0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Remont budynku OSP w Cisowie - przekształcenie pomieszczeń na świetlicę wiejską

Numer: GMR.ZP.271.2.2014


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku OSP w Cisowie - przekształcenie pomieszczeń na świetlicę wiejską.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku obejmuje: - Wymianę na nowe wszystkich elementów odwodnienia dachu (rynny i rury spustowe); - Docieplenie ścian zewnętrznych oraz stropu nad parterem; - Docieplenie komina; - Rozbiórka starych i wykonanie nowych posadzek; - Wykonanie remontu wnętrz (skucie i położenie nowych tynków wraz z malowaniem); - Licowanie płytkami podmurówki wokół budynku; - Podział funkcjonalny pomieszczenia (wykonanie ścianek w konstrukcji lekkiej, posadzki z terrakoty, licowanie ścian płytkami); - Wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji C.O wraz z remontem kominów spalinowych i wentylacyjnych oraz montażem kominka w głównej sali świetlicy; - Wykonanie pompy ciepła np. typu Fujitsu Waterstage (powietrze-woda) o mocy 10,50 kW z zasobnikiem c.w. o poj.160 L. Czynnikiem grzewczym będzie woda o parametrach pracy 70/50oC. - Wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji wod-kan; - Wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji elektrycznej; Szczegółowy opis remontu budynku jest zawarty w załącznikach: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontowych, - Dokumentacja projektowa. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości inwestycji zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi Polskimi Normami i Aktami Prawnymi. Za zakończenie Inwestycji uznaje się doprowadzenie obiektu do stanu umożliwiającego jego funkcjonowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. Dostawa i montaż pompy ciepła wraz z niezbędną dokumentacją pompy i podłączenia jej do zaprojektowanej w dokumentacji instalacji c.o. Wycenę całości zadania należy przeprowadzić w oparciu o Projekt Budowlany. Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo i nie jest podstawą do wyceny Inwestycji. W przypadku zauważenia nieprawidłowości w Projekcie lub rozbieżności należy o tym fakcie poinformować Zamawiającego w terminie przewidzianym w ustawie Pzp. do składania wniosków i zapytań. Zamawiający dopuszcza do stosowania materiały zamienne pod warunkiem, zastosowania elementów o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust1.tj. spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią ww. warunek jeżeli zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda obejmuje budowę, przebudowę lub remont budynku kubaturowego, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia ww. warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią ww. warunek jeżeli wykażą iż dysponują przynajmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - do pełnienia funkcji kierownika budowy o specjalności ogólnobudowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią ww. warunek jeżeli: 1. Przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien wykazać iż dysponuje środkami lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy uproszczony Wykonawca dołączy do formularza oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy 1) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2)Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia netto wykonawcy. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 4) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy, w sytuacji rezygnacji z wykonania części prac. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający. 5) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji: a) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy), b) konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, c) konieczności przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych, d) wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp., e) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9, pok. 25 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW na lata 2007 - 2013, Odnowa i Rozwój Wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ogłoszenie zostało opublikowane na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 9883 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014


Dodano 21 2014 godz. 13:09 przez

ZAMAWIAJĄCY zmienia zapis Rozdziału XXVII Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którego aktualna treść jest następująca:

XXVII. Możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców

1.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć (zlecić) podwykonawcom części przedmiotu zamówienia, opisanego w pkt II SIWZ, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzyć podwykonawcom.
2. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedstawienia Zamawiającemu projektu umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy.
3. Zamawiający w terminie 7 dni będzie mógł zgłosić pisemny  sprzeciw do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane.
4. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną kopię zawartej umowy
o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, której wartość przekracza kwotę 50 000,00 zł.
5. Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 
6. Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub który zawarł przedłożoną zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane.
7. Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 6, dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub po przedłożeniu Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi.
8. Bezpośrednia zapłata obejmie wyłącznie wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy.
9. Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający umożliwi Wykonawcy
w terminie  14 dni od dnia doręczenia tej informacji do  zgłoszenia pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o którym mowa w pkt 6.
10. W przypadku zgłoszenia uwag, o których mowa w pkt 9, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może:
1) nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy,  jeżeli wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty albo
2) złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w przypadku istnienia zasadniczej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo
3) dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli podwykonawca lub dalszy podwykonawca   wykaże zasadność takiej zapłaty.
11. W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa w pkt 10 ppkt 3, lub złożenia do depozytu sądowego kwoty potrzebnej na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa w pkt 10 ppkt 2, Zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
11. Kary umowne naliczane będą przez zamawiającego dla wykonawcy z tytułu:
a) braku zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom – 20% kwoty należnej wykonawcom lub dalszym podwykonawcom;
b) nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom  za każdy dzień zwłoki  – 0,2% kwoty należnej wykonawcom lub dalszym podwykonawcom;
c) nieprzedłożenia do zaakceptowania projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub projektu zmiany – 10% kwoty zawartej
w projekcie umowy;
d) nieprzedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy
o podwykonawstwo lub jej zmiany – 10% kwoty zawartej w umowie.
12. Zapisy w pkt 1 – 10 nie naruszają praw i obowiązków zamawiającego, wykonawcy, podwykonawcy i dalszego podwykonawcy wynikających z przepisów art. 6471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
 ZAMAWIAJĄCY zmienia zapis w § 7 projektu umowy, który jest załącznikiem nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którego aktualna treść jest następująca:

§ 7
Podwykonawcy

1. Strony dopuszczają możliwość zlecenia przez Wykonawcę wykonania robót będących przedmiotem umowy podwykonawcom, o ile Wykonawca ma zamiar zlecenia robót podwykonawcom i zawarł to w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do umowy oraz posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania.
2. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedstawienia Zamawiającemu projektu umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy.
3. Zamawiający w terminie 7 dni będzie mógł zgłosić pisemny  sprzeciw do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane.
4. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną kopię zawartej umowy
o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, której wartość przekracza kwotę 50 000,00 zł.
5. Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 
6. Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub który zawarł przedłożoną zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane.
7. Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 6, dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub po przedłożeniu Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi.
8. Bezpośrednia zapłata obejmie wyłącznie wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy.
9. Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający umożliwi Wykonawcy
w terminie  14 dni od dnia doręczenia tej informacji do  zgłoszenia pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o którym mowa w pkt 6.
10. W przypadku zgłoszenia uwag, o których mowa w pkt 9, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może:
1) nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy,  jeżeli wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty albo
2) złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w przypadku istnienia zasadniczej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo
3) dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli podwykonawca lub dalszy podwykonawca   wykaże zasadność takiej zapłaty.
11. W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa w pkt 10 ppkt 3, lub złożenia do depozytu sądowego kwoty potrzebnej na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa w pkt 10 ppkt 2, Zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
11. Kary umowne naliczane będą przez zamawiającego dla wykonawcy z tytułu:
a) braku zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom – 20% kwoty należnej wykonawcom lub dalszym podwykonawcom;
b) nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom  za każdy dzień zwłoki  – 0,2% kwoty należnej wykonawcom lub dalszym podwykonawcom;
c) nieprzedłożenia do zaakceptowania projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub projektu zmiany – 10% kwoty zawartej
w projekcie umowy;
d) nieprzedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy
o podwykonawstwo lub jej zmiany – 10% kwoty zawartej w umowie.
12. Zapisy w pkt 1 – 10 nie naruszają praw i obowiązków zamawiającego, wykonawcy, podwykonawcy i dalszego podwykonawcy wynikających z przepisów art. 6471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.

 


Dodano 24 2014 godz. 08:32 przez

Zamawiający informuje, że należy również przewidzieć w wycenie:
- wykonanie opaski wokół budynku o szerokości 0,5m z kostki betonowej gr.6 cm ;
- wykonanie podprzybitki drewnianej na całym dachu remontowanego budynku oraz w wiatrołapie.
Podprzybitka montowana zgodnie z kątem nachylenia połaci dachowej. Podprzybitka zaimpregnowana i zabezpieczona anty grzybicznie w kolorze nawiązującym do koloru pokrycia dachowego z desek o gr. 18mm. Łączenie desek na pióro i wpust.


Dodano 24 2014 godz. 13:41 przez

1. Proszę o podanie grubości docieplenia wełną mineralną ścian zewnętrznych budynku.
Zamawiający odpowiada:
Należy wykonać ocieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną grubości 15cm.

2. Czy Zamawiający przewiduje szpachlowanie nowych tynków wewnętrznych budynku?

Zamawiający odpowiada:
Należy wykonać nowe tynki wewnętrzne w budynku zgodnie z zapisem opisu technicznego pkt 5.0 projektu Budowlanego oraz zgodnie z zasadami i sztuką budowlaną.

3. Czy Zamawiający dopuszcza dokonywanie przez Oferenta zmian w przedmiarze robót ze względu na występujące rozbieżności między projektem a przedmiarem robót?

Zamawiający odpowiada:
Przedmiar robót należy traktować pomocniczo, nie stanowi on podstawy do wyceny, na etapie składania oferty Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kosztorysu ofertowego na podstawie Projektu Budowlanego i obowiązujących przepisów oraz norm.


Dodano 28 2014 godz. 08:41 przez

Zamawiający wprowadza zmiany w przedmiotowym postępowaniu
1. W OGŁOSZENIU pkt IV.4.4 wprowadza się zapis:
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach 26-021 Daleszyce, Plac Staszica 9 - pok. 25 sekretariat.
2. W SIWZ wprowadza się nowe zapisy:
W rozdz. XIX. Miejsce i termin składania ofert w ust. 1 i 2 wprowadza się zapis:
pkt 1. zdanie pierwsze: Ofertę należy złożyć do dnia 11.02.2014 roku do godz. 10:00  w siedzibie Zamawiającego:
 pkt 2. zdanie drugie: Oferta przetargowa na realizację zadania:  „Remont budynku OSP w Cisowie – przekształcenie pomieszczeń na świetlicę wiejską”  nie otwierać przed terminem 11.02.2014 r do godz. 10:15.
W rozdz. XX. Miejsce i termin otwarcia ofert wprowadza się zapis:
pkt 1. Zamawiający otworzy złożone oferty w swojej siedzibie, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, ul. Plac Staszica 9, w dniu 11.02.2014 roku o godz. 10:15
w pokoju nr 13- sala konferencyjna - parter.


Dodano 30 2014 godz. 09:17 przez

1.Czy zamawiający w tym postępowaniu przewiduje dostawę i montaż pompy ciepła?

Zamawiający odpowiada:
Zgodnie z zapisem w SIWZ należy przewidzieć dostawę i montaż pompy ciepła wraz
z niezbędną dokumentacją pompy i podłączenia jej do zaprojektowanej w dokumentacji instalacji CO.
Dodatkowy opis techniczny dotyczący użytej pompy zostanie zamieszczony po uzyskaniu danych od Projektanta.


Dodano 3 2014 godz. 09:25 przez

Pytania i odpowiedzi:

1. Ogrodzenie wokół budynku – Projekt budowlany zagospodarowania terenu w pkt.4.
Projektowane zagospodarowanie działki w ppkt. 5.10. Ogrodzenie, przewiduje wykonanie cyt.: „ogrodzenie – słupki stalowe i siatka 160 cm w ramach”. Proszę o informacje:
a) Czy Zamawiający ma na myśli ogrodzenie panelowe ocynkowane czy malowane proszkowo, (w jakim kolorze)?
b) Ilość bram i furtek?
c) Jak powinno przebiegać ogrodzenie, jaka jest jego długość? Ogrodzenie nie jest zaznaczone na żadnym z załączonych rysunków?
d) Jakie zastosować fundamenty?
Zamawiający odpowiada:
Nie przewiduje się dostawy i montażu ogrodzenia, nieścisłość w Opisie Technicznym.
2. Jakiej bramy dotyczy projektowane zasilanie wyszczególnione na rys. nr E3 – branża elektryczna?

Zamawiający odpowiada:
W zakresie objętym przetargiem, nie przewiduje się dostawy i montażu bram, nieścisłość w Opisie Technicznym.

3. Proszę o określenie parametrów wentylatorów dachowych.

Zamawiający odpowiada:
W zakresie objętym przetargiem, nie przewiduje się dostawy i montażu wentylatorów dachowych, nieścisłość w Opisie Technicznym

4. Siłownik do otwarcia świetlika, – jakiego świetlika dotyczy? Proszę o podanie parametrów siłownika i wielkości oraz rodzaju świetlika.

Zamawiający odpowiada:
W zakresie objętym przetargiem, nie przewiduje się dostawy i montażu świetlika i jego zasilania, nieścisłość w Opisie Technicznym

5. Proszę o podanie parametrów kominka, jaki zaprojektowano w głównej Sali świetlicy.

Zamawiający odpowiada:
W zakresie objętym przetargiem, nie przewiduje się dostawy i montażu kominka, nieścisłość w Opisie Technicznym

6. W budynku zaprojektowano pomieszczenie sanitarne wraz z instalacją sanitarną. Projekt budowlany nie przewiduje dostawy i montażu zbiornika na nieczystości stałe. Czy taki zbiornik znajduje się na działce? Jeśli nie to proszę o podanie jego wielkości?

 


Zamawiający odpowiada:
W zakresie objętym przetargiem, nie przewiduje się dostawy i montażu zbiornika na ścieki, instalację wod – kan należy podłączyć do instalacji sąsiedniego budynku zgodnie z rys. I1 w porozumieniu z jego Wykonawcą.

 


Dodano 4 2014 godz. 13:41 przez

Zamawiający umieszcza dodatkowe informacje dotyczące zastosowanej pomy ciepła oraz zmieniony projekt ogrzewania remontowanego budynku.


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + zał.1-7
Dodany: 16.01.2014 godz. 9:31
 
Załącznik nr 8
Dodany: 16.01.2014 godz. 9:41
 
Załącznik nr 9
Dodany: 16.01.2014 godz. 9:41
 
Załacznik - ogrzewanie
Dodany: 04.02.2014 godz. 13:41
 
Załacznik - Opis techn. inst. ogrzewania
Dodany: 04.02.2014 godz. 13:41
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 27.02.2014 godz. 9:00
 



Ostateczny termin składania ofert:
 11 2014



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Piwoński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 16 2014
Informacja opublikowana przez:
  dnia 16 2014 godz. 09:31
Liczba odsłon:
  1490 od 16 2014 godz. 09:31  (średnio 1.38 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl