0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Numer: PFN-1/2007


Znak: PFN-1/2007 Daleszyce, 2007-08-16

Gmina Daleszyce

Plac Staszica 9

26-021 Daleszyce

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczekNr CPV 66130000-0

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych informuję, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:

Gospodarczy Bank Wielkopolski S.A.

ul. Mielżyńskiego 22, 61-725 Poznań

za cenę 215.393,15 PLN (słownie dwieście piętnaście tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt

trzy złotych 15/100 gr)

Dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej spełniającej wszystkie wymagania

zamawiającego, oferta uzyskała 100 punktów, kryterium wyboru oferty była cena.

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm)- dział VI - Środki ochrony prawnej

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do Zamawiającego.

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.


OGŁOSZENIE

o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego
w wysokości 2.000.000 złotych
na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Nr CPV 66130000-0

I. Nazwa i adres zamawiającego

Gmina Daleszyce

Plac Staszica 9

26-021 Daleszyce

Strona WWW - www.daleszyce.pl

e-mail - gmina@daleszyce.pl

Godziny urzędowania 730  1530

Tel. (041) 317-16-94 fax (041) 317-16-93

Regon: 2910100 40 NIP 657-25-25-617

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych.

III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.daleszyce.pl

IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.0000 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV: 66.13.00.00-0)

1) Kwota kredytu w wysokości 2.000.000, 00 PLN

(słownie: dwa miliony złotych)

2) Okres kredytowania: 40 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

3.Wypłata kredytu - wciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

4) Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, ostatniego dnia

każdego miesiąca w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu

5) Karencja w spłacie I raty kredytu do 31.03. 2008 roku.

6) Pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 31.03. 2008 roku.

7) Pierwsza spłata odsetek nastąpi 30 września 2007 roku - w miesiącu uruchomienia kredytu

8) Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi 31.12.2010r.

9) Koszty obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią:

- prowizja przygotowawcza (Pp) i oprocentowanie kredytu (Ko)

Zamawiający NIE dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia - w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

VII Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/ spełniają warunki określone art.22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ,

2/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1,2 Pzp,

3/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz

osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:

1/ Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego opisanym w ww. ust. 1,

2/ Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

3/ Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.

3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:

1/ niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści SIWZ,

2/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

3/ zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

4/ wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

5/ zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny,

6/ nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełnia/ nie spełnia.

VIII Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli;

1/ Oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

2/ Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

3/ Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2.W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął kryterium ceny (100%) tj.: koszt obsługi kredytu za realizację całego zamówienia .

3. Zasada oceny oferty:

Punkty przyznawane za kryterium będą liczone wg następującego wzoru:

Liczba punktów = (Cn/Cb x 100) x 100%

gdzie:

Cn- najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych,

Cb  cena oferty badanej,

100  stały wskaźnik,

100% - procentowe znaczenie kryterium.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

X. Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, pokój Nr 25 (sekretariat)

Plac Staszica 9

26-021 Daleszyce

nie później niż do dnia 14.08.2007 do godz. 1000

Ofertę złożoną po w/w terminie zwraca się bez otwierania.

XI Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.08.2007 o godz. 1030 w siedzibie zamawiającego w sali konferencyjnej pok. nr 13  parter.

Otwarcie ofert jest jawne.

XII Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany z ofertą 30 dni tj.: do dnia 13.09.2007r.

XIII Umowa ramowa

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV Dynamiczny system zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XV Aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XVI Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 134440-2007 w dniu 03.08.2007r

Daleszyce 2007-08-03


Wyjaśnienia odnośnie treści SIWZ:

1. Pytanie od Wykonawcy : "W jakim dniu (dzień-miesiąc-rok) należy przyjąć uruchomienie kredytu dla potrzeb naliczenia ceny oferty?".

2. Odpowiedź Zamawiającego: "Uruchomienie kredytu dla potrzeb obliczenia ceny oferty należy przyjąć w dniu 30.08.2007".

Daleszyce 2007-08-08


Dodatkowe pliki do pobrania:

Uchwała Nr 7/2007 RIO w Kielcach
Uchwała Nr 17/2007 RIO w Kielcach
Uchwała Nr 44/2006 RIO w Kielcach
Uchwała Nr VII/19/2007 Rady Miejskiej
Sprawozdanie Rb-Z IV kwartał 2006
Sprawozdanie Rb-NDS IV kwartał 2006
Sprawozdanie Rb-27S IV kwartał 2006
Sprawozdanie Rb-28S IV kwartał 2006
Sprawozdanie Rb-Z II kwartał 2007
Sprawozdanie Rb-NDS II kwartał 2007
Sprawozdanie Rb-27S II kwartał 2007
Sprawozdanie Rb-28S II kwartał 2007
Dług gminy wg stanu na 30.06.2007
Łączna kwota do spłaty rat kredytów i pożyczek
Zestawienie zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Zestawienie przepływów pieniężnych 2006-2010


» ZAŁĄCZNIKI «

Treść ogłoszenia


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 06.08.2007 godz. 11:49
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 16.08.2007 godz. 15:14
 






Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Anna Pleban [Zastępca Skarbnika ] dnia 6 2007
Informacja opublikowana przez:
  dnia 6 2007 godz. 11:49
Liczba odsłon:
  3330 od 6 2007 godz. 11:49  (średnio 1.53 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl