Numer: Znak:.GMR / 7351/Św-
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce, pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, fax 0-41 3171693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.daleszyce.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany wielobranżowy na wykonanie świetlicy w Trzemosnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego na zadanie inwestycyjne pod nazwą : Projekt budowlany wielobranżowy na wykonanie świetlicy w Trzemosnej.
1. Dane techniczne i zamierzenia:
Mając na uwadze wielkość miejscowości, w której ma być wzniesiony obiekt i ilość mieszkańców na rozpatrywanym terenie, przewiduje się budynek o sumarycznej powierzchni użytkowej ~ około 150 m2. Przeznaczenie budynku będzie służyło na spotkania kulturalno-oświatowe, okolicznościowe oraz jako świetlica dla młodzieży wiejskiej. Działka o numerze ewidencyjnym 246 i powierzchni 0.11 ha położona jest w msc. Trzemosna, gmina Daleszyce.
Projekt wielobranżowy obejmować powinien: - architekturę (budynek z infrastruktura techniczną wew. i zew., projekt zagospodarowania działki wraz z uzgodnieniem w Zakładzie Uzgodnień Dokumentacji Projektowej), - konstrukcja budynku, - instalacje sanitarne (wewnętrzne wod.- kan., c. o. i ccw, wentylację, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do projektowanego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe), - instalacje elektryczne (instalacja wewnętrzna oświetleniowa i gniazd wtykowych, ewentualnie sieci komputerowej, odbioru programu TV, ochrony od porażeń, odgromowej, oświetlenia zewnętrznego, przyłącze energetyczne zewnętrzne), - technologia budynku zgodna z jej przeznaczeniem, - drogi i ukształtowanie terenu (podjazd, miejsca parkingowe oraz pas chodników w obrębie działki), - kosztorys szczegółowy do dokumentacji projektowej (pełny), - uzgodnienie przyłączy (wod.- kan. i elektrycznych).
2. Szczegółowy zakres robót objęty zamówieniem:
a). architektura wraz z zagospodarowaniem terenu w 5-ciu egzemplarzach, b). instalacje elektryczne w 5-ciu egzemplarzach, c). instalacje wodociągowo-kanalizacyjne, c.o., oraz ccw. w 5-ciu egzemplarzach, d).przedmiar robót na powyższe przedsięwzięcie wraz z kosztorysem inwestorskim metodą szczegółową w 2-óch egzemplarzach, e). specyfikacja techniczna wykonania i odbioru w 2-óch egzemplarzach. f). studium wykonalności w 3-ech egzemplarzach, g). oprócz wersji papierowej w 5-ciu egz. - wersja elektroniczna w formatach ath, jpg,doc,pdf w 2-óch egzemplarzach.
3. Zakres i wymogi dla opracowania dokumentacji projektowej:
Wykonawca opracuje Projekt Świetlicy w Trzemosnej z uwzględnieniem wskazanych warunków, tak aby na ich podstawie można było przystąpić do wykonania zamierzenia inwestycyjnego, którego schemat i zastosowane rozwiązania będą podstawowym narzędziem o uniwersalnym charakterze, możliwym do wykorzystywania przez Zamawiającego przy wykonawstwie. Podobnie będzie w odniesieniu do tworzenia warunków sprzyjających rozwojowi społeczno-ekonomicznych na poziomie lokalnym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1, 74.22.21.00-2, 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ, d. w przypadku braku możliwości skompletowania niezbędnych dokumentów istnieje możliwością doniesienia w terminie 7 dni po ogłoszeniu przetargu.
W przetargu powinny uczestniczyć osoby, które dysponują wiedzą i doświadczeniem w zakresie : - projektowania architektonicznego, - układów komunikacyjnych, - infrastruktury technicznej, - szacowania ekonomicznych efektów proponowanych działań, - którzy są członkami Okręgowej Izby Architektów.
2. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 Pzp. opisanym w pkt. 1, b. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.,
3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:
a. jej treść nie odpowiada treści SIWZ, b. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, f. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a. formularz ofertowy (Zał. Nr 1 do SIWZ) wypełniony i podpisany, b. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 4 do SIWZ), c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wg (Zał. Nr 5).
2. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: a. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat opracowań projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością opracowaniom projektowym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że opracowane projekty zostały wykonane należycie (referencje). Zał. Nr 3 SWIZ. b. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zał. Nr 5 SWIZ. c. Uprawnień do projektowania powyżej opisanych branż wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt c i d składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w części VIII pkt.1 ppkt c, d, i pkt.2 ppkt f dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.bip.cc; www.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Daleszyce Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce w pokoju Nr 8 w godzinach urzędowania 7:30 - 15:30 Tel. (041) 317-16-94 , fax (041) 317-16-93.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Gmina Daleszyce Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce w pokoju nr 25 w godzinach od 7:30 do 15:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Portalu Zamówień Publicznych po numerem: 193146
|