0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Projekt budowlany wielobranżowy na wykonanie świetlicy w Trzemosnej

Numer: Znak:.GMR / 7351/Św-


Projekt budowlany wielobranżowy na wykonanie świetlicy w Trzemosnej


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, fax 0-41 3171693.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.daleszyce.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany wielobranżowy na wykonanie świetlicy w Trzemosnej.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego na zadanie inwestycyjne pod nazwą : Projekt budowlany wielobranżowy na wykonanie świetlicy w Trzemosnej.

1. Dane techniczne i zamierzenia:

Mając na uwadze wielkość miejscowości, w której ma być wzniesiony obiekt i ilość mieszkańców na rozpatrywanym terenie, przewiduje się budynek o sumarycznej powierzchni użytkowej ~ około 150 m2. Przeznaczenie budynku będzie służyło na spotkania kulturalno-oświatowe, okolicznościowe oraz jako świetlica dla młodzieży wiejskiej. Działka o numerze ewidencyjnym 246 i powierzchni 0.11 ha położona jest w msc. Trzemosna, gmina Daleszyce.

Projekt wielobranżowy obejmować powinien:
- architekturę (budynek z infrastruktura techniczną wew. i zew., projekt zagospodarowania działki wraz z uzgodnieniem w Zakładzie Uzgodnień Dokumentacji Projektowej),
- konstrukcja budynku,
- instalacje sanitarne (wewnętrzne wod.- kan., c. o. i ccw, wentylację, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do projektowanego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe),
- instalacje elektryczne (instalacja wewnętrzna oświetleniowa i gniazd wtykowych, ewentualnie sieci komputerowej, odbioru programu TV, ochrony od porażeń, odgromowej, oświetlenia zewnętrznego, przyłącze energetyczne zewnętrzne),
- technologia budynku zgodna z jej przeznaczeniem,
- drogi i ukształtowanie terenu (podjazd, miejsca parkingowe oraz pas chodników w obrębie działki),
- kosztorys szczegółowy do dokumentacji projektowej (pełny),
- uzgodnienie przyłączy (wod.- kan. i elektrycznych).

2. Szczegółowy zakres robót objęty zamówieniem:

a). architektura wraz z zagospodarowaniem terenu w 5-ciu egzemplarzach,
b). instalacje elektryczne w 5-ciu egzemplarzach,
c). instalacje wodociągowo-kanalizacyjne, c.o., oraz ccw. w 5-ciu egzemplarzach,
d).przedmiar robót na powyższe przedsięwzięcie wraz z kosztorysem
inwestorskim metodą szczegółową w 2-óch egzemplarzach,
e). specyfikacja techniczna wykonania i odbioru w 2-óch egzemplarzach.
f). studium wykonalności w 3-ech egzemplarzach,
g). oprócz wersji papierowej w 5-ciu egz. - wersja elektroniczna w formatach ath, jpg,doc,pdf w 2-óch egzemplarzach.

3. Zakres i wymogi dla opracowania dokumentacji projektowej:

Wykonawca opracuje Projekt Świetlicy w Trzemosnej z uwzględnieniem wskazanych warunków, tak aby na ich podstawie można było przystąpić do wykonania zamierzenia inwestycyjnego, którego schemat i zastosowane rozwiązania będą podstawowym narzędziem o uniwersalnym charakterze, możliwym do wykorzystywania przez Zamawiającego przy wykonawstwie. Podobnie będzie w odniesieniu do tworzenia warunków sprzyjających rozwojowi społeczno-ekonomicznych na poziomie lokalnym.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1, 74.22.21.00-2, 74.23.20.00-4.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy:
    a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
    e. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ,
    d. w przypadku braku możliwości skompletowania niezbędnych dokumentów istnieje możliwością doniesienia w terminie 7 dni po ogłoszeniu przetargu.

    W przetargu powinny uczestniczyć osoby, które dysponują wiedzą i doświadczeniem w zakresie :
    - projektowania architektonicznego,
    - układów komunikacyjnych,
    - infrastruktury technicznej,
    - szacowania ekonomicznych efektów proponowanych działań,
    - którzy są członkami Okręgowej Izby Architektów.

    2. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
    a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 Pzp. opisanym w pkt. 1,
    b. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.,

    3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:

    a. jej treść nie odpowiada treści SIWZ,
    b. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    c. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    d. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
    e. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny,
    f. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
    g. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

    4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty:
    a. formularz ofertowy (Zał. Nr 1 do SIWZ) wypełniony i podpisany,
    b. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 4 do SIWZ),
    c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    e. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wg (Zał. Nr 5).

    2. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów:
    a. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat opracowań projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością opracowaniom projektowym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że opracowane projekty zostały wykonane należycie (referencje). Zał. Nr 3 SWIZ.
    b. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zał. Nr 5 SWIZ.
    c. Uprawnień do projektowania powyżej opisanych branż wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,

    3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    a. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt c i d składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
    - nie zalega z uiszczaniem podatków opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
    oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w części VIII pkt.1 ppkt c, d, i pkt.2 ppkt f dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

    Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.bip.cc; www.daleszyce.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Daleszyce
Plac Staszica 9
26-021 Daleszyce
w pokoju Nr 8 w godzinach urzędowania 7:30 - 15:30
Tel. (041) 317-16-94 , fax (041) 317-16-93.


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy


IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Gmina Daleszyce
Plac Staszica 9
26-021 Daleszyce
w pokoju nr 25 w godzinach od 7:30 do 15:30.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy


Ogłoszenie zostało zamieszczone w Portalu Zamówień Publicznych po numerem: 193146


» ZAŁĄCZNIKI «
Załącznik Nr 1 - Oferta
Dodany: 19.08.2008 godz. 12:50
 
Załącznik Nr 2 - Umowa
Dodany: 19.08.2008 godz. 12:50
 
Załącznik Nr 3 - Wykaz prac
Dodany: 19.08.2008 godz. 12:50
 
Załącznik Nr 4 - Oświadczenie
Dodany: 19.08.2008 godz. 12:52
 
Załącznik Nr 5 - Powierzenie podwykonawcom
Dodany: 19.08.2008 godz. 12:52
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 19.08.2008 godz. 12:55
 
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania przetargowego
Dodany: 26.08.2008 godz. 11:16
 



Ostateczny termin składania ofert:
 26 2008



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Piwoński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 19 2008
Informacja opublikowana przez:
  dnia 19 2008 godz. 12:50
Liczba odsłon:
  206 od 19 2008 godz. 12:50  (średnio 1.03 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl