0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce (2)

Numer: GMR.ZP.271.12.2018


Ogłoszenie nr 546861-N-2018 z dnia 2018-04-18 r. 
 

Gmina Daleszyce: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 
 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce, krajowy numer identyfikacyjny 29101004000000, ul. pl. Staszica  9 , 26021   Daleszyce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 3171693, e-mailsekretarz@daleszyce.pl, faks 0-41 3171693. 
Adres strony internetowej (URL): www.daleszyce.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 
 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak 
http://bip.daleszyce.pl/index.php?p=tender&cid=1


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
http://bip.daleszyce.pl/index.php?p=tender&cid=1


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 
 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 
 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
Oferty należy składać w formie pisemnej 
Adres: 
Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce 
Numer referencyjny: GMR.ZP.271.12.2018 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Zadanie 1- „BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZEGO W DALESZYCACH UL. GŁOWACKIEGO” 1. Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego zasilanego ze stacji transformatorowej Daleszyce PE 1276 miejscowości Daleszyce ul. Głowackiego wzdłuż drogi wojewódzkiej gm. Daleszyce. 1.2. Opis projektowanych rozwiązań W celu wybudowania oświetlenia drogowego projektuje się: 1. Budowę nowego odcinka linii nn oświetlenia drogowego od ist. słupa nr 8 do projektowanego słupa nr 8/9 na slupach wirowanych typu przewodem AsXSn 2x25mm2.długośći całkowitej 313mb zgodnie z rysunkiem nr 2. 2. Zabudowę opraw oświetlenia z LED-owym źródłem światła na projektowanych słupach. 3. Wymianę zabezpieczenia obwodu w skrzynce oświetlenia 1.2.1. Budowa linii nN oświetlenia drogowego Na podstawie wytyczenia geodezyjnego posadowić projektowane stanowiska słupowe z żerdzi typu E-10,5. Słupy zaustojować płytami ustojowymi zgodnie z zestawieniem materiałów. Dolą część słupów do 0,5m nad poziom gruntu, zabezpieczyć abizolem. Na projektowanych słupach rozciągnąć przewód oświetlenia. Zastosować naprężenie zgodnie z katalogiem 42,5 MPa. Oprawy LED 60W montować na wysięgnikach stalowych ocynkowanych o długości 1,5m typu WO-1. Zasilanie opraw poprzez bezpieczniki topikowe Jb=4A w obudowie SV-19.25, podłączone do przewodu poprzez zacisk prądowy przebijający. 1.2.2. Modernizacja szafki oświetlenia - SO Ze względu na zwiększenie mocy obwodu nr 2 oświetlenia ulicznego wymienić istniejące zabezpieczenie zalicznikowe na S-301B 16A. 1.2.3. Parametry techniczne opraw Parametry: - napięcie zasilania 230V, - częstotliwość napięcia zasilania50Hz, - moc oprawy 60W, - układ zasilający wyposażony w ochronę przeciwprzepięciową (minimum 10 kV), - minimalny strumień świetlny oprawy (po uwzględnieniu strat) - 5500lm, - zakres temperatury barwowej źródeł światła od 4500K do 5000K, - wskaźnik oddawania barw Ra≥70, - deklaracja zgodności WE producenta i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności, np. ENEC, - wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodne z Rozporządzeniem WE nr 245/2009, - budowa oprawy pozwala na szybką wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego. Dopuszcza się stosowanie opraw oświetleniowych o parametrach technicznych równorzędnych lub wyższych. - oprawy muszą spełniać wymogi normy bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych