Numer: GMR.ZP.271.20.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Daleszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia ulicznego polegającą na utrzymaniu w sprawności technicznej sieci oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc (iluminacje obiektów) na terenie Gminy Daleszyce w ilości 2223 punkty, przy czym liczba ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznej liczby punktów świetlnych utrzymywanych w okresie rozliczeniowym. 2. Konserwacja oświetlenia ulicznego ma na celu utrzymanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego i w zależności od potrzeb obejmuje: - wymiana uszkodzonych źródeł światła, - wymiana i naprawa uszkodzonych elementów opraw, - regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, - czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników, - kontrola i konserwacja złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, - wymiana niesprawnych bezpieczników, - wymiana uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, - konserwacja konstrukcji wsporczych, słupów oświetlenia wydzielonego, wysięgników, przewieszek, - malowanie konstrukcji stalowych, szafek , wnęk, uzupełnianie opisów, - pionowanie pochylonych słupów oświetlenia wydzielonego, - wymiana uszkodzonych słupów oświetlenia wydzielonego , - uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk itp., - regulacja zegarów astronomicznych, - wymiana niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp.), - wymiana uszkodzonych obwodów zasilania punktów sterowania oświetleniem ulicznym, podwieszonych po liniami na powietrznymi nN, - usuwanie zwarć na liniach napowietrznych - regulacja zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, - lokalizacja i naprawa uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetlenia, - wymiana ( naprawa) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na slupach linii napowietrznej nn , - zabezpieczenie i wymiana urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych ( słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, klosz, szaf oświetleniowych itp.), - kontrola sprawności oświetlenia na terenie Gminy , - wycinka gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe, - wycinka gałęzi w napowietrznych liniach oświetlenia wydzielonego, - wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń, - pomiary eksploatacyjne ( rezystancji uziemień ochronnych , izolacji kabli), - przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia ulicznego. 3. Konserwacja oświetlenia ulicznego wykonywana będzie na urządzeniach będących własnością PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie, 20-340 Lublin ,ul. Garbarska 21, przekazanych Gminie Daleszyce Umową użyczenia Nr 1/O/2010 z dnia 30.06.2010r. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania Zasad współpracy z PGE Dystrybucji S.A.- Oddział Skarżysko-Kamienna Rejonem Energetyczny w Kielcach a Nim jako Wykonawcą prowadzącym konserwację urządzeń oświetlenia ulicznego na zlecenie Gminy Daleszyce. 5. Wykaz stacji transformatorowych i punktów świetlnych na terenie Gminy Daleszyce stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości punktów świetlnych w czasie trwania okresu zamówienia do 2 500 szt..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy wykażą, że dysponują sprzętem i środkami transportu niezbędnymi do wykonania zamówienia co najmniej: - lokalizator uszkodzeń kablowych - 1 szt., - podnośnik koszowy umożliwiający dostęp do opraw - 1 szt., - samochód dostawczy - 1 szt., --bazę dyspozytorską pracującą w systemie całodobowym, zlokalizowaną w odległości umożliwiającej dojazd do miejsca awarii w ciągu 3 godz Baza powinna posiadać co najmniej, następujące wyposażenie: - minimum jedną linię telefoniczną z rejestracją wszystkich rozmów, z podłączonym i działającym faxem i posiadającą łącze internetowe.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe co najmniej: 1) Kierownik robót - 1 osoba - odpowiedzialny za wykonanie robót branży elektrycznej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia w zakresie dozoru i wykonawstwa (D) i (E) wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2) Monter elektryk - 1 osoba - posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku eksploatacji: - urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kW lub o napięciu znamionowym powyżej 1 kW, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, - posiadający dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem PPN
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin płatności - 3
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Pl. Staszica 9 26-021 Daleszyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Pl. Staszica 9 26-021 Daleszyce - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 319948 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
|