0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Gimnazjum w Daleszycach w okresie od 02.01 do 31.12.2014 r.

Numer: Gim.26.2.2014


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach , ul. Henryka Sienkiewicza 11b, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3020700, faks 0-41 3020703.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa - Gimnazjum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Gimnazjum w Daleszycach w okresie od 02.01 do 31.12.2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wg asortymentu z podziałem na pakiety: PAKIET NR 1 - mrożonki, PAKIET NR II - ryby , PAKIET NR III - produkty mleczarskie, PAKIET NR IV - mleko UHT, PAKIET NR V - pieczywo, PAKIET NR VI - jaja, PAKIET NR VII - produkty przemiału zbóż, PAKIET NR VIII - olej, PAKIET NR IX- mięso-wędliny, PAKIET X - drób, PAKIET NR XI - owoce i warzywa, PAKIET NR XII - różne produkty spożywcze. Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy roku. Miejsce realizacji zamówienia - magazyny stołówki szkolonej Gimnazjum w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11 b. Sposób realizacji -zamówienia częściowe, wielkość dostawy uzależniona będzie od potrzeb stołówki i ustalana na bieżąco z intendentką stołówki w trakcie realizacji umowy. Formularze cenowe określają ilość produktów, jakie winny być dostarczone w okresie 12 miesięcy. Ilości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Szczegółowy opis zamieszczony jest w SIWZ oraz załączniku nr 1.2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 03.31.10.00-2, 15.50.00.00-3, 15.51.12.10-8, 15.81.10.00-6, 02.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.41.11.00-3, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6, 03.22.00.00-9, 15.80.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia powyższego warunku w przedmiotowym postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia powyższego warunku w przedmiotowym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia powyższego warunku w przedmiotowym postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia powyższego warunku w przedmiotowym postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach 26-021 Daleszyce ul. Sienkiewicza 11 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach 26-021 Daleszyce ul. Sienkiewicza 11 B - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ryby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb do stołówki szkolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa art. mleczarskich do stołówki szkolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mleko UHT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka UHT 2% (pasteryzowane w kartonie) do stołówki szkolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj do stołówki szkolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Produkty przemiału zbóż..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przetworów zbożowych do stołówki szkolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Olej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju do stołówki szkolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Mięso - wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin do stołówki szkolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tuszek drobiowych i w częściach do stołówki szkolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej wg zał. 1.2. do siwz - Pakiet Nr XII..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 249345 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014


Dodano 9 2014 godz. 08:58 przez

Zamawiający wprowadza zmiany w zapisach Rozdz. X i XI dotyczące terminu składania i otwarcia ofert, których brzmienie jest następujące:

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny z wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
b) wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie   z postanowieniami rozdziału VI niniejszej SIWZ.
2. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszej SIWZ.
3. Każdy Wykonawca powinien przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
5. Zaleca się, aby każda strona oferty była parafowana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, pismem maszynowym lub inną trwałą, czytelną techniką.
7. Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
8. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów, musi być potwierdzona przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
9. Wzory formularzy należy wypełnić ściśle według wskazówek określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych formularzy jakichkolwiek zmian.
10. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
11. Wykonawca zamieszcza ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisanej w następujący sposób: „ Oferta na dostawę produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Gimnazjum w Daleszycach; pakiet nr………………... Nazwa i adres Wykonawcy oraz numer telefonu” oraz „Nie otwierać przed dniem 10.12.2014r. godz.9:30”.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego:
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
26-021 Daleszyce
ul. Sienkiewicza 11 B
nie później niż do dnia 10.12. 2014r. do godz. 9:00
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.12.2014r o godz. 9:30
3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( art.86 ust.3 ustawy pzp.).
5. Otwarcie ofert jest jawne.
6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę (firmy) oraz adresy Wykonawców,    a także informację dotyczące ceny ( art.86, ust.4 ustawy pzp.).
7. Informację, o których mowa w pkt 4 i 6 niniejszego rozdziału, przekazuje się niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

 


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki
Dodany: 03.12.2014 godz. 13:08
 
Poprawiony załącznik nr 2 do SIWZ
Dodany: 08.12.2014 godz. 11:10
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert
Dodany: 17.12.2014 godz. 13:31
 



Ostateczny termin składania ofert:
 10 2014



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Piwoński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 2 2014
Informacja opublikowana przez:
  dnia 2 2014 godz. 12:53
Liczba odsłon:
  768 od 2 2014 godz. 12:53  (średnio 1.21 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl