0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce

Numer: GMR.ZP.271.7.2016


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce: 1. Przebudowa drogi gminnej dz. nr 273 w msc. Mójcza ul. Akacjowa w km. 0+000 do km.0+700. 2. Przebudowa drogi gminnej w Brzechowie dz. nr ewid. 336 w km 0+000 0+750 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczenia ww. zadań, załączone przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo i nie są one podstawą do wyceny inwestycji oraz nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykonanych robót i materiałów....

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu na poszczególne zadania w wysokości w zł.: 1) Przebudowa drogi gminnej dz. nr 273 w msc. Mójcza ul. Akacjowa w km. 0+000 do km.0+700 - 5 000,00zł 2. Przebudowa drogi gminnej w Brzechowie dz. nr ewid. 336 w km 0+000 0+750 - 5000,00zł 2. Wykonawca we własnym zakresie wylicza dla siebie wysokość wadium, którego wysokość będzie uzależniona od tego na ile zadań będzie składał oferty (należy zsumować podane powyżej kwoty, podane przy każdym zadaniu oddzielnie. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form przed upływem terminu składania ofert: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na konto depozytowe zamawiającego w Banku Spółdzielczego Daleszyce - Górno w Daleszycach Plac Staszica 32 26-021 Daleszyce ; Nr konta: 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002. 4. Dokument przelewu należy opisać, np: Wadium - Przebudowa drogi (dróg) 5. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego. 6. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku spośród form wskazanych w rozdz.XV pkt 2 niniejszego SIWZ należy załączyć do oferty. 7. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania Wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - zgodnie z przepisami ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust1.tj. spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty drogowe w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy, lub remontu drogi z układaniem warstwy z betonu asfaltowego o wartości niemniejszej niż 100 000,00 zł. każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia powyższego warunku w przedmiotowym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, iż dysponują przynajmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności występującej w zamówieniu tj. roboty drogowe. Osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy powinna udokumentować minimum 3 letni staż pracy w kierowaniu budową lub remontami dróg.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy: 1. Przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien wykazać, iż dysponuje środkami lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. przy składaniu oferty na każde z ww. zadań. 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Dodatkowa gwarancja - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia netto wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji rezygnacji z wykonania części prac. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania prac i spowoduje zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku: a) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy) oddziaływujących w sposób bezpośredni na możliwości techniczne lub technologiczne realizacji umowy, b) konieczność przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych, c) wstrzymanie budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp., d) wystąpienie siły wyższej, a w szczególności: trąba powietrzna, pożar, powódź. W przypadku wystąpienia przeszkód w realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający na wniosek Wykonawcy powoła Komisję z udziałem przedstawiciela Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce, Inspektora Nadzoru oraz Wykonawcy , w tym Kierownika Budowy, do opisania zaistniałej sytuacji i ustalenia terminu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Plac Staszica 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Plac Staszica 9 - sekretariat pok. nr 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej dz. nr 273 w msc. Mójcza ul. Akacjowa w km. 0+000 do km.0+700..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do wykonania planowane są następujące roboty: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg w terenie równinnym. Obsługa geodezyjna. Inwentaryzacja powykonawcza. w ilości 0,62 km, Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 10 cm w ilości 620 m2. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 15 km. Kat. gruntu I-II .Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie rowów. Część urobku na podwyższenie poboczy w ilości 368,40 m2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I-IV w ilości 2587,20 m2,Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem niezwiązanym. Zagęszczanie mechaniczne. Średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm w ilości 205,80 m3, Warstwa odsączająca w korycie lub na całej szerokości drogi. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 546 m2, Podbudowy z kruszywa niezwiązanego . Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 546 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowa + rozjazd. Warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm w ilości 2525,60 m2, Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowa + rozjazd. Warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm. w ilości 2480 m2, Oczyszczanie przepustów z namułu. Średnice przepustów 0,8 m. Zamulenie 50 % w ilości 9 mb, Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe z kruszywa gr. 15 cm w ilości 60 m3, Przepusty rurowe pod zjazdami - rury HDPE ( lub podobne) o średnicy 40 cm w ilości 40 mb, Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe ze skrzydełkami ukośnymi dla rur o średnicy 40 cm w ilości 8 szt. Obudowy wlotów /wylotów/ prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych z zagruntowaniem emulsją asfaltową( przepust o śr. 80 cm) w ilości 3 m3, Mechaniczne karczowanie średnio gęstych zagajników w ilości 0,12 ha, Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych w ilości 12 szt. Nawierzchnie z kruszywa niezwiązanego. Grubość warstwy po uwałowaniu 8 cm ( Pobocze oraz zjazdy) w ilości 736 m2, Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi.( z odzysku ) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm w ilości 18 m2, Rozebranie i ponowne ułożenie schodów z kostki brukowej w ilości 2 m2, Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi o wym .60 x 40cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. w ilości 176 m2, Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm w ilości 3 szt. Znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne. Przymocowanie tablic o powierzchni do 0,3 m2( A-7; D-1-2szt.) w ilości 3 szt. Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na podsypce piaskowej w ilości 19 mb, Rozebranie umocnienia z płyt prefabrykowanych 60x40 cm w ilości 32 m2. Uwaga: Zamawiający wskaże miejsce wyładunku urobku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Brzechowie dz. nr ewid. 336 w km 0+000 0+750.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane są do wykonania następujące roboty: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg w terenie równinnym. Obsługa geodezyjna w ilości 0,75 km. Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 10 cm w ilości 745 m2. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km. Kat. gruntu I-II Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie rowu. Część urobku na podwyższenie poboczy w ilości 328 m3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Kategoria gruntu I- IV w ilości 3 129,00 m2. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem niezwiązanym. Zagęszczanie mechaniczne. Średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 5 cm w ilości 119,2 m3, Warstwa odsączająca na poszerzeniach. Zagęszczanie mechaniczne. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 745 m2. Podbudowy z kruszywa niezwiązanego. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 745 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowa. Warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm w ilości 3054,50 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowa. Warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu cm 4cm (oraz rozjazdy) w ilości 3050 m2. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 5 szt. Nawierzchnie z kruszywa niezwiązanego. Grubość warstwy po uwałowaniu 8 cm (Pobocze oraz zjazdy) w ilości 800 m2. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm w ilości 17 szt. Znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne. Przymocowanie tablic o powierzchni do 0,3 m2 Znaki A-3; A-1;A-2;D-1; A-7;U-8b w ilości 17 szt. Inwentaryzacja po-wykonawcza. Uwaga: Zamawiający wskaże miejsce wyładunku urobku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Dodatkowa gwarancja - 2

Ogłoszenie zostało opublikowane na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 165805 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016


Dodano 29 2016 godz. 14:26 przez

Daleszyce, dn. 29.08.2016r.

Znak: GMR.ZP.271.7.2016

Dotyczy: postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce”.

Zamawiający uzupełnia Załącznik Nr 9 do SIWZ „Dokumentacja projektowa”: przedmiary robót, przekroje, mapy poglądowe oraz opis przedmiotu zamówienia.


Dodano 11 2016 godz. 11:57 przez

Daleszyce, dn. 11.08.2016r.

Znak: GMR.ZP.721.7.2016   

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późniejszymi zmianami) Zamawiający zamieszcza na stronie www.bip.daleszyce.pl, wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ogłoszonym przetargu nieograniczonym pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Daleszyce”.

Pytanie 1. „Dot. poz. 16: Prosimy o określenie prawidłowej ilości i jednostki: czy inwentaryzację powykonawczą należy liczyć za 1 sztukę czy za 0,75 km?”.

Odp.:  Zamawiający  przypomina zapis w specyfikacji:   pkt. II. Opis przedmiotu zamówienia.

„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Daleszyce”: 1. „Przebudowa drogi gminnej dz. nr 273 w msc. Mójcza ul. Akacjowa w km.0+000 do km.0+700”.

2. „Przebudowa drogi gminnej w Brzechowie dz. nr ewid. 336 w km 0+000

0+750” .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ.

Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczenia w w. zadań , załączone przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo i nie są one podstawą do wyceny inwestycji oraz nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykonanych robót i materiałów.

Biorą powyższe pod uwagę  wyjaśniamy, że zastosowanie jednostki miary do  inwentaryzacji  powykonawczej  nie będzie miało znaczenia przy  ocenie ofert, ważne by ta pozycja znalazła  swoje odzwierciedlenie w złożonej ofercie.


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 27.07.2016 godz. 17:17
 
Załącznik nr 1.1 do SIWZ
Dodany: 27.07.2016 godz. 17:17
 
Załącznik nr 1.2 do SIWZ
Dodany: 27.07.2016 godz. 17:17
 
Załącznik nr 2 do SIWZ
Dodany: 27.07.2016 godz. 17:18
 
Załącznik nr 3 do SIWZ
Dodany: 27.07.2016 godz. 17:18
 
Załącznik nr 4 do SIWZ
Dodany: 27.07.2016 godz. 17:18
 
Załącznik nr 5 do SIWZ
Dodany: 27.07.2016 godz. 17:19
 
Załącznik nr 6 do SIWZ
Dodany: 27.07.2016 godz. 17:19
 
Załącznik nr 7 do SIWZ
Dodany: 27.07.2016 godz. 17:19
 
Załącznik nr 8 do SIWZ
Dodany: 27.07.2016 godz. 17:20
 
Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa
Dodany: 29.07.2016 godz. 14:26
 
Odpowiedź na pytanie `Dot. poz. 16`
Dodany: 11.08.2016 godz. 11:57
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 23.08.2016 godz. 10:59
 



Ostateczny termin składania ofert:
 17 2016



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Jerzy Meresiński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 27 2016
Informacja opublikowana przez:
  dnia 27 2016 godz. 17:17
Liczba odsłon:
  1189 od 27 2016 godz. 17:17  (średnio 1.39 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl