru i eksploatacji - ważne na dzień złożenia oferty. e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowe oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( D.U. Nr 87 poz. 605).
3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany oddzielnie złożyć wszystkie dokumenty o których mowa powyżej, za wyjątkiem: oferty oraz wykazu osób, o których mowa w pkt. 7.1 ppkt 2 i 4 które powinny być złożone we wspólnym imieniu Wykonawców. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną. Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl; http//:daleszyce.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce; Sekretariat, pokój Nr 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
|