0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Przebudowa dróg gminnych i dojazdowych

Numer: GMR.ZP.271.9.2015


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych i dojazdowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w msc. Borków- dz. nr ewid. 366. Roboty ziemne zmechanizowane . Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Grunt wbudowany na miejscu na podwyższenie poboczy - 30 m3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1476 m2. Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 70mx1,1m - 77 m2. Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. 360mx4,1m - 1476 m2. Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. 360mx4,1m. Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/m2 - 73,80 Mg, Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR-1 gr. 4 cm- 1440,00 m2 Utwardzenie poboczy materiałem 0-31,5 mm gr. 10 cm i szer.0,5m - 360 m2 Ustawienie znaków odblaskowych typu A-7;D-1 na rurkach o średnicy 50 mm- 3szt. 2. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w msc. DANKÓW - dz. nr ewid. 72/1. Roboty ziemne zmechanizowane . Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Zbieranie skarpy. Transport gruntu do 3 km. Część gruntu na podwyższenie poboczy - 250 m3, Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1040 m2, Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm - 500 m2, Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm. 260mx4,0m - 1040 m2. Wykonanie poboczy gruntowych . Ziemia z robót ziemnych szer.0,5m.- 260 m2, Regulacja studzienek kanalizacji sanitarnej - szt. 2. 3. Przebudowa drogi gminnej w msc. Brzechów- działka nr ewid. 260/1 - polegający na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. 0,35 km. Roboty pomiarowe. Odtworzenie trasy w terenie. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,350 km. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1050 m2. Wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa o śr. gr. 10 cm - 105 m3, Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, w ilości 50kg/ m2 . - 82,5 Mg. Nawierzchnie z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR -1 - 1050 m2. Utwardzenie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm gr. 10cm i szer. 0,5m - 350 m2. Ustawienie znaków odblaskowych typu A-7- na rurkach o średnicy 50 mm - 1 szt. 4. Przebudowa drogi gminnej w msc. Kranów - działka nr 397 - poprzez wykonanie nawierzchni tłuczniowej na dł. 0,140 km. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe. Odtworzenie trasy w terenie. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,140 km. Roboty ziemne zmechanizowane . Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Transport gruntu do 3 km. - 174 m3 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 434 m2. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - 434 m2. PODBUDOWA I NAWIERZCHNIA Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm. - 420 m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Wykonanie poboczy gruntowych. Ziemia z robót ziemnych szer.0,25m - 140 m2, Wycinka samosiejek - 0,05 ha. 5. Przebudowa drogi gminnej w msc. Szczecno -działka nr 343 na dł. 130 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe. Odtworzenie trasy w terenie. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,130 km. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 517,00 m2. PODBUDOWA I NAWIERZCHNIA Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm -533m2. Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/ m2 oraz rozjazd - 27,15 Mg, Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR 1/2 oraz rozjazd - 543 m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Utwardzenie poboczy materiałem 0-31,5 mm gr. 10 cm i szer. 1,0m - 130 m2 Wycinka drzew wraz z karczowaniem pni o śr. 20 cm. - 4 szt. 6. Przebudowa drogi gminnej w msc. Trzemosna - działka nr ewid. 249. - polegający na wykonaniu wzmocnienia nawierzchni kruszywem i położeniu nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. 0,070 km. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- teren pagórkowaty - 0,070 km, Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 287 m2. PODBUDOWA I NAWIERZCHNIA Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm -287m2. Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50 kg-m2- 14,35 Mg Nawierzchnie z betonu asfaltowego gr. 3 cm dla ruchu KR -1 - 280 m2 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Utwardzenie poboczy materiałem 0-31,5 mm gr. 10 cm i szer. 0,5m - 70 m2. Wykonanie przepustu z rur o śr. 30 cm na ławie z kruszywa gr. 15 cm o dł. 8,00 mb. 7. Przebudowa drogi gminnej w msc. Daleszyce ul. Polna - działka nr 2055 - poprzez wykonanie nawierzchni tłuczniowej na dł. 0,090 km. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe. Odtworzenie trasy w terenie. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 0,090 km. Roboty ziemne zmechanizowane . Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Transport gruntu do 3 km. - 150,00 m3 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 324 m2 PODBUDOWA Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - 324 m2. Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm. - 348 m2 NAWIERZCHNIA Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/ m2 oraz rozjazd - 17,40 Mg, Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR 1/2 oraz rozjazd - 348 m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Utwardzenie poboczy materiałem 0-31,5 mm gr. 10 cm i szer.0,5 m - 90 m2. Umocnienie skarp rowu płytami ażurowymi wypełnionymi humusem - 24 m2. Umocnienie dna rowu korytkami prefabrykowanymi na ławie betonowej 92 m, Regulacja studzienek kanalizacyjnych - 4 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust1.tj. spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty drogowe tj. budowa dróg lub remont dróg z układaniem warstwy z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą iż dysponują przynajmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności występującej w zamówieniu tj. roboty drogowe. Osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy powinna udokumentować minimum 3 letni staż pracy w kierowaniu budową lub remontami dróg.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy: 1. Przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien wykazać iż dysponuje środkami lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorysy ofertowe - 7 zadań

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - dodatkowa gwarancja - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia netto wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dasleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9. - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Opublikowano na portalu UZP:Numer ogłoszenia: 170486 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015


Dodano 9 2015 godz. 11:25 przez

Zamawiający wprowadza zmiany w załączniku nr 8 do SIWZ.

Załącznik do pobrania poniżej.


Dodano 22 2015 godz. 08:18 przez

GMR.ZP.271.9.2015                                                       Daleszyce, dnia 2015.07.21

 

 

 

Zamawiający informuje, że w rozdz. XXII specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest zapis o sposobie rozliczenia zadania tj. kosztorysem powykonawczym.

Zamawiający nie posiada opracowanej dokumentacji technicznej SST.

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 08.07.2015 godz. 15:32
 
Załącznik nr 1 do SIWZ
Dodany: 08.07.2015 godz. 15:32
 
Załącznik nr 2 do SIWZ
Dodany: 08.07.2015 godz. 15:32
 
Załącznik nr 3 do SIWZ
Dodany: 08.07.2015 godz. 15:33
 
Załącznik nr 4 do SIWZ
Dodany: 08.07.2015 godz. 15:33
 
Załącznik nr 5 do SIWZ
Dodany: 08.07.2015 godz. 15:33
 
Załącznik nr 6 do SIWZ
Dodany: 08.07.2015 godz. 15:34
 
Załącznik nr 7 do SIWZ
Dodany: 08.07.2015 godz. 15:34
 
Załącznik nr 8 do SIWZ
Dodany: 09.07.2015 godz. 12:25
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 04.08.2015 godz. 12:53
 



Ostateczny termin składania ofert:
 24 2015



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Jolanta Stachowicz [Kierownik wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 8 2015
Informacja opublikowana przez:
  dnia 8 2015 godz. 15:32
Liczba odsłon:
  1012 od 8 2015 godz. 15:32  (średnio 1.3 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl