0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 3.000.000 ZŁOTYCH NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK

Numer: PFN-ZP/18/1/2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek Nr CPV 66130000-0.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV: 66.13.00.00-0) 1) Kwota kredytu w wysokości 3.000.000, 00 PLN (słownie: trzy miliony złotych) 2) Okres kredytowania: 49 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 3) Wypłata kredytu - wciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 4) Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu 5) Karencja w spłacie I raty kredytu do 31.01. 2010 roku. 6) Pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 31.01. 2010 roku. 7) Pierwsza spłata odsetek nastąpi 30 listopada 2008 roku - w miesiącu uruchomienia kredytu 8) Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi 30.11.2012r. 9) Koszty obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią: - prowizja przygotowawcza (Pp) i oprocentowanie kredytu (Ko).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone art.22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ, 2/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1,2 Pzp, 3/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 1 do SIWZ), 2. formularz ofertowy (załącznik Nr 2 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega w Urzędzie Skarbowym, ZUS z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo przedłożenie zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://daleszyce.bip.cc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Pl. Staszica 9 26-021 Daleszyce pok. 28.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Pl. Staszica 9 26-021 Daleszyce pok. 25 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Zamówień Publicznych pod Nr 235222 - 2008


Dodano 4 listopad 2008 godz. 15:13 przez Rafał Kraska

Zapytania i odpowiedzi
Dot. przetargu nieograniczonego na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek 
Znak: PFN-ZP/18/1/2008

1. Pytanie od wykonawcy:
  Jako zabezpieczenie transakcji proponujecie Państwo weksel in blanco. Czy przewidujecie Państwo podpisanie deklaracji  wekslowej oraz oświadczenia o poddaniu się egzekucji? Jeśli tak, to na jakim wzorze (§ 6 pkt. 1 umowy kredytowej.

Odpowiedź zamawiającego:  Przewidujemy podpisanie deklaracji wekslowej oraz oświadczenia    o poddaniu się egzekucji  na wzorze określonym przez bank.

2. Pytanie od wykonawcy:  W treści umowy przewidujecie Państwo możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, nie ma jednak tam mowy o prowizji od wcześniejszej spłaty. Czy w związku z tym obowiązywać ma prowizja zgodna z tabelą opłat i prowizji w naszym Banku? ( § 5 umowy kredytowej pkt.6)

Odpowiedź zamawiającego:   W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu obowiązywać będzie prowizja zgodna z tabelą opłat i prowizji banku.

3. Pytanie o wykonawcy:  Czy data uruchomienia kredytu ma być tożsama z datą podpisania umowy? (§ 2 umowy kredytowej pkt. 1)

Odpowiedź zamawiającego: Data uruchomienia kredytu nie jest tożsama z datą podpisania umowy. Uruchomienie kredytu ma nastąpić w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (zgodnie z pkt.III ppkt.3 SIWZ), jednak nie wcześniej niż po ustaleniu prawnych zabezpieczeń spłaty kredytu ( § 2 pkt. 1 umowy)

4. Pytanie o wykonawcy: W treści umowy kredytowej mówi się o rachunku bankowym. Czy przewidujecie Państwo otwarcie rachunku w naszym Banku, czy udzielenie pełnomocnictwa do rachunku w innym Banku? (§ 7 umowy kredytowej)

Odpowiedź zamawiającego: Nie przewidujemy otwarcia rachunku w banku udzielającym kredytu lecz udzielenie pełnomocnictwa do rachunku bieżącego  prowadzonego przez bank prowadzący bankową obsługę budżetu gminy.

Daleszyce 2008.11.04


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 21.10.2008 godz. 9:14
 
Uchwała RIO w Kielcach
Dodany: 07.11.2008 godz. 12:54
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 14.11.2008 godz. 8:32
 



Ostateczny termin składania ofert:
 12 listopad 2008



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Anna Pleban [Zastępca Skarbnika ] dnia 21 październik 2008
Informacja opublikowana przez:
  Rafał Kraska dnia 21 październik 2008 godz. 09:14
Liczba odsłon:
  527 od 21 październik 2008 godz. 09:14  (średnio 1.09 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl