0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Daleszyce - 11 zadań

Numer: GMR.ZP.271.4.2016


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Daleszyce - 11 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Cisów tzw. Mały Bór, 2.Przebudowa drogi gminnej nr 319030T Daleszyce ul. Mickiewicza, 3.Przebudowa drogi gminnej nr 319037 T Daleszyce ul. Zielona, 4.Przebudowa drogi gminnej nr 319028 T Słopiec Szlachecki- Słopiec Rządowy, 5.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Szczecno tzw. Kocieczyn, 6.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Sieraków, 7.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Suków tzw. Papiernia, 8.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Marzysz tzw. Przypuść, 9.Przebudowa drogi gminnej nr 319017T Mójcza ul. Chabrowa, 10.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Brzechów, 11.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Komórki tzw. Podwale. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Załączone przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo i nie są one podstawą do wyceny inwestycji oraz nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykonanych robót i materiałów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu na poszczególne zadania w wysokości w zł.: 1.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Cisów tzw. Mały Bór 5 000,00. 2.Przebudowa drogi gminnej nr 319030T Daleszyce ul. Mickiewicza 1 000,00. 3.Przebudowa drogi gminnej nr 319037 T Daleszyce ul. Zielona 1 500,00, 4.Przebudowa drogi gminnej nr 319028 T Słopiec Szlachecki- Słopiec Rządowy 4 000,00 5.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Szczecno tzw. Kocieczyn 5000,00. 6.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Sieraków 1 500,00. 7.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Suków tzw. Papiernia 5 000,00. 8.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Marzysz tzw. Przypuść 4 000,00. 9.Przebudowa drogi gminnej nr 319017T Mójcza ul. Chabrowa 5 000,00. 10.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Brzechów 5 000,00. 11.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Komórki tzw. Podwale 5 000,00. Wykonawca we własnym zakresie wylicza dla siebie wysokość wadium, którego wysokość będzie uzależniona od tego na ile zadań będzie składał oferty (należy zsumować podane powyżej kwoty podane przy każdym zadaniu oddzielnie. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form przed upływem terminu składania ofert: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na konto depozytowe zamawiającego w Banku Spółdzielczego Daleszyce - Górno w Daleszycach Plac Staszica 32 26-021 Daleszyce ; Nr konta: 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002. 4. Dokument przelewu należy opisać, np: Wadium - Przebudowa drogi (dróg) - podać nazwę drogi. 5. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego. 6. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku spośród form wskazanych w rozdz.X pkt 2 niniejszego SIWZ należy załączyć do oferty. 7. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania Wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust1.tj. spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty drogowe tj. budowa dróg lub remont dróg z układaniem warstwy z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej 100 000,00 zł. każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia powyższego warunku w przedmiotowym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą iż dysponują przynajmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności występującej w zamówieniu tj. roboty drogowe. Osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy powinna udokumentować minimum 3 letni staż pracy w kierowaniu budową lub remontami dróg.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy: 1. Przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien wykazać iż dysponuje środkami lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - dodatkowa gwarancja - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia netto wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji rezygnacji z wykonania części prac. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania prac i spowoduje zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku: a) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy) oddziaływujących w sposób bezpośredni na możliwości techniczne lub technologiczne realizacji umowy, b) konieczność przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych, c) wstrzymanie budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp., d) wystąpienie siły wyższej, a w szczególności: trąba powietrzna, pożar, powódź. W przypadku wystąpienia przeszkód w realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający na wniosek Wykonawcy powoła Komisję z udziałem przedstawiciela Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce, Inspektora Nadzoru oraz Wykonawcy ,w tym Kierownika Budowy, do opisania zaistniałej sytuacji i ustalenia terminu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pomoc na operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 20120..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Cisów tzw. Mały Bór.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przedsięwzięcia jest przebudowa drogi oraz renowacja odwodnienia w pasie drogowym, na odcinku 650mb. Projekt wykonawczy, dla którego opracowano niniejszą informację obejmuje odbudowę odcinka drogi polegającego na: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku - wykonanie podbudowy tłuczniowej, - wykonaniu nowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej, - uporządkowaniu pozostałej części pasa drogi Żaden z obiektów stanowiących aktualnie zagospodarowanie terenu objętego projektem przebudowy nie stwarza zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Przy założeniu prawidłowej organizacji ruchu na czas budowy, wyłączającej ruch pojazdów i pieszych w strefie robót nie występuje zagrożenie i roboty nie wymagają planu BIOZ. W trakcie prowadzenia robót budowlanych mogą wystąpić zagrożenia zdrowia, lub życia pracowników, lub osób postronnych tylko w przypadku nieprzestrzegania przepisów bhp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 319030T Daleszyce ul. Mickiewicza. 2) Przebudowa drogi gminnej nr 319037 T Daleszyce ul. Zielona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Daleszyce ul. Mickiewicza obejmuje: - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4cm; - ułożenie krawężników 20/30cm oraz obrzeży 20/6 cm. - wykonanie chodników i zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm Odwodnienie - Kanalizacja deszczowa. Przebudowa drogi gminnej nr 319037 T Daleszyce ul. Zielona - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4cm; - ułożenie krawężników 20/30cm oraz obrzeży 20/6 cm. - wykonanie chodników i zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm Odwodnienie - Kanalizacja deszczowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: .Przebudowa drogi gminnej nr 319028T Słopiec Szlachecki- Słopiec Rządowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Słopiec Szlachecki - Słopiec Szlachecki obejmuje: - wzmocnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem niezwiązanym o gr.15 - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej AC11Wgr. 4cm; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4cm; - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10cm na szerokości 0,3 ÷ 0,5m (obustronnie) i spadku poprzecznym 8%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Szczecno tzw. Kocieczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Szczecno obejmuje: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - wykonanie podbudowy kruszywem niezwiązanym o gr. 20cm; - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej AC11W gr. 4cm; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4cm; - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10cm. na szerokości 0,5m (obustronne) i spadku poprzecznym 8%; - odmulenie rowu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Sieraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt przebudowy drogi wewnętrznej w msc. Sieraków obejmuje: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm. - wykonanie podbudowy z kruszywa niezwiązanego gr. 20cm (kruszywo frakcji 4-63mm i 4-31,5 mm) km. jw - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej AC11W gr. 4cm; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4cm; - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10cm na szerokości 0,75m (obustronnie) i spadku poprzecznym 8%;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Suków tzw. Papiernia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Suków tzw. Papiernia obejmuje: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego gr. 20cm -dwuwarstwowo (kruszywo frakcji 4-63mm i 4-31,5mm), - wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem niezwiązanym gr. 10 cm - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej AC11W gr. 4cm; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Marzysz tzw. Przypuść.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt przebudowy drogi wewnętrznej w msc. Marzysz obejmuje: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - wykonanie podbudowy z kruszywa niezwiązanego gr. 20 cm - wzmocnienie istniejącej podbudowy warstwą kruszywa niezwiązanego gr. 15cm, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej AC11W gr. 4cm; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4cm; - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10cm na szerokości 0,5m (obustronnie) i spadku poprzecznym 8%;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 319017T Mójcza ul. Chabrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt przebudowy ulicy Chabrowej w msc. Mójcza obejmuje: - wykonanie warstwy odsączajacej z piasku gr. 20 cm - wykonanie podbudowy tłuczniowej z kruszywa niezwiązanego - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej AC11W gr. 4cm; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4cm; - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10cm na szerokości 0,5m (obustronnie) i spadku poprzecznym 8%; - odmulenie rowów odwadniających..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Brzechów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi obejmuje: - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - wykonanie podbudowy kamiennej kruszywem niezwiązanym o gr. 20cm; - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej AC11W gr. 4cm; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4cm dla ruchu KR-1/2; - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10cm na szerokości 0,5m (obustronne) i spadku poprzecznym 8%;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Komórki tzw. Podwale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt przebudowy drogi wewnętrznej w msc. Komórki obejmuje: - wyrównanie istniejącej podbudowy warstwą kruszywa niezwiązanego gr. 5 cm, - wykonanie warstwy odsączajacej z piasku gr. 20 cm - wykonanie podbudowy tłuczniowej z kruszywa niezwiązanego - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej AC11W gr. 4cm; - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC8S gr. 4cm; - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym gr. 10cm na szerokości 0,5m (obustronnie) i spadku poprzecznym 8%; - odmulenie rowów odwadniających..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

Ogłoszenie opublikowane na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 90032 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016


Dodano 26 2016 godz. 08:39 przez

Daleszyce, dn. 25.04.2016r.

Znak: GMR.ZP.271.4.2016

 

Dotyczy odpowiedzi na pytania w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Daleszyce”.

 

Odpowiadając na zadane w dniu  19.04.2016r  pytania  Zamawiający odpowiada:

Pytanie nr 1. Czy zamawiający  posiada zabezpieczone środki finansowe na w/w  inwestycje?,

Odpowiedź. Zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe.

Pytanie nr 2. Czy w przypadku wykonania części robót w tym roku zamawiający dokona odbiorów i zapłaty za wykonane roboty (dotyczy robót, których termin wykonania jest
w roku 2017 i 2018).

Odpowiedź. Zamawiający nie dokona odbioru wykonanych robót i nie  zapłaci za wykonane roboty ponieważ wydatkowanie środków finansowych na zadania o których mowa w pytaniu przewidziano  w roku 2017 i 2018.

Efektem zadanego pytania jest uszczegółowienie zapisów w punkcie VII SIWZ dotyczących terminów realizacji poszczególnych zadań.

Zamawiający wprowadza zmiany w pkt. VII SIWZ   z  zapisu

VII.  Termin  wykonania:

1.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Cisów  tzw. Mały Bór              20.08.2017 r.

2.Przebudowa drogi gminnej nr 319030T Daleszyce ul. Mickiewicza      20.08.2017 r.

3.Przebudowa drogi gminnej nr 319037 T Daleszyce ul. Zielona             20.08.2017 r.           

4.Przebudowa drogi gminnej nr 319028 T Słopiec Szlachecki- Słopiec Rządowy 20.04.2018r.

5.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Szczecno   tzw. Kocieczyn      20.08.2017 r.            

6.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Sieraków                                  20.08.2016r.                                  

7.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Suków tzw. Papiernia              20.04.2018 r.           

8.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Marzysz tzw. Przypuść            20.04.2018 r.         

9.Przebudowa drogi gminnej nr 319017T Mójcza ul. Chabrowa               20.04.2018 r.

10.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Brzechów                              20.04.2018 r.                           

11.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Komórki tzw. Podwale           20.08.2016 r.

  na zapis:

„VII.  Termin  wykonania:

1.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Cisów  tzw. Mały Bór,

   (rozpoczęcie  nie wcześniej jak styczeń 2017r. zakończenie do  20.08.2017r.)

2.Przebudowa drogi gminnej nr 319030T Daleszyce ul. Mickiewicza

  (rozpoczęcie  nie wcześniej  jak styczeń 2017r. zakończenie do  20.08.2017r.)

3.Przebudowa drogi gminnej nr 319037 T Daleszyce ul. Zielona

  (rozpoczęcie  nie wcześniej jak styczeń 2017r. zakończenie do   20.08.2017r.)           

4.Przebudowa drogi gminnej nr 319028 T Słopiec Szlachecki- Słopiec Rządowy,

   (rozpoczęcie nie wcześniej jak sierpień 2017r zakończenie do  20.04.2018r. bez

   możliwości  zapłaty częściowej w 2017r.)

5.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Szczecno   tzw. Kocieczyn 

   (rozpoczęcie  nie wcześniej niż styczeń 2017r zakończenie do   20.08.2017r.)            

6.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Sieraków

    (rozpoczęcie  po podpisaniu umowy zakończenie do  20.08.2016r.)                                  

7.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Suków tzw. Papiernia                 

   (rozpoczęcie nie wcześniej jak sierpień 2017r zakończenie do  20.04.2018r. bez

   możliwości  zapłaty częściowej w 2017r.)

8.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Marzysz tzw. Przypuść  

   (rozpoczęcie nie wcześniej jak styczeń 2017r. zakończenie do 20.04.2018r.)         

9.Przebudowa drogi gminnej nr 319017T Mójcza ul. Chabrowa

  (rozpoczęcie  nie wcześniej jak styczeń 2017r. zakończenie do  20.04.2018r.)

10.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Brzechów 

    ( rozpoczęcie  nie wcześniej jak styczeń 2017r. zakończenie do  20.04.2018r.)

11.Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Komórki tzw. Podwale  

     (rozpoczęcie  po podpisaniu umowy zakończenie do  20.08.2016r.) 

 

Pytanie nr 3. Czy Zamawiający  zamierza zawrzeć umowę w tym roku z Wykonawcą (dotyczy robót, których termin wykonania jest w 2017 i 2018r.)  

Odpowiedź.  Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą  zgodnie z przepisami pzp oraz SIWZ i jej załącznikami.

Pytanie nr 4. Czy po podpisaniu umowy można rozpocząć wykonywanie robót?  

Odpowiedź.  Rozpoczęcie wykonywania robót będzie możliwe w terminie jak   w punkcie VII SIWZ wraz z załącznikami dla poszczególnych zadań. 

 Pytanie nr 5. Czy Zamawiający  podtrzymuje obecny termin realizacji?

Odpowiedź.  Zamawiający podtrzymuje obecne terminy realizacji poszczególnych zadań zgodnie ze zmianami  w punkcie VII SIWZ wraz z załącznikami.

 

Ponadto Zamawiający wprowadza zmiany w zapisie załącznika nr  5 (umowa)do SIWZ w  § 4 pkt 1

 z zapisu

1. przekazanie  Wykonawcy  w terminie 14 dni liczonych od dnia  podpisania niniejszej umowy terenu budowy.

na zapis:

1. przekazanie  w terminie nie później niż 30 dni przed pierwszym dniem miesiąca w którym zgodnie z zapisem punku VII SIWZ i załączników jest przewidziany termin rozpoczęcia robót.;


» ZAŁĄCZNIKI «
Załącznik nr 2 do SIWZ
Dodany: 14.04.2016 godz. 15:31
 
Załącznik nr 3 do SIWZ
Dodany: 14.04.2016 godz. 15:32
 
Załącznik nr 4 do SIWZ
Dodany: 14.04.2016 godz. 15:32
 
Załącznik nr 6 do SIWZ
Dodany: 14.04.2016 godz. 15:33
 
Załącznik nr 7 do SIWZ
Dodany: 14.04.2016 godz. 15:33
 
Załącznik nr 1 do SIWZ
Dodany: 14.04.2016 godz. 15:34
 
Załącznik nr 8 do SIWZ
Dodany: 15.04.2016 godz. 13:11
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 19.04.2016 godz. 8:50
 
Załącznik nr 5 do SIWZ
Dodany: 19.04.2016 godz. 8:50
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - wersja poprawiona
Dodany: 26.04.2016 godz. 8:42
 
Załącznik nr 5 do SIWZ - wersja poprawiona
Dodany: 26.04.2016 godz. 8:42
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 13.05.2016 godz. 10:25
 



Ostateczny termin składania ofert:
 29 2016



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Jolanta Stachowicz [Kierownik wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 14 2016
Informacja opublikowana przez:
  dnia 14 2016 godz. 15:30
Liczba odsłon:
  1032 od 14 2016 godz. 15:30  (średnio 1.33 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl