0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Zakup 1 szt. samochodu typu BUS - 9 osobowy

Numer: ZP.271.4.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 1 szt. samochodu typu BUS - 9 osobowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 samochodu typu: BUS 9 osobowy. 2. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie parametrów technicznych, cech i wyposażenia określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2011 lub 2012). Pojazd musi być fabrycznie przystosowany do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie), fabrycznie przystosowany do przewozu osób. 5. Oferowany i dostarczony samochód musi spełniać minimalne wymagania i posiadać wyposażenie nie gorsze niż określone w załączniku Nr 2 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca udzieli na samochód będący przedmiotem zamówienia gwarancję na warunkach nie gorszych niż niżej określone: a) na zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy, łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu, układem hamulcowym i zawieszeniem - minimum 24 miesiące lub 100 tyś. km; b) na powłokę lakierniczą - minimum 24 miesięcy; c) na perforację nadwozia - minimum 96 miesięcy. Warunki i okresy gwarancji nie mogą być gorsze niż aktualnie oferowane na rynku gwarancje producenta samochodu dla danego pojazdu, danej marki. 7. Wykonawca zobowiązany do opisania cech, parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego przez siebie samochodu poprzez wypełnienie, podpisanie i zamieszczenie w ofercie Opisu oferowanego samochodu według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. W ofercie w formularzu Opis oferowanego samochodu, Wykonawca zobowiązany jest ponadto podać informacje dotyczące oferowanego samochodu w zakresie: a) wyrażonej w litrach na kilometr (l/km) wielkości zużycia paliwa w cyklu łącznym (wartość uśredniona); b) wyrażonej w g/km wielkości emisji dwutlenku węgla w cyklu łącznym (wartość uśredniona), wyposażony w silnik fabrycznie przystosowany do spalania biopaliw ciekłych i spełniających wymagania jakościowe dla biopaliw ciekłych spełniających wymagania jakościowe dla biopaliw ciekłych wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 22 stycznia 2009 r. w sprawie wymagań jakościowych dla biopaliw ciekłych (Dz. U. Nr 18poz. 98). (Wielkość zużycia paliwa i emisji dwutlenku węgla przez pojazd należy podać uwzględniając przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. Nr 96, poz. 559) ). W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, niniejszy załącznik będzie stanowił załącznik Nr 1 do Umowy. 8. Oferowany samochód musi spełniać normy emisji spalin zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich (EURO 5) tj. emituje maksymalnie: - tlenek węgla (CO) 500 mg/km; - tlenków azotu (NOx) 180 mg/km; - łącznie węglowodorów i tlenków azotu (THC + NOx) 230 mg/km; - masa cząstek stałych (MP) 5,0/4,5 mg/km. 9. Miejscem dostawy- odbioru samochodu będzie siedziba Zamawiającego, Wykonawca zapewni potrzebną ilość paliwa w celu dostarczenia samochodu do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki udziału w postepowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez wystawcę pełnomocnictwa, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron postanowień umowy w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonej ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9 pok. nr. 25 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 139490 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012


Dodano 4 2012 godz. 08:58 przez

Daleszyce, dnia 2012.05.04

Znak:ZP.271.4.2012

dotyczy: Zakup samochodu osobowego typu BUS  9 osobowy

W związku z złożonymi pytaniami dotyczącymi warunków technicznych i wyposażenia samochodu, który jest przedmiotem zamówienia Zamawiający odpowiada:
 
Pytanie: Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd o mocy silnika 95 KM?
Odpowiedź: Nie.

Pytanie: Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd ze światłami mijania zamiast dziennymi włączanymi automatycznie?
Odpowiedź: .Nie.

Pytanie: Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd w kolorze nadwozia białym?
Odpowiedź: Nie.

Pytanie: Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania pojazd z długością miejsca na ładunek za 3 rzędem siedzeń  725 mm mierząc w najdalej wysuniętym punkcie oparcia do drzwi tylnych?
Odpowiedź: Tak.

Pytanie: "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Minimalne wymagania techniczne, Pkt 1. podpunkt 8 "przeszklenie przedziału pasażerskiego, szyby przyciemniane, panoramiczne"
Czy Zamawiający dopuszcza przedmiot zamówienia wyposażony w fabryczne przeszklenie przedziału pasażerskiego z szybami przyciemnianymi?. Czy Zamawiający poprzez wymagane szyby panoramiczne rozumie uwypuklone szkło szyb przedziału pasażerskiego?
Odpowiedź: .Zamawiający dopuści pojazd fabrycznie wyposażony w przyciemniane szyby.

Pytanie: "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia . Minimalne wymagania techniczne. Pkt 1 podpunkt 15 kolor lakieru  granatowy"
Czy Zamawiający dopuszcza przedmiot zamówienia w kolorze niebieskim, nieco jaśniejszym od granatowego?
Odpowiedź: Tak.

Pytanie: "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Minimalne wymagania techniczne, Pkt 1. podpunkt "e" stopień przy drzwiach przesuwanych ułatwiający wsiadanie na wysokości progu"
Czy Zamawiający pod w/w stwierdzeniem rozumie próg ułatwiający wsiadanie umieszczony wewnątrz auta, czy dodatkowy stopień zamontowany na zewnątrz samochodu?
Odpowiedź: Jeżeli próg przy drzwiach przesuwanych jest wyżej niż 35 cm. od podłoża, Zamawiający wymaga aby samochód posiadał stopień ułatwiający wsiadanie na wysokości poniżej 35 cm od podłoża.

Pytanie: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagana gwarancja producenta, Pkt 4 podpunkt "e" Certyfikat na pasy bezpieczeństwa"
Co Zamawiający rozumie poprzez oddzielny dokument certyfikujący pasy bezpieczeństwa zamontowane w samochodzie Czy odpis ze świadectwa homologacji oferowanego pojazdu wraz z badaniem technicznym przystosowującym Auto do przewozu osób niepełnosprawnych będzie wystarczającym dokumentem potwierdzającym spełnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa?
Odpowiedź: Potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis świadectwa homologacji z odpowiednim badaniem technicznym, które to dokumenty potwierdzają przystosowanie samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych - spełni warunek postawiony przez Zamawiającego.

     
Burmistrz Miasta i Gminy
Daleszyce


Dodano 4 2012 godz. 11:59 przez

Zamawiający wprowadza sprostowanie w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia  projekt Umowy.
 W § 2 ust. 2. jest zapis:
"2. Wydanie samochodu nastąpi w siedzibie Wykonawcy, Wykonawca zgodnie z zapisem w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zapewni dostateczną ilość paliwa do siedziby Zamawiającego".

W § 2 ust. 2.  Zamawiający wprowadza  zapis:
"2. Wydanie samochodu nastąpi w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zgodnie z zapisem w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zapewni dostateczną ilość paliwa do dostarczenia samochodu do siedziby Zamawiającego".


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
Dodany: 30.04.2012 godz. 14:40
 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 11.05.2012 godz. 16:06
 



Ostateczny termin składania ofert:
  8 2012



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Piwoński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 30 2012
Informacja opublikowana przez:
  dnia 30 2012 godz. 14:39
Liczba odsłon:
  1074 od 30 2012 godz. 14:39  (średnio 1.23 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl