Numer: Znak: GMR/7351/OŚZ-S
o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), na zadanie pn.: "Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Szczecnie (etap I)".
I. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Daleszyce Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce tel. (041) 317-16-94 fax (041) 317-16-93
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.daleszyce.pl; http://daleszyce.bip.cc.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Szczecnie (etap I).
I etap przebudowy Ośrodka Zdrowia obejmować będzie prace pokrywcze z dekarskimi, elewacyjne, wykonanie podnośnika dla osób niepełnosprawnych oraz opaski dookoła budynku.
Dane techniczne: - powierzchnia zabudowy istniejącej: .................................................................... 165,50 m2, - powierzchnia zabudowy projektowanej: .................................................................. 2,80 m2, - powierzchnia użytkowa: ...................................................................................... 377,41 m2, - kubatura: ........................................................................................................ 1.490,00 m3 Budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony. Zewnętrzne wymiary budynku Ośrodka Zdrowia : 9,87 m x 16,77 m.
Roboty budowlane stanu surowego: 1. Roboty rozbiórkowe: - Rozebrać fragmenty ścian wg. oznaczeń na rysunkach (w ścianach konstrukcyjnych otwory zabezpieczyć wg. projektu Konstrukcji cześć III). - Powiększyć otwór wyłazu na dach (wg. Projektu konstrukcji cześć III). 2. Roboty budowlane: - Wykonać projektowane ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych grubości 2x1,25 cm na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełna mineralna. Płyty g-k o zwiększonej odporności ogniowej (zbrojone włóknem szklanym) i wodoodporne. - Wykonać bruzdy pod instalacje wg. projektów branżowych: cześć IV i V. Wszystkie instalacje wykonać jako kryte. - Wykonać warstwy pod-posadzkowe wg. oznaczeń na rysunkach. - Wyremontować maszt radiowy na dachu (malowanie + wymiana odciągów). - Wymurować projektowane kominki wentylacyjne na dachu z cegły ceramicznej pełnej. - Pionowe (projektowane) kanały wentylacji grawitacyjnej wykonać z blachy stalowej ocynkowanej, grubości 0,7 mm i obudować gazobetonem odmiany 500 grubości 6 cm. - UWAGA! - Drzwi z garażu do korytarza w piwnicy zamurować dopiero po wprowadzeniu kotła CO i zbiorników na olej. - Wykonać fundament dla platformy zewnętrznej dla niepełnosprawnych.
Roboty wykończeniowe zewnętrzne: - Zamontować platformę zewnętrzna dla niepełnosprawnych typu o firmy PRO REHA. - Wykonać opaskę wokół budynku z kostki betonowej, szerokość 0,60 m w spadku 5% (opaskę zabezpieczyć obrzeżem betonowym 7x25 cm). - Wykonać docieplenie przebudowywanego budynku metoda lekka mokra (styropian FS-15 grubości 12 cm na parterze i pietrze i 6 cm na ścianach piwnicy, frezowany, mocowany na klej i dodatkowo kołkami w ilości 8 kołków na 1 m2) + tynk akrylowy na siatce + malowanie. UWAGA: na ścianach piwnicy docieplenie wykonać od poziomu + 30 cm nad poziomem terenu w górę. - Wykonać docieplenie stropodachu i pokrycie wg. oznaczeń na przekroju budynku (styropapa + papa termozgrzewalna 2x). - Pokrycie dachu - papa termo zgrzewalna x 2. - Wykonać obróbki blacharskie dachu i podokienniki zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej gr. 0,5 mm, w kolorze grafitowym. - Wykonać nowe rynny i rury spustowe z blachy cynkowej grubości 0,7 mm. - Cokoły budynku (30 cm nad terenem) obłożyć płytkami klinkierowymi mrozoodpornymi w kolorze grafitowym. - Schody zewnętrzne obłożyc płytkami klinkierowymi mrozoodpornymi, ryflowanymi. Nadlać istniejące stopnie - dla uzyskania szerokości stopnia 35 cm (istniejące 30 cm). Wykonać przedłużenie istniejącej balustrady schodków o 45 cm spowodowane zwiększeniem szerokości stopni. - Murki schodów i mur oporowy zjazdu do garaży obłożyć płytkami klinkierowymi mrozoodpornymi - w kolorze grafitowym.
Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Ośrodek Zdrowia po przebudowie będzie w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych. Zapewniono dostępność wejścia do budynku przy pomocy platformy dla osób niepełnosprawnych.
1. Przedmiot Specyfikacji Technicznej. Przedmiotem specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem przebudowy budynku Ośrodka Zdrowia w Szczecnie.
2. Zakres robót Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania dotyczące realizacji robót budowlanych: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - roboty betonowe - roboty murowe - roboty tynkarskie - roboty dekarskie - roboty malarskie - licowanie ścian płytkami - stolarka okienna i drzwiowa - elewacja
3. Ogólne wymagania dotyczące robót. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz ich zgodność z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną i poleceniami Zamawiającego. Pozostałe warunki dotyczące robót podano w części ogólnej specyfikacji.
Materiały budowlane
- Beton B-20, B-25, B-10 zaprawy budowlane cementowe i cementowo-wapienne - dla każdej partii materiału producent wystawi zaświadczenie o jakości zawierające: charakterystykę, wyniki badań kontrolnych o wytrzymałości na ściskanie, wyniki badań dodatkowych cech u, datę produkcji. Materiał powinien być zgodny z PN-EN 206-1.
- Stal konstrukcyjna St3SX - stosowane materiały powinny mieć zaświadczenia o jakości zgodnie z PN-EN-45014 oraz PN-EN 10204
- Stal zbrojeniowa A-III (34GS), A-0 (StOS) - dla każdej partii stali przeznaczonej do zbrojenia konstrukcji dostawca wystawia zaświadczenie o jakości. - każdą partię stali i siatek zbrojeniowych należy poddać kontroli na zgodność dostarczonego materiału z zamówieniem w zakresie asortymentu, dymensji i jakości, - dostarczoną na budowę partię materiału należy poddać badaniom laboratoryjnym w przypadku gdy na podstawie oględzin zewnętrznych nasuwają się jakiekolwiek wątpliwości do jej właściwości technicznych. - stal zbrojeniowa powinna odpowiadać PN-EN 45014 i PN - EN 10204
- Cegła pełna budowlana 25x 12x6,5 cm kl. 15, cegła dziurawka kl.7,5 - warunki normowe materiału określa PN-B-12011:1999 - wykonawca powinien składować cegłę na ofoliowanych paletach. dostarczoną na budowę partię cegły pełnej należy poddać badaniom laboratoryjnym w przypadku gdy na podstawie oględzin zewnętrznych nasuwają się jakiejkolwiek wątpliwości co do ich właściwości technicznych.
- Tynki - wewnętrzne zwykłe kat. III (warunki normowe określa PN-90/B-14501)
- Preparat do gruntowania - warunki normowe określa karta technologiczna producenta
- Gips budowlany szpachlowy, gips budowlany zwykły - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Farba olejna do gruntowania, farba olejna nawierzchniowa - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Zaprawa klejąca, zaprawa spoinująca - warunki normowe określa PN-EN 12004:2002 oraz karta technologiczna producenta - Płytki ceramiczne ścienne - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Cement portlandzki CEM II/A 32,5 - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Płytki gres, płytki terakotowe - warunki normowe określa PN-75/B-10121 oraz karta technologiczna producenta - Stolarka okienna i drzwiowa - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Eurolan 3K, Superflex-10 - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Płyty styropianowe EPS 200-036 - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Blacha stalowa ocynkowana, płaska - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Rynny dachowe i rury spustowe z PCV typu Gamrat- warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Płyty styropianowe typu EPS 100-038 obustronnie laminowane papą gr.100 mm - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Folia paroizolacyjna - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Płyty gipsowo-kartonowe wodoodporne i ognioochronne gr.12,5 mm - warunki normowe określa karta technologiczna producenta
- Wyprawa elewacyjna o fakturze strukturalnej, akrylowa gr.2 mm - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Płytki klinkierowe mrozoodporne - warunki normowe określa karta technologiczna producenta
- Kostka brukowa betonowa B-35 - warunki normowe określa karta technologiczna producenta. Beton powinien być zgodny z PN-88/B-06250.
- Obrzeża betonowe o wym.20x6 cm, krawężniki betonowe 30x15 cm, - warunki normowe określa karta technologiczna producenta. Beton powinien być zgodny z PN-88/B-06250.
4. SPRZĘT Do wykonania robót budowlano - montażowych Wykonawca robót powinien wykazać się możliwością korzystania ca najmniej z poniższego sprzętu: - samochód samowyładowczy, samochód skrzyniowy, wyciąg przyścienny, żuraw samochodowy 5-6 Mg, spawarka wirująca, młot wyburzeniowy, rusztowanie ramowe warszawskie, rusztowania stolikowe, standardowy zestaw elektronarzędzi.
5. TRANSPORT Ogólne wymagania dotyczące transportu zostały przedstawione w części ogólnej specyfikacji technicznej.
6. WYKONYWANIE ROBÓT 6.1. Ogólne zasady wykonywania robót Ogólne zasady wykonania robót podano w części ogólnej 6.1.1 Roboty ziemne - roboty ziemne należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową, projektem organizacji robót oraz normą PN--68/B-06050 , PN-S-02205 - Wykonawca ma obowiązek przed przystąpieniem do robót wykonać analizę gruntu celem potwierdzenia zgodności z dokumentacją projektową - Wykonawca ma obowiązek takiego wykonania wykopów i nasypów, aby powierzchni gruntu nadać w całym okresie trwania robót spadki, zapewniające prawidłowe odwodnienie. - wykopy wykonywane bezpośrednio przed realizacją następnych robót fundamentowych - odsłonięcie gruntu pod fundamentami warstwą betonu podkładowego B-10. - zasypanie wykopów gruntem uprzednio wydobytym, bez odpadków budowlanych i zanieczyszczeń, zagęszczanie warstwami co 30 cm 6.1.2 Fundamenty bezpośrednie - Wykonawca robót ma obowiązek przed przystąpieniem do robót sprawdzić, czy dane zawarte w dokumentacji geotechnicznej są zgodne z danymi uzyskanymi z wierceń próbnych i odkrywek gruntu, - Zalecane stosowanie szalunków systemowych, - Zagęszczanie mieszanki wgłębnym wibratorem, pielęgnacja standardowa w zależności od pory roku wykonywania robót i warunków atmosferycznych. 6.1.3 Elementy żelbetowe - roboty należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową, projektem organizacji robót oraz PN- 72/B-06270, - deskowania należy stosować jako kompletne systemy w oparciu o projekt deskowań 6.1.4 Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, akcesoria - montaż należy wykonywać zgodnie z PN-61/B-10245 , PN-EN 607:1997 - całość robót dekarskich i blacharskich w oparciu o rozwiązania katalogowe z zastosowaniem rozwiązań detali - wymagana ścisła koordynacja między branżowa 6.1.5 Ściany z cegły - wykonawca ma obowiązek stosować wytyczne producenta w zakresie wykonawstwa robót murowych z cegły oraz PN- B- 03002:1999 6.1.6 Podłoża i posadzki - roboty należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową, projektem organizacji robót, kartą technologiczną producenta materiałów oraz PN-62/B-10144 6.1.7 Okładziny i malowania - roboty należy realizować zgodnie z PN-75/B-10121, PN-62/B-10285, karta technologiczna producenta materiałów 6.1.8 Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III - roboty należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową, projektem organizacji robót, kartą technologiczną producenta materiałów oraz PN-70/B-10101 6.1.9 Stolarka okienna i drzwiowa - roboty należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową, projektem organizacji robót, kartą technologiczną producenta materiałów oraz PN-88/B-10085/Az3:2001 6.1.10 Roboty elewacyjne - roboty należy wykonywać zgodnie PN-72/B-06190,PN-M-48090:1996 oraz kartą technologiczną producenta
7. KONTROLA JAKOŚCI ROBÓT Zgodnie ze specyfikacją ogólną i specyfikacją robót oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych. Ogólne wymagania dotyczące robót. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz ich zgodność z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną i poleceniami Zamawiającego.
8. Zgodność robót z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy przez zamawiającego stanowią część umowy, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje kolejność ich ważności wymieniona w umowie. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach przetargowych, a o ich wykryciu należy powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian i poprawek. W przypadku rozbieżności, opis wymiarów jest ważniejszy od odczytu ze skali rysunków. Wszystkie wykonywane roboty oraz dostarczone materiały muszą być zgodne z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. Dane określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej powinny być uważane za wielkości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału. Cechy materiałów i elementów obiektów i budowli powinny być jednorodne i wykazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty ich cech nie powinny przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli przedział tolerancji nie został określony w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej to należy przyjąć tolerancje akceptowane zwyczajowo dla danego rodzaju robót. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie są w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną i wpłynęło to niezadowalająco na jakość budowli lub obiektu, to takie materiały i roboty nie zostaną akceptowane przez Zamawiającego. W takiej sytuacji elementy obiektu lub budowli powinny być niezwłocznie rozebrane i zastąpione innymi na koszt Wykonawcy.
9. Zabezpieczenie placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć plac budowy zgodnie z wytycznymi ujętymi w zaakceptowanym przez Zamawiającego projekcie organizacji placu zaplecza i robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające w tym: ogrodzenia, poręcze, schody i pomosty, oświetlenie, wygrodzenie stref, tablice ostrzegawcze, dozorców i wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót, ludzi i sprzętu. Koszt zabezpieczenia i dozorowania placu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę za przedmiot umowy.
10. Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Powinny zostać podjęte odpowiednie środki zabezpieczające przed: - zanieczyszczeniami zbiorników i cieków wodnych pyłami, paliwami, olejami, - materiałami bitumicznymi, chemikaliami oraz innymi szkodliwymi substancjami, - przekroczeniem norm zanieczyszczenia powietrza pyłami i gazami, - przekroczeniem norm hałasu, - możliwością powstania pożaru. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji norm określonych odpowiednimi przepisami ochrony środowiska obciążają Wykonawcę robót. Wody powierzchniowe i gruntowe nie mogą być zanieczyszczane w czasie robót.
11. Ochrona przeciwpożarowa. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany odpowiednimi przepisami, na terenie zaplecza, polowej produkcji pomocniczej, w pomieszczeniach socjalno-administracyjnych i magazynowych, w maszynach i pojazdach. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy.
12. Ochrona i utrzymanie robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty ich rozpoczęcia do daty wydania potwierdzenia zakończenia robót przez zamawiającego. Wykonawca będzie utrzymywać roboty do czasu ostatecznego odbioru. Utrzymanie powinno być prowadzone w taki sposób, aby obiekty i budowle lub ich elementy były w zadawalającym stanie przez cały czas do momentu odbioru ostatecznego.
13. Istniejący stan zagospodarowania działki: Na działce znajduje sie budynek Ośrodka Zdrowia usytuowany na środku działki. Jest to budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony z dachem płaskim. Istnieje jeden wjazd na działkę od strony wschodniej. Istniejące wejście z furtka na działkę jest równie; usytuowane od strony wschodniej działki. Działka jest ogrodzona. Teren działki jest płaski. Na działce rosną krzewy, pojedyncze drzewa liściaste, sa te; urządzone trawniki.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i ofert częściowych.
VI. Termin wykonania zamówienia: Pożądany termin realizacji zamówienia 29.12.2008r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5/ spełniają warunki określone art.22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ,
2. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
1/ nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 Pzp. opisanym w ww. ust. 1, 2/ podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp.,
3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1/ jest niezgodna z ustawą , 2/ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, 3/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4/ zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5/ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszona do składania ofert, 6/ zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, 7/ Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8/ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.
VIII. Informacja dotycząca wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych. Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać wpłaty w Banku Spółdzielczym Daleszyce-Górno w Daleszycach na rachunek Gminy Daleszyce nr 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002 z takim wyprzedzeniem, aby w dniu otwarcia ofert tj. 22 września 2008r. o godz. 9 00 środki znalazły się na koncie Zamawiającego Zwrot lub utrata wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa musi zawierać w swojej treści zapis o realizacji gwarancji na rzecz Zamawiającego zgodnie z podstawami utraty wadium zawartymi, w art. 46 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Kryteria oceny ofert zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli; 1/ oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 2/ oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, 3/ Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego,
2.W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął kryterium ceny (100%) 3. Zasada oceny oferty: Punkty przyznawane za kryterium będą liczone wg. następującego wzoru: Liczba punktów = (Cn/Cb x 100) x 100% gdzie: Cn- najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych, Cb - cena oferty badanej, 100 - stały wskaźnik, 100% - procentowe znaczenie kryterium. Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
X. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, pokój Nr 25 (sekretariat) Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce nie później niż do 22 września 2008r. do godz. 9:00. Ofertę złożoną po w/w terminie zwraca się bez otwierania.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 września 2008r. o godz. 9:10 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej pok. nr 12 parter. Otwarcie ofert jest jawne.
XII. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni . Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni.
XIII. Umowa ramowa. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Aukcja elektroniczna. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XV. Termin zamieszczenia ogłoszenia w BZP. Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Zamówień Publicznych pod nr 202783-2008
|