IEC 62471; - oprawy muszą posiadać deklaracje CE, RoHSE oraz certyfikat ENEC. Certyfikat ENEC , ma być wydany przez niezależne laboratorium lub równoważne, - oprawa ma spełniać wymogi z Rozporządzenia Komisji Europejskiej nr 245/2009 z dnia 18 marca 2009r. (Dz. Urzędowy UE z dnia 24.03.2009r.); - oprawy wykonana zgodnie z normą PN-EN 60598-1,PN-EN 60598-2-3 - oprawy muszą posiadać skuteczność świetlną (po uwzględnieniu wszelkich strat strumienia świetlnego) co najmniej 125lm/W (liczony jako strumień świetlny oprawy do całkowitej mocy końcowej oprawy); - trwałość oprawy L80B10 (Ta = 25oC) nie powinna być mniejsza niż 100.000 h. - oprawy muszą legitymować się stopniem ochrony przed wnikaniem pyłu i wody nie mniejszym niż IP66,uszczelnione aby uniemożliwić kondensowanie pary wodnej i penetracje insektów, oprawy wyposażone w filtr wyrównujący ciśnienie lub równoważne rozwiązanie - stopniem ochrony przed uderzeniami mechanicznymi powyżej IK 08 - oprawy mają być wykonana w II klasie ochrony przeciwporażeniowej, - oprawa otwierana za pomocą klipsów - oprawy muszą być wyposażone z gniazdo NEMA 5 Oprawa musi być wyposażona w panel LED o następujących cechach: - temperatura barwowa emitowanego światła 4000K- 5000K (+/- 5%), - wskaźnik oddawania barw RA ≥ 70, - panel LED musi być wyposażony w zintegrowaną grupę soczewek kształtujących rozsył światła o charakterze drogowym i identycznej charakterystyce dla każdej soczewki, prąd pracy diod nie większy niż 1000 m A Oprawa musi być wyposażona w układ zasilający o następujących cechach: - napięcie zasilania opraw 220-240 V/50-60Hz - układ zasilający ma zabezpieczać panel LED przed przepięciami o napięciu co najmniej 10kV, - układ zasilający musi być wyposażony w funkcję utrzymania stałego strumienia Korpus oprawy musi charakteryzować się następującymi cechami: - cała oprawa musi być wykonany z nie korodującego wysoko-ciśnieniowego odlewu aluminiowego, - musi być malowana na kolor z palety RAL Nr 9006, z malarską powłoką proszkową, - klosz oprawy musi być wykonany z płaskiego, hartowanego szkła, stopień ochrony powyżej IK 08 - kształt oprawy płaski , korpus gładki bez radiatorów zewnętrznych o małej powierzchni parcia wiatru, - waga oprawy nie większa niż 13 kg uchwyt mocujący oprawę musi być zintegrowany z korpusem i wykonany z tego samego materiału co oprawa, malowany w kolorze oprawy i umożliwiający zabudowę oprawy na słupie lub wysięgniku o średnicy od 46mm do 76 mm bez dodatkowych uchwytów i reduktorów, zmiana kata nachylenia oprawy mieści się w zakresie regulacji od -10 stopni do + 20 stopni n. zakres temperatury pracy oprawy niezakłóconej -30°≥do ≥-35° o. gwarancja na oprawę kompletną nie mniej niż 5 lat II. Zadanie 2- „BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO PRZY DRODZE POWIATOWEJ DANKÓW- WÓJTOSTWO, NIWY, SMYKÓW” 1. Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrzno- kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Niwy gm. Daleszyce. Zakres obejmuje budowę obwodów nr 1 i nr 2 oświetlenia drogowego. Obwód nr 3 został juz wykonany. Niniejsze opracowanie nie obejmuje budowy szafki pomiarowej SO i jej zasilania gdyż zostało już wykonane. 1.2. Stan istniejący Obecnie nie ma oświetlenia drogowego. Zasilanie odbiorców wykonane jest linią kablową. Złącze kablowe znajduje się na dz. nr 416/2. Układ pracy sieci TN-C. 1.3. Opis projektowanych rozwiązań W celu wybudowania oświetlenia drogowego projektuje się zgodnie z wydanymi warunkami przyłączenia do sieci nn: • Budowa linii napowietrznej oświetlenia przewodem AsXSn 4x25mm2 od słupa 1/3 do 1/10 oraz 2/1 do 2/11; • Budowa odcinków linii kablowej od SO do 2/1, od SO do S1- 1/1, 1/2 i 1/3; • Zabudowanie opraw oświetleniowych LED na projektowanych słupach. 1.3.1. Przewody i słupy linii nn. Przewidziano budowę odcinka linii oświetlenia drogowego przewodem AsXSn 2x25mm2 o łącznej długości L=743m. W tym celu należy posadowić projektowane słupy w wytyczonych przez geodetę miejscach, podwiesić przewód AsXSn 2x25mm2 pomiędzy słupami. Przewód ten należy wieszać z naprężeniem 42,5MPa. Słupy wykonać jako wirowane E10,5/…. wg rysunku nr 2. Ustojowanie słupów przyjąć jak dla gruntu lekkiego zgodnie z katalogiem linii nn ustoje w otworze wierconym Uos-55 wypełnione betonem B15. Na dnie otworu umieścić płytę stopową. 1.3.2. Linia kablowa Ze względu na krzyżowanie się projektowanej linii oświetlenia w przęśle S1-1/1, S1-1/3 z istniejącymi liniami 15kV, skrzyżowanie wykonać kablem ziemnym typu YAKXs 4x35 o łącznej długości 154m. Kabel należy układać zgodnie z normą N SEP-E-004 Elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Kabel układać w ziemi według tras przedstawionych na rysunku nr 2 na głębokości min. 1,0m od powierzchni ziemi, na podsypce piasku o grubości 10cm. Po ułożeniu kabla należy go przysypać taką samą warstwą piasku (10cm), następnie warstwą rodzimego gruntu o grubości 25cm i rozwinąć folię kablową koloru niebieskiego. Całość zasypać ubijając ziemię warstwami i wyrównać teren. Na kablu co 10 m umieścić opaski wykonane z tworzywa sztucznego z opisem: typu i relacji kabla, roku budowy i właściciela. Przed zasypaniem kabla należy wykonać inwentaryzację geodezyjną. Razem z kablem w wykopie ułożyć bednarkę uziemiającą FeZn 25x4. Słupy nr 1/1, 1/2, 1/3 oraz 2/1 należy wykonać jako EOC 10,5/ 2,5 1.3.3. Montaż i podłączenie opraw oświetlenia drogowego Na projektowanych słupach zainstalowane zostaną oprawy typu LED o mocy 55W na wysięgnikach WO-1. Projektowane oprawy zabezpieczone będą na słupach linii napowietrznej bezpiecznikami Jb=4A w obudowach bezpiecznikowych SV 29.25. Połączenie opraw z linią wykonać przy pomocy zacisków dwustronnie przebijających izolację typu SL 11.118. Dla słupów EOC kabel podłączać w tabliczce słupowej TB-1. Załączanie oświetlenia odbywać się będzie programem załączeń oświetlenia, stycznikiem sterowanym przez zegar sterujący znajdujący się w istniejącej skrzynce SO. Istnieje możliwość ręcznego sterowania oświetleniem. Oświetlenie wykonać należy zgodnie z rysunkami nr 2 i 3. 1.3.4. Parametry techniczne opraw W związku z modernizacją oświetlenia drogowego na terenie gminy Daleszyce zaleca się stosować zamiast opraw sodowych oprawy ledowe o następujących parametrach: 1. Oprawa wykona w technologii LED z optyką drogową. 2. Napięcie zasilania oprawy 220-240 V/50-60Hz, zakres pracy -35°≤ do ≤ 35°. 3. Diody mocy wysokowydajne w technologii POWERLED lub równoważne o strumieniu ≥ 120 Lm/W, prąd pracy diod o natężeniu nie większym niż 1000mA. 4. Każda dioda powinna być wyposażona w indywidualną soczewkę pozwalając emitować światło równomierne przez powierzchnie oprawy z możliwością modułową wymiany LED, ilość diod nie więcej niż 45 szt. 5. Temperatura barwowa 4000°/4500°K, współczynnik oddawania barw Ra 70. 6. Trwałość diod i zasilacza nie powinna być mniejsza niż 70 000 godz. dla L80, przy założeniu, że średnia temperatura pracy nie będzie wyższa niż 25°. 7. Korpus oprawy wykonany z odlewu aluminiowego, malowany proszkowo w kolorze RAL. 8. Stopień szczelności oprawy nie mniej niż IP66, oprawa wykonana w II klasie ochronności, musi posiadać ochronę przepięciową nie mniejszą niż6KV, kabel do podłączenia zasilania powinien być wprowadzony przez dławik PG /IP68/, do złączki zasilającej. 9. Oprawa musi posiadać układ zapewniający wyrównanie ciśnień pomiędzy komorą lampy a otoczeniem-zwrotny zawór ciśnieniowy. 10. Oprawa powinna być wyposażona w otwór montażowy ø48- 60 mm do montażu bezpośrednio na słupie lub wysięgniku z możliwością regulacji położenia w zakresie 0°, +5°, +10°, waga oprawy nie więcej niż 10, 5 Kg. 11. Oprawa musi być wyposażona w system odcinania zasilania w momencie otwarcia oprawy, oraz blokadę uniemożliwiającą samoczynne zamknięcie oprawy w czasie prac montażowo-konserwacyjnych, dostęp do komory osprzętu i optyki lampy powinien odbywać się bez użycia narzędzi –otwarcie oprawy za pomocą klipsa ze stali nierdzewnej. 12. Klosz oprawy wandaloodporny, powinien być wykonany ze szkła hartowanego płaskiego o odporności udarowej IK 08 lub wyższym, o wysokim współczynniku przepuszczania światła. 13. Oprawa wykonana jest zgodnie z normą PN-EN 60598-1, PN-EN 60598-2-3. 14. Oprawa posiada certyfikat CE, ENEC i spełnia Dyrektywę ROHS 2011/65/EU. 15. Oprawa powinna spełniać wymogi Rozporządzenia Komisji Europejskiej nr 245/2009 z dnia 18 marca 2009. 16. Dane fotometryczne lamp ogólnodostępne na stronie producenta. 17. Gwarancja na oprawę nie mniejsza niż 5lat. III. Zadanie 3- BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA ISTNIEJĄCYCH I PROJEKTOWANYCH SŁUPACH LINII NN ZASILANEJ ZE STACJI NIWY 1323” 1. Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest oświetlenie drogowe w msc. Niwy Daleszyckie wzdłuż drogi powiatowej nr 0335T (działka nr ewid. 2946, obręb 0011 Niwy). Projekt swym zakresem obejmuje budowę odcinka linii napowietrznej oświetlenia, na istniejących i projektowanych słupach linii nn, zasilanej ze stacji – „Niwy nr 1323”. W zakresie objętym projektem przewiduje się: - Demontaż istniejącego słupa nr 7/3 i przesunięcie do nowej lokalizacji, - Montaż słupów typu E-10,5 – 3 szt. - Przebudowę istniejących linii kablowych YAKXS4×120 mm2 od słupa nr 7/3, - Montaż mufy na kablu YAKXS 4×120 mm2, - Montaż rur ochronnych dla kabli, - Montaż trzech słupów wirowanych typu E-10,5, - Montaż przewodu napowietrznego AsXSn 2×25mm2, - Montaż 6 szt. opraw oświetleniowych ze źródłami typu Led, na wysięgnikach, - Montaż bezpieczników słupowych, jako zabezpieczeń opraw oświetleniowych, - Montaż odgromników i uziemień. 1.2. Oświetlenie drogi powiatowej – nr 0335T. 1.2.1. Stan istniejący. Droga powiatowa nr 0335T (dz. nr 2946 i 231/1) posiada częściowo oświetlenie drogowe zamontowane na istniejących słupach linii elektroenergetycznej, zasilanej ze stacji „Niwy nr 1323”. Odcinek drogi (dz. nr 2946) od drogi na działce 231/1 nie ma oświetlenia, znajdują się tam 3-słupy linii nn. Wzdłuż przedmiotowego odcinka drogi przebiega linia nn, jako odgałęzienie od słupa nr 7 do słupa nr 7/3. Od słupa 7/3 dalszy odcinek linii wykonany jest jako linia kablowa ziemna wykonana kablami typu YAKXS 4×120mm2, do złącz kablowych. Słup nr 7/3 znajduje się ok. 2m od linii ogrodzenia posesji znajdujących się przy drodze. Do słupa nr 7/3 dochodzi napowietrzna linia nn AsXSn4×70mm2. 1.2.2. Stan projektowany. Planowane oświetlenie drogowe, na działce nr 2946 od drogi na działce 231/1, wymaga dobudowy odcinka linii. Słup nr 7/3 musi zostać zdemontowany, z uwagi na lokalizację ok. 2m od linii ogrodzenia, a następnie umieszczony w nowej lokalizacji. Szczegóły pokazano na rysunkach. Istniejący kabel od słupa nr 7/3 do złącza kablowego ZK-2a, należy przedłużyć wykonując mufę z rur termokurczliwych (ZRMZ 120). Kabel ten należy ułożyć w rurze ochronnej SRS-G 110mm, na odcinku pod drogą. Na słupie nr 7/3 kable należy układać w rurze ochronnej typu BE 50mm. Istniejące 3-słupy (nr 7/1, 7/2, 7/3) wykorzystane będą do oświetlenia drogi. Od słupa nr 7/3 zostanie dobudowany odcinek linii napowietrznej i kolejne 3-słupy. Istniejąca linia oświetlenia, wzdłuż drogi (na dz. 2946 i 231/1) zasilana jest ze skrzynki SO znajdującej się na słupie nr 6. Projektowana rozbudowa oświetlenia drogowego przewiduje wykonanie odgałęzienia istniejącej linii oświetlenia i przedłużenie obwodu od słupa nr 7 do słupa projektowanego nr 7/6. W przęśle słup 7 – słup 7/1 musi być zachowana skrajnia 5,0m, przy przejściu przez drogę. Wartość ta została określona przez Powiatowy Zarząd Dróg. Zgodnie z przedstawionym na rysunku nr E-4 profilem linii, skrajnia będzie wynosić 7,0m. W istniejącej skrzynce oświetlenia SO, na słupie nr 6, należy wymienić istniejące zabezpieczenia obwodów (B10A/1 i B6A/1) na wyłączniki nadmiarowe C10A/1, pozostałe wyposażenie pozostaje bez zmian. Projektowaną budowę linii oświetlenia przewidziano przewodem izolowanym typu AsXSn 2×25mm2. Szczegóły podano na rysunkach. Jako słupy projektowane należy zastosować słupy typu E-10,5/2,5 i E-10,5/4,3 oraz słup E-10,5/10 wykorzystany istniejący słup nr 7/3. Projektowane oprawy oświetleniowe należy zamontować na wysięgnikach słupowych. Na realizację oświetlenia uzyskano od PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna, Rejon Energetyczny Kielce, zgodę na rozbudowę oświetlenia w ramach istniejącego przydziału mocy. Przewidziano, dla oświetlenia drogi, oprawy oświetleniowe ze źródłami Led. Dobrano oprawy typu AXIA 2.1 o mocy 40W. Dobór opraw został przeprowadzony przy zastosowaniu programu DIALUX. Do obliczeń przyjęte zostały oprawy firmy Schreder, na podstawie plików fotometrycznych opraw, o parametrach j.n.: • oprawa AXIA 2.1 – 16 Led / 760mA / 40W / 4625 lm / optyka nr 5178. Przyjęte na podstawie obliczeń oprawy podane zostały, jako rozwiązanie przykładowe. Zastosowanie opraw zamiennych wymaga wykonania obliczeń, z wykorzystaniem danych fotometrycznych opraw zamiennych i uzyskanie parametrów oświetlenia spełniających wymagania dla tej kategorii oświetlenia. Oprawy należy montować na wysięgnikach, o długości 1,0m i kącie nachylenia 15°. Zabezpieczenie opraw należy wykonać za pomocą bezpieczników słupowych z wkładką bezpiecznikową Bi-Wts-4A. Ochronę przed porażeniem prądem, dla opraw oświetleniowych, zapewnia izolacja podwójna. Jako ochronę przed przepięciami atmosferycznymi i łączeniowymi przewidziano ochronę przeciwprzepięciową. Przyjęto w projektowanym obwodzie oświetlenia odgromniki 1-biegunowe klasy A - 0,66kV/5kA, zgodnie z opisami na rysunkach. Poziom ochrony odgromnika klasy A wynosi Up £ 1,5 kV. Połączenia odgromnika należy wykonać przewodem AsXSn o przekroju 25mm2. Wymagana rezystancja uziemienia wynosi 10W. Dla odgromników należy wykonać uziemienie, w postaci uziomów pionowych (szpilkowych) o długości min. 6m każdy, połączonych ze sobą bednarką Fe/Zn25×4mm. W przypadku nieuzyskania wartości rezystancji uziemienia poniżej 10&, należy wykonać dodatkowe uziomy pionowe, łącząc je bednarką Fe/Zn25×4mm. Po połączeniu uziomów, należy również wykonać pomiar rezystancji uziemienia. Odgromniki należy zamontować na słupach: - nr 7/6 – krańcowym. Szczegóły podano na rysunkach. IV. Zadanie 4-„BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SUKOWIE (ODCINEK SUKÓW MODRZEWIE – SUKÓW BABIE)” 1. Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 0372T w miejscowości Suków gm. Daleszyce. Prace rozbudowy oświetlenia ulicznego będą prowadzone z dwóch stacji transformatorowych - Suków Babie 1429 oraz Suków Modrzewie 889. 1.2. Rozbudowa oświetlenia ulicznego - st. trafo SUKÓW BABIE 1429 1.2.1. Stan istniejący Istniejący obwód oświetleniowy wykonany jest linią napowietrzną nN przewodem AsXSn 2x25mm2 od słupa nr 3 do słupa nr 10. Na słupach zamontowane są oprawy oświetleniowe z sodowymi źródłami światła. Od słupa nr 3 w kierunku stacji transformatorowej Suków Babie 1429 podwieszony jest przewód zasilający AsXSn 4x70 mm2. Układ kontrolno - pomiarowy obwodu oświetleniowego zlokalizowany jest w skrzyni SOM-1 zawieszonej na słupie nr 3. Istniejący obwód oświetleniowy zabezpieczony jest wyłącznikiem nadprądowym S301 C16A. Moc transformatora w stacji – 100 kVA. Układ pracy sieci TN-C - system ochrony szybkie samoczynne wyłączenie zasilania. 1.2.2. Opis projektowanych rozwiązań W celu rozbudowy oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji trafo Suków Babie 1429 projektuje się: 1. Budowę proj. słupa oświetlenia drogowego nr. 13 na dz. nr ewid. 1019 wg. rys. nr 2. 2. Podwieszenie proj. przewodu oświetleniowego typu AsXSn 2x25mm2 na istniejących słupach sieci nN od słupa nr 3 do stacji trafo Suków Babie 1429. 3. Budowę nowego odcinka linii napowietrznej oświetlenia ulicznego przewodem typu AsXSn 2x25mm2 od stacji trafo do proj. słupa nr 13. 4. Zabudowanie 3 opraw oświetleniowych LED o mocy 52W na słupach nr 1, 2 i 13, na wysięgnikach WO-1 i zabezpieczonych bezpiecznikami BiWts 6A umieszczonymi w oprawie bezpiecznikowej SV 29.253. 1.2.3. Budowa linii nN oświetlenia ulicznego Projektuje się rozbudowę oświetlenia jako linię napowietrzną przewodem typu AsXSn 2x25mm2 na istniejących słupach wirowanych o wysokości 10,5m. Zasilanie nowego odcinka oświetlenia ulicznego zrealizowane będzie z istniejącego słupa nr 3. W tym celu należy podłączyć proj. przewód typu AsXSn 2x25mm2 o dł. Lt= 152m, Lc=158m na istn. obwodzie oświetleniowym od słupa nr 3 do proj. słupa nr 13. Przewód ten należy wieszać z naprężeniem 42,5MPa. Na słupach nr 1, 2, 13 należy zainstalować oprawy typu LED 52W. Do montażu opraw przewidzieć wysięgniki stalowe ocynkowane WO-1 o wys. 0,6 i długości 1,5m. Projektowane oprawy zabezpieczyć bezpiecznikiem topikowym Jb=6A. Połączenie opraw z linią wykonać przy pomocy zacisków dwustronnie przebijających izolację. Na proj. słupie nr 13 zabudować należy odgromnik typu SE30.350-5 i wykonać uziemienie. Wartość uziemienia R<10Ω. Załączanie oświetlenia odbywać się będzie wraz z istniejącym programem załączeń oświetlenia, stycznikiem sterowanym przez zegar sterujący zainstalowany w istniejącej skrzyni SOM-1. Istnieje możliwość ręcznego sterowania oświetleniem. Oświetlenie wykonać należy zgodnie z rysunkami nr 2 i 3. 1.3. Rozbudowa oświetlenia ulicznego - st. trafo SUKÓW MODRZEWIE 889 1.3.1. Stan istniejący Istniejący obwód oświetleniowy podlegający rozbudowie wykonany jest w splocie linią napowietrzną przewodem typu AsXSn 4x70+2x25mm2 od stacji transformatorowej Suków Modrzewie 889 do słupa elektroenergetycznego nr 11. Od istn. słupa nr 2 wykonane jest odgałęzienie w kierunku msc. Suków Babie do słupa nr 2/3 przewodem typu AsXSn 4x35+2x25mm2. Na słupach zamontowane są oprawy oświetleniowe z sodowymi źródłami światła. Układ kontrolno - pomiarowy obwodu oświetleniowego zlokalizowany jest w szafie oświetleniowej SO na słupie stacyjnym. Istniejący obwód oświetleniowy zabezpieczony jest wyłącznikiem nadprądowym S301 C10A . Moc transformatora w stacji – 100kVA. Układ pracy sieci TN-C - system ochrony szybkie samoczynne wyłączenie zasilania. 1.3.2. Opis projektowanych rozwiązań W celu rozbudowy oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji trafo Suków Modrzewie 889 projektuje się: 1. Budowę słupów oświetlenia ulicznego od istn. słupa nr 2/3 do proj. słupa nr 2/6 wg. rys. nr 2. 2. Budowę odcinka linii napowietrznej o dł. Lt=136m, Lc=143m przewodem typu AsXSn 2x25mm2. 3. Zabudowanie 3 opraw oświetleniowych LED o mocy 52W na proj. słupach nr 2/4, 2/5 i 2/6, na wysięgnikach WO-1 i zabezpieczonych bezpiecznikami BiWts 6A umieszczonymi w oprawie bezpiecznikowej SV 29.253. 1.3.3. Budowa linii nN oświetlenia ulicznego Projektuje się rozbudowę oświetlenia jako linię napowietrzną przewodem typu AsXSn 2x25mm2 na proj. słupach wirowanych o wysokości 10,5m. Zasilanie nowego odcinka oświetlenia ulicznego zrealizowane będzie z istniejącego słupa nr 2/3. W tym celu należy wybudować 3 słupy z żerdzi strunobetonowych z betonu wirowanego typu E i podwiesić proj. przewód AsXSn 2x25mm2 o dł. Lt= 136m, Lc=143m na istn. obwodzie oświetleniowym od istn. słupa nr 2/3 poprzez projektowane słupy do słupa nr 2/6. Przewód ten należy wieszać z naprężeniem 42,5MPa. Podczas wykonywania prac należy przeprowadzić wykopy kontrolne celem dokładnej lokalizacji sieci wodociągowej. Przed przystąpieniem do w/w prac powiadomić ZUK Daleszyce. Na słupach nr 2/4, 2/5, 2/6 należy zainstalować oprawy typu LED 52W. Do montażu opraw przewidzieć wysięgniki stalowe ocynkowane WO-1 o wys. 0,6 i długości 1,5m. Projektowane oprawy zabezpieczyć bezpiecznikiem topikowym Jb=6A. Połączenie opraw z linią wykonać przy pomocy zacisków dwustronnie przebijających izolację. Na proj. słupie nr 2/6 zabudować należy odgromnik typu SE30.350-5 i wykonać uziemienie. Wartość uziemienia R<10Ω. Załączanie oświetlenia odbywać się będzie wraz z istniejącym programem załączeń oświetlenia, stycznikiem sterowanym przez zegar sterujący zainstalowany w istniejącej skrzyni SO. Istnieje możliwość ręcznego sterowania oświetleniem. Oświetlenie wykonać należy zgodnie z rysunkami nr 2 i 4. 1.4. Parametry techniczne opraw Oprawa wykonana w technologii LED. Korpus i pokrywa oprawy wykonane z odlewu aluminium. Powłoka oprawy malowana proszkowymi farbami poliestrowymi w kolorze RAL. Regulacja kąta nachylenia oprawy powinna zapewniać ruch w zakresie od 0° do +15°. Oprawa przystosowana do montażu na wysięgniku o średnicy zakończenia F 46-76 mm. Oprawa powinna być wykonana w II klasie izolacji o stopniu szczelności komory optycznej i elektrycznej minimum IP66 oraz stopniu wytrzymałości mechanicznej minimum IK09. Parametry: - napięcie zasilania 230V, - częstotliwość napięcia zasilania 50Hz, - moc oprawy 52W, - układ zasilający wyposażony w ochronę przeciwprzepięciową (minimum 10 kV), - minimalny strumień świetlny oprawy (po uwzględnieniu strat) - 5800lm, - zakres temperatury barwowej źródeł światła od 4000K do 5000K, - wskaźnik oddawania barw Ra≥70, - deklaracja zgodności WE producenta i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności, np. ENEC, - wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodne z Rozporządzeniem WE nr 245/2009, - budowa oprawy pozwala na szybką wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego. Dopuszcza się stosowanie opraw oświetleniowych o parametrach technicznych równorzędnych lub wyższych. 

II.5) Główny kod CPV: 45311100-1 
Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV

45232210-7

45231400-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 6.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 6.2. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1. będą roboty w zakresie: okablowania elektrycznego, budowy linii napowietrznych, budowy linii energetycznych. Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1. nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. 6.3. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy tylko po przeprowadzenie negocjacji. 6.4. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. 6.5 Zamówienie o którym mowa w pkt.6.1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 6.2. 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-30 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. 
Informacje dodatkowe 

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: Zadanie nr 1 dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową oświetlenia ulicznego, których wartość wynosiła minimum 15 000,00 zł brutto każda. Zadanie nr 2 dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową oświetlenia ulicznego, których wartość wynosiła minimum 40 000,00 zł brutto każda. Zadanie nr 3 dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową oświetlenia ulicznego, których wartość wynosiła minimum 10 000,00 zł brutto każda. Zadanie nr 4 dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową oświetlenia ulicznego, których wartość wynosiła minimum 10 000,00 zł brutto każda. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się dwiema robotami na zadania, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tych robót odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku, np. dla zadania 1 i 2 sumaryczna wartość wykonanej roboty budowlanej to minimum 55 000,00 zł. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla n/w osobami: Dla zadania 1, 2, 3 oraz 4 • Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie jako Kierownik budowy lub Kierownik robót na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową oświetlenia ulicznego. Do oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się tym samym kierownikiem robót do wszystkich zadań. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a do SIWZ) 2. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b) 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Dołączenie druku do oferty nie zwalnia od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
1 Wadium w wysokości: Zadanie 1- 500,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy) Zadanie 2- 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy) Zadanie 3- 500,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy) Zadanie 4- 500,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 
 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 
 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

Cena brutto

60,00

Wydłużenie okresu gwarancji jakości

30,00

Doświadczenie kierownika robót

10,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 

Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zgodnie z zapisami w SIWZ 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2018-05-08, godzina: 09:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


» ZAŁĄCZNIKI «
Ogłoszenie o zamówieniu
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:51
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:51
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:51
 
Załacznik nr 1 do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:52
 
Załacznik nr 1a do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:52
 
Załacznik nr 1b do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:52
 
Załacznik nr 2 do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:53
 
Załacznik nr 3 do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:53
 
Załacznik nr 4 do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:53
 
Załacznik nr 5 do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:53
 
Załacznik nr 6 do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:53
 
Załacznik nr 7 do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:53
 
Załacznik nr 8 do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:54
 
Załacznik nr 9 do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:54
 
Załacznik nr 10 do SIWZ
Dodany: 18.04.2018 godz. 13:54
 
Załączniki do SIWZ - wersja DOC
Dodany: 18.04.2018 godz. 14:16
 
Zbiorcze zestawienie ofert
Dodany: 08.05.2018 godz. 14:28
 
Informacja o wynikach
Dodany: 30.05.2018 godz. 14:30
 



Ostateczny termin składania ofert:
  8 2018



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Jolanta Stachowicz [Kierownik wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 18 2018
Informacja opublikowana przez:
  dnia 18 2018 godz. 13:51
Liczba odsłon:
  1945 od 18 2018 godz. 13:51  (średnio 1.81 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl