0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Daleszyce

Numer: GMR.ZP.271.20.2015


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Daleszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia ulicznego polegającą na utrzymaniu w sprawności technicznej sieci oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc (iluminacje obiektów) na terenie Gminy Daleszyce w ilości 2223 punkty, przy czym liczba ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznej liczby punktów świetlnych utrzymywanych w okresie rozliczeniowym. 2. Konserwacja oświetlenia ulicznego ma na celu utrzymanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego i w zależności od potrzeb obejmuje: - wymiana uszkodzonych źródeł światła, - wymiana i naprawa uszkodzonych elementów opraw, - regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, - czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników, - kontrola i konserwacja złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, - wymiana niesprawnych bezpieczników, - wymiana uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, - konserwacja konstrukcji wsporczych, słupów oświetlenia wydzielonego, wysięgników, przewieszek, - malowanie konstrukcji stalowych, szafek , wnęk, uzupełnianie opisów, - pionowanie pochylonych słupów oświetlenia wydzielonego, - wymiana uszkodzonych słupów oświetlenia wydzielonego , - uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk itp., - regulacja zegarów astronomicznych, - wymiana niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp.), - wymiana uszkodzonych obwodów zasilania punktów sterowania oświetleniem ulicznym, podwieszonych po liniami na powietrznymi nN, - usuwanie zwarć na liniach napowietrznych - regulacja zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, - lokalizacja i naprawa uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetlenia, - wymiana ( naprawa) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na slupach linii napowietrznej nn , - zabezpieczenie i wymiana urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych ( słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, klosz, szaf oświetleniowych itp.), - kontrola sprawności oświetlenia na terenie Gminy , - wycinka gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe, - wycinka gałęzi w napowietrznych liniach oświetlenia wydzielonego, - wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń, - pomiary eksploatacyjne ( rezystancji uziemień ochronnych , izolacji kabli), - przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia ulicznego. 3. Konserwacja oświetlenia ulicznego wykonywana będzie na urządzeniach będących własnością PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie, 20-340 Lublin ,ul. Garbarska 21, przekazanych Gminie Daleszyce Umową użyczenia Nr 1/O/2010 z dnia 30.06.2010r. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania Zasad współpracy z PGE Dystrybucji S.A.- Oddział Skarżysko-Kamienna Rejonem Energetyczny w Kielcach a Nim jako Wykonawcą prowadzącym konserwację urządzeń oświetlenia ulicznego na zlecenie Gminy Daleszyce. 5. Wykaz stacji transformatorowych i punktów świetlnych na terenie Gminy Daleszyce stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości punktów świetlnych w czasie trwania okresu zamówienia do 2 500 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usług polegających na konserwacji oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 10 tyś brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że dysponują sprzętem i środkami transportu niezbędnymi do wykonania zamówienia co najmniej: - lokalizator uszkodzeń kablowych - 1 szt., - podnośnik koszowy umożliwiający dostęp do opraw - 1 szt., - samochód dostawczy - 1 szt., --bazę dyspozytorską pracującą w systemie całodobowym, zlokalizowaną w odległości umożliwiającej dojazd do miejsca awarii w ciągu 3 godz Baza powinna posiadać co najmniej, następujące wyposażenie: - minimum jedną linię telefoniczną z rejestracją wszystkich rozmów, z podłączonym i działającym faxem i posiadającą łącze internetowe.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe co najmniej: 1) Kierownik robót - 1 osoba - odpowiedzialny za wykonanie robót branży elektrycznej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia w zakresie dozoru i wykonawstwa (D) i (E) wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2) Monter elektryk - 1 osoba - posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku eksploatacji: - urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kW lub o napięciu znamionowym powyżej 1 kW, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, - posiadający dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem PPN

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia powyższego warunku w przedmiotowym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Pl. Staszica 9 26-021 Daleszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Pl. Staszica 9 26-021 Daleszyce - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ogłoszenie zostało opublikowane na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 319948 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 26.11.2015 godz. 13:34
 
Załącznik nr 1 do SIWZ
Dodany: 26.11.2015 godz. 13:34
 
Załącznik nr 1A do SIWZ
Dodany: 26.11.2015 godz. 13:34
 
Załącznik nr 2 do SIWZ
Dodany: 26.11.2015 godz. 13:34
 
Załącznik nr 3 do SIWZ
Dodany: 26.11.2015 godz. 13:34
 
Załącznik nr 4 do SIWZ
Dodany: 26.11.2015 godz. 13:34
 
Załącznik nr 5 do SIWZ
Dodany: 26.11.2015 godz. 13:35
 
Załącznik nr 6 do SIWZ
Dodany: 26.11.2015 godz. 13:35
 
Załącznik nr 7 do SIWZ
Dodany: 26.11.2015 godz. 13:35
 
Wzór oświadczenia
Dodany: 26.11.2015 godz. 13:35
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 08.12.2015 godz. 8:28
 



Ostateczny termin składania ofert:
  4 2015



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Jolanta Stachowicz [Kierownik wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 26 2015
Informacja opublikowana przez:
  dnia 26 2015 godz. 13:34
Liczba odsłon:
  793 od 26 2015 godz. 13:34  (średnio 1.24 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl