Numer: GMR.271.1.2018.MS Kategoria: Zamówienia poniżej wartości 130.000 euro
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty
30 000 euro
Gmina Daleszyce
26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9,
www.daleszyce.pl
Wydział GMiR
tel. (041) 317-16-94 wew. 107, fax (041) 317-16-93
e-mail: gmina@daleszyce.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Dostawa sprzętu ratowniczego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Daleszyce”
Zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości (dalej: Fundusz Sprawiedliwości)
w ramach Programu I Priorytetu IIIB „Wsparcie i rozwój systemu instytucjonalnego pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem i świadkom oraz realizacja przez jednostki sektora finansów publicznych zadań ustawowych związanych z ochroną interesów osób pokrzywdzonych przestępstwem
i świadków oraz likwidacją skutków pokrzywdzenia przestępstwem”.
Rodzaj zamówienia: dostawa
(usługa/dostawa/robota budowlana)
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu ratowniczego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Daleszyce, w którego w skład wchodzą:
1. Torba ratownicza PSP R1(torba + szyny+deska) (3 szt.)
2. Deska ortopedyczna dla dorosłych z kompletem pasów i stabilizatorem głowy (1 szt.)
3. Defibrylator (zestaw z tobą, baterią i elektrodami) (2 szt.)
4. Najaśnica akumulatorowa (1szt.)
5. Rozpieracz kolumnowy (1szt.)
1.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do Zaproszenia do składania ofert.
1.3. Dostawa powinna obejmować transport, ubezpieczenie na czas transportu oraz wstępne przeszkolenie. Oferowany przedmiot zamówienia musi być produktem fabrycznie nowym i pierwszego gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonalny bez jakichkolwiek zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującym przepisami prawa – które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru, w tym w szczególności wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 20002r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (dz. U. 2016r. poz. 806) – jeżeli dotyczy.
1.4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie podzespoły niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do jego uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
1.5. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi
w języku polskim, jak również kartę gwarancyjną.
1.6. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, spełniających minimalne wymagania i parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w przedmiocie zamówienia, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.
1.7. Wymagany termin gwarancji i rękojmi – min. 24 miesiące. Z wyłączeniem pozycji nr 3 – gwarancja zgodnie z zał. nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru.
Uwaga!
Złożenie oferty cenowej nie gwarantuje otrzymania zlecenia na wykonanie przedmiotowego zadania. Rozliczenie na wykonane zadania nastąpi na podstawie faktury wystawionej po dostawie przedmiotu zamówienia.
Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy. Termin zapłaty faktury wynosi 14 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
2.1. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego, od Pn. do Pt. w godz. od 7:30 – 15:30 - pok. nr 10 lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 (wew. 110).
2.2. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Anna Kosmala – Kierownik Wydziału Administracji i Rozwoju.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany / pożądany termin realizacji zamówienia – 14 dni od dnia podpisania umowy.
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Posiadają wiedze i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami do wykonania zamówienia , posiadającymi wymagane uprawnienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej pozwalającej na wykonane zamówienia.
4.2. Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową.
4.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
4.4. Oferta cenowa musi zostać złożona na formularzu ofertowym.
4.5. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych.
4.2. Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu:
1. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (Zał. nr 1).
2. Oświadczenie o braku powiązań (Zał. nr 2).
3. Zaparafowaną każdą stronę projektu umowy (Zał. nr 3)
4. Prawidłowo wypełniony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 4).
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
4.3. Wszystkie dokumenty składane z ofertą musza być w formie oryginałów bądź potwierdzone „za zgodność z oryginałem”.
4.4. Pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4.5. Zamawiający wymaga by dokumenty składane z ofertą i na wezwanie zamawiającego były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
5.1. Oferty będą oceniane wg nw. Kryteriów:
- Cena - 100 % .
5.2. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) oraz ewentualnych upustów
i rabatów. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie dane
z analizy przedmiaru robót, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzania wizji lokalnej w terenie. Przedmiar robót jest uzupełnieniem przedmiotu zamówienia i nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia ceny za wykonanie zamówienia. Do wynagrodzenia ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 KC.
- W związku z powyższym cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym także opłaty związane z kosztem robocizny, materiałów, pracy sprzętu, środków transportu technologicznego niezbędnego do wykonania robót, koszt nakładów, prac i robót nieprzewidzianych, a niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być poniesione przy wykonaniu zamówienia.
- Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.
5.5. Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmioty zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.
5.6. W przypadku złożenia dwóch ofert o takiej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do powtórnego złożenia ofert. Przy czym wartość złożonej oferty nie może być większa od wcześniej zaproponowanej.
6. Miejsce i termin składania ofert:
6.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Gmina w Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9 (sekretariat - pokój nr 25), w terminie do dnia 07.05.2018r. do godz. 10:00.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana do Zamawiającego opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy (e-mail) oraz oznaczona w sposób następujący:
„Dostawa sprzętu ratowniczego dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Daleszyce”
„Nie otwierać przed 07.05.2018r. godz. 10:15
- Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego dnia: 07.05.2018 r. o godz. 10:15.
- Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie oraz w sposób inny niż opisany, nie będą brane pod uwagę podczas oceny ofert i zostaną zwrócone Oferentom bez otwierania.
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
7.1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres oraz cenę Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej oraz zostanie wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert.
7.2. Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7.3. Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
7.4. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
8.1. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
8.2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Załączniki:
Załącznik 1. Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 3 Projekt umowy
Załącznik nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|