0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Gminy Daleszyce

Numer: ZOEAS/ZP/12/1/2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.daleszyce.pl; www.daleszyce.bip.cc.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę oleju opałowego lekkiego do obiektów Gminy Daleszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego ( nr CPV-23122000-9) lekkiego do nw. obiektów : 1/ Szkoły Podstawowej w Daleszycach w ilości 45 000 l., 2/ Zespół Szkół w Sukowie w ilości 30 000 l., 3/ Szkoły Podstawowej w Brzechowie w ilości 22 000 l., 4/ Szkoły Podstawowej w Borkowie w ilości 18 000 l., 5/ Gimnazjum w Daleszycach w ilości 55 000 l., 6/ Urzędu Miasta Gminy w Daleszycach w ilości 10 000 l. co ogółem stanowi ilość 180 000 l. Olej opałowy musi spełniać parametry jakościowe zgodne z PN-C 96024:2001 dla L1 i charakteryzować się następującymi parametrami: 1. Gęstość w temperaturze 15 C, nie wyższa niż 0,860 g/ml 2. Temperatura zapłonu, nie niższa niż - 56 C. 3. Lepkość kinetyczna w temperaturze 20 0 C, nie większa niż - 6,00 mm2 / s. 4. Skład frakcyjny: - do 250 0 C destyluje, nie więcej niż - 65 % / V/V. - do 350 0 C destyluje, nie więcej niż - 85 % / V/V. 5. Zawartość siarki, nie więcej niż - 0,20 %/ m/m. 6. Pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej, nie większa niż - 0,3 %/m/m. 7. Pozostałości po spopieleniu, nie większa niż - 0,01 %/m/m. 8. Zawartość wody, nie większa niż - 200 mg /kg. 9. Całkowita zawartość zanieczyszczeń, nie większa niż - 24 mg/kg. 10. Wartość opałowa, nie niższa niż - 42,6 MJ/kog. 11. Temperatura płynięcia, nie wyższa niż - -20 o C. Przyjmując olej na podstawie wskazań przepływomierza Zamawiający ma prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której będzie dokonywany rozładunek oleju opałowego. Do każdej partii oleju opałowego musi być dołączone świadectwo jakości opału wystawione przez producenta. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz za i wyładunek. Dostawy oleju będą realizowane sukcesywnie, etapami w terminach, ilościach i miejscach wyznaczonych przez dyrektorów poszczególnych wyżej wymienionych obiektów zgłoszonych telefonicznie z tygodniowym wyprzedzeniem. Przedstawiona ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od : - warunków atmosferycznych w okresie obowiązywania umowy, - wyłączenia któregokolwiek ww. obiektu z eksploatacji ( np. remont ). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.20.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładaj ą obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , e. spełniają warunki określone art.22 ust. 1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ, 2. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 Pzp. opisanym w ww. ust. 1, b. podlegaj ą wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp., c. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust3. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy,jeżeli a. jest niezgodna z ustawą , b. jej treść nie odpowiada treści SIWZ, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona prze Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, f. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, g. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny, h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełnia (nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: a. formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany, b. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ), c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ż uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 3 i 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w punktach 3 i 4 , Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt od 2, 3,4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.bip.cc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Alicja Godek - Kier. ZOEAS Daleszyce ul. Sienkiewicza 11b (budynek Gimnazjum) tel. (041) 307 29 40 fax. (041) 307 10 46 w godz. od 7:30 do 15:30.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach; Pl. Staszica 9; 26-021 Daleszyce Fax(041) 317 16 93; tel. (041) 317 16 94 (sekretariat pok. Nr 25).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.


Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 205489 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008


Dodano 8 2008 godz. 13:41 przez

W związku ze skierowanymi pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia do niniejszego przetargu, udzielamy stosownych odpowiedzi.

Odpowiedzi zamieszczamy w poniższym pliku PDF.


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 03.09.2008 godz. 9:10
 
Ogłoszenie
Dodany: 03.09.2008 godz. 9:10
 
Załącznik Nr 1 - Oferta
Dodany: 03.09.2008 godz. 9:10
 
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie
Dodany: 03.09.2008 godz. 9:14
 
Załącznik Nr 3 - Umowa
Dodany: 03.09.2008 godz. 9:14
 
Wyjaśnienia odnośnie treści SIWZ
Dodany: 08.09.2008 godz. 13:41
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 17.09.2008 godz. 20:28
 
Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia na dostawę oleju opałowego
Dodany: 23.10.2008 godz. 13:58
 



Ostateczny termin składania ofert:
 11 2008



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Piwoński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 3 2008
Informacja opublikowana przez:
  dnia 3 2008 godz. 09:10
Liczba odsłon:
  4369 od 3 2008 godz. 09:10  (średnio 1.74 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl