Numer: GMR.ZP.271.35.2018
Ogłoszenie nr 597982-N-2018 z dnia 2018-08-02 r.
Gmina Daleszyce: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placy zabaw na terenie gminy Daleszyce: 1. Plac zabaw w Trzemosnej: w ramach zadania budżetu jednorocznego sołectwa Trzemosna pn.: „Dokumentacja projektowa na budowę placu zabaw z elementami siłowni plenerowej” 2. Plac zabaw w Daleszycach: w ramach zadania budżetu wieloletniego pn.: „Rewitalizacja miasta Daleszyce – kształtowanie przestrzeni społeczno-gospodarczej”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce, krajowy numer identyfikacyjny 29101004000000, ul. pl. Staszica 9 , 26021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 3171693, e-mail sekretarz@daleszyce.pl, faks 0-41 3171693.
Adres strony internetowej (URL): www.daleszyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.daleszyce.pl/index.php?p=tender&cid=0
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.daleszyce.pl/index.php?p=tender&cid=0
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Gmina Daleszyce Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placy zabaw na terenie gminy Daleszyce: 1. Plac zabaw w Trzemosnej: w ramach zadania budżetu jednorocznego sołectwa Trzemosna pn.: „Dokumentacja projektowa na budowę placu zabaw z elementami siłowni plenerowej” 2. Plac zabaw w Daleszycach: w ramach zadania budżetu wieloletniego pn.: „Rewitalizacja miasta Daleszyce – kształtowanie przestrzeni społeczno-gospodarczej”.
Numer referencyjny: GMR.ZP.271.35.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1.1. Zadanie nr 1 – Zaprojektowanie placu zabaw zlokalizowanego na działce 247/1, 246/2 w msc. Trzemosna gmina Daleszyce (teren przy budynku Świetlicy Wiejskiej) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, badań, opinii oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę (bądź zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę) placu zabaw zlokalizowanego na działce 247/1, 246/2 w msc. Trzemosna gmina Daleszyce (teren przy budynku Świetlicy Wiejskiej). Zamawiający wymaga dotrzymania następujących terminów dla każdego z projektowanych obiektów: Złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę (bądź zgłoszenie robot niewymagających pozwolenia na budowę) wraz ze wszystkimi załącznikami: do 16.11.2018; Uzyskanie pozwolenia na budowę (bądź uzyskania klauzuli prawomocności/oświadczenia o braku sprzeciwu na zgłoszeniu robót niewymagających pozwolenia na budowę): do 14.12.2018. Podstawowe parametry przewidywanego do wykonania placu zabaw w msc. Trzemosna: Lokalizacja na działce – dobrana przez Projektanta tak by maksymalnie wykorzystać dostępny teren (szkic lokalizacji w załączeniu); Wyposażenie placu zabaw: kosz na śmieci, tablica z regulaminem, ławka oraz urządzenia zabawowe dobrane tak by maksymalnie wykorzystać dostępna powierzchnię działki; Cały teren placu zabaw ogrodzony ogrodzeniem niskim (1,2m) panelowym z dwiema furtkami; Nawierzchnia placu zabaw poza strefami bezpiecznymi z trawy wykonanej siewem – oddzielenie między nawierzchniami z palisady elastycznej; Nawierzchnie bezpieczne o grubości min. 30 cm z piasku o odpowiednim uziarnieniu; Wszystkie zaprojektowane urządzenia muszą posiadać certyfikaty i aprobaty techniczne. 3.1.2. Zadanie nr 2 – Zaprojektowanie placu zabaw zlokalizowanego na działce 2136/3 w msc. Daleszyce gmina Daleszyce (teren przy budynku Szkoły Podstawowej - ul. Sienkiewicza 11) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, badań, opinii oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę (bądź zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę) placu zabaw zlokalizowanego na działce 2136/3 w msc. Daleszyce gmina Daleszyce (teren przy budynku Szkoły Podstawowej - ul. Sienkiewicza 11) Zamawiający wymaga dotrzymania następujących terminów dla każdego z projektowanych obiektów: Złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę (bądź zgłoszenie robot niewymagających pozwolenia na budowę) wraz ze wszystkimi załącznikami: do 08.10.2018; Uzyskanie pozwolenia na budowę (bądź uzyskania klauzuli prawomocności/oświadczenia o braku sprzeciwu na zgłoszeniu robót niewymagających pozwolenia na budowę): do 19.11.2018. Podstawowe parametry przewidywanego do wykonania placu zabaw w msc. Daleszyce: Wymiary: powierzchnia ~ 532m2, długość ~ 38 m, szerokość ~ 14 m – zgodnie z załączonym szkicem lokalizacji; Wyposażenie placu zabaw: piaskownica, kosz na śmieci, tablica z regulaminem, dwie ławki oraz tematyczny charakter urządzeń zabawowych – np.: morskie opowieści, bajkowe opowieści, olimpiada (5 urządzeń zabawowych, Zamawiający nie wskazuje tematyki, zaproponowane motywy przewodnie mają charakter przykładowy). Cały teren placu zabaw ogrodzony ogrodzeniem niskim (1,2m) panelowym z dwiema furtkami, z jednej strony zachować istniejące ogrodzenie placu szkolnego; Nawierzchnia placu zabaw poza strefami bezpiecznymi z trawy wykonanej siewem – oddzielenie między nawierzchniami z palisady elastycznej; Nawierzchnie bezpieczne o grubości min. 30 cm z piasku o odpowiednim uziarnieniu; Należy przewidzieć wycinkę krzewów i nasadzeń na terenie projektowanego placu zabaw; Wszystkie zaprojektowane urządzenia muszą posiadać certyfikaty i aprobaty techniczne. Przy lokalizacji należy wziąć po uwagę, że odległość 10m od okien budynku szkolnego nie jest niezbędna (budynek nieprzeznaczony na stały pobyt ludzi), zaś odległość od linii rozgraniczającej drogę i parkingu należy mierzyć do najbliższego urządzenia zabawowego – istniejące ogrodzenie nie jest brane pod uwagę. 3.1.3 Wymagania ogólne Po stronie wybranego Projektanta leży: 1. Uzyskanie pozwolenia na budowę (bądź zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę) przedmiotowej inwestycji (przygotowanie i złożenie wniosku na podstawie Pełnomocnictwa/bądź przygotowanie kompletu dokumentów wraz załącznikami do podpisu Zamawiającego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę/bądź klauzuli prawomocności/oświadczenia o braku sprzeciwu na zgłoszeniu robot niewymagających pozwolenia na budowę); 2. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień oraz decyzji poprzedzających procedurę uzyskania pozwolenia na budowę/bądź prawomocnego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę; 3. Uzgodnienia branżowe dokumentacji z odpowiednimi służbami, rzeczoznawcami w przypadku takiej potrzeby; 4. Pełnienie funkcji doradczej dla Zamawiającego podczas przeprowadzenia procedury wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych zaprojektowanego obiektu (udzielanie odpowiedzi na zapytania oferentów w zakresie wyjaśnień związanych z dokumentacją projektową); 5. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia oceny odziaływania na środowisko, jeśli będzie wymagana; 6. Uzyskanie koniecznych uzgodnień, decyzji, postanowień, ekspertyz, odstępstw i opinii niezbędnych w procesie uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę. Wymagania dotyczące dokumentacji technicznej: 1. Projekt budowlany, projekt zagospodarowania terenu, a także inne w zakresie zapewniającym spełnienie wszystkich zakładanych funkcji obiektu oraz oddania go do użytkowania; 2. Detale wyposażenia obiektu w urządzenia, detale ogrodzenia oraz urządzeń zabawowych, a także elementy zagospodarowania terenu; 3. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych + wersja elektroniczna (format pdf + wersja edytowalna); 5. Przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath); 6. Kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath); 7. Zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji, w tym wynikające m.in. z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych; 8. Inne opracowania niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji obiektu i uzyskania wymaganych prawem zezwoleń na wykonanie obiektu; Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1. Wykonanie mapy do celów projektowych; 2. Uzyskanie wypisów z MPZP; 3. Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej. Dokumentacja powinna spełniać wszystkie warunki określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym w ustawie Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, ze zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 1332, ze. zm.), Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 poz. 462, ze zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1073, ze zm.). Wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych. Ustala się wykonanie opracowań przedmiotu Zamówienia (wersja papierowa) w ilości: po 4 egz. każdego opracowania (za wyjątkiem: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie – w 2 egz.). Wszystkie egzemplarze projektu budowlanego będą zawierać oryginalne podpisy i pieczątki. Dokumentacja wina być dostarczona w opisanych segregatorach, zaopatrzonych w spis treści i zakładki oddzielające poszczególne opracowania. Wykonana dokumentacja musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. ogłoszenia przetargu na wykonanie przedmiotowego placu zabaw. Zamawiający wymaga załączenia do projektu oświadczenia o kompletności dokumentacji. Wybrany Wykonawca powinien przewidzieć i wliczyć w koszty wykonania dokumentacji projektowej minimum jedną konsultacje z Zamawiającym i Użytkownikiem w siedzibie Zamawiającego lub Użytkownika, podczas którego uzgodnione zostaną rozwiązania materiałowe itp. Z takiego spotkania Wykonawca winien sporządzić notatkę będącą później załącznikiem do protokołu przekazania dokumentacji.
II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-14
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: Dla zadania 1-3 • projektantem w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń oraz doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat minimum 1 dokumentacji projektowej związanej z budową lub przebudową lub remontem placu zabaw/placów zabaw. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego zgodnie z opisanym warunkiem w pkt. 9.4.2 a) należy przedstawić wg wzoru – załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Liczba wizyt związanych z nadzorem autorskim |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zaprojektowanie placu zabaw zlokalizowanego na działce 247/1, 246/2 w msc. Trzemosna gmina Daleszyce (teren przy budynku Świetlicy Wiejskiej) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 – Zaprojektowanie placu zabaw zlokalizowanego na działce 247/1, 246/2 w msc. Trzemosna gmina Daleszyce (teren przy budynku Świetlicy Wiejskiej) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, badań, opinii oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę (bądź zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę) placu zabaw zlokalizowanego na działce 247/1, 246/2 w msc. Trzemosna gmina Daleszyce (teren przy budynku Świetlicy Wiejskiej). Zamawiający wymaga dotrzymania następujących terminów dla każdego z projektowanych obiektów: Złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę (bądź zgłoszenie robot niewymagających pozwolenia na budowę) wraz ze wszystkimi załącznikami: do 16.11.2018; Uzyskanie pozwolenia na budowę (bądź uzyskania klauzuli prawomocności/oświadczenia o braku sprzeciwu na zgłoszeniu robót niewymagających pozwolenia na budowę): do 14.12.2018. Podstawowe parametry przewidywanego do wykonania placu zabaw w msc. Trzemosna: Lokalizacja na działce – dobrana przez Projektanta tak by maksymalnie wykorzystać dostępny teren (szkic lokalizacji w załączeniu); Wyposażenie placu zabaw: kosz na śmieci, tablica z regulaminem, ławka oraz urządzenia zabawowe dobrane tak by maksymalnie wykorzystać dostępna powierzchnię działki; Cały teren placu zabaw ogrodzony ogrodzeniem niskim (1,2m) panelowym z dwiema furtkami; Nawierzchnia placu zabaw poza strefami bezpiecznymi z trawy wykonanej siewem – oddzielenie między nawierzchniami z palisady elastycznej; Nawierzchnie bezpieczne o grubości min. 30 cm z piasku o odpowiednim uziarnieniu; Wszystkie zaprojektowane urządzenia muszą posiadać certyfikaty i aprobaty techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Liczba wizyt związanych z nadzorem autorskim |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zaprojektowanie placu zabaw zlokalizowanego na działce 2136/3 w msc. Daleszyce gmina Daleszyce (teren przy budynku Szkoły Podstawowej - ul. Sienkiewicza 11) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 – Zaprojektowanie placu zabaw zlokalizowanego na działce 2136/3 w msc. Daleszyce gmina Daleszyce (teren przy budynku Szkoły Podstawowej - ul. Sienkiewicza 11) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, badań, opinii oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę (bądź zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę) placu zabaw zlokalizowanego na działce 2136/3 w msc. Daleszyce gmina Daleszyce (teren przy budynku Szkoły Podstawowej - ul. Sienkiewicza 11) Zamawiający wymaga dotrzymania następujących terminów dla każdego z projektowanych obiektów: Złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę (bądź zgłoszenie robot niewymagających pozwolenia na budowę) wraz ze wszystkimi załącznikami: do 08.10.2018; Uzyskanie pozwolenia na budowę (bądź uzyskania klauzuli prawomocności/oświadczenia o braku sprzeciwu na zgłoszeniu robót niewymagających pozwolenia na budowę): do 19.11.2018. Podstawowe parametry przewidywanego do wykonania placu zabaw w msc. Daleszyce: Wymiary: powierzchnia ~ 532m2, długość ~ 38 m, szerokość ~ 14 m – zgodnie z załączonym szkicem lokalizacji; Wyposażenie placu zabaw: piaskownica, kosz na śmieci, tablica z regulaminem, dwie ławki oraz tematyczny charakter urządzeń zabawowych – np.: morskie opowieści, bajkowe opowieści, olimpiada (5 urządzeń zabawowych, Zamawiający nie wskazuje tematyki, zaproponowane motywy przewodnie mają charakter przykładowy). Cały teren placu zabaw ogrodzony ogrodzeniem niskim (1,2m) panelowym z dwiema furtkami, z jednej strony zachować istniejące ogrodzenie placu szkolnego; Nawierzchnia placu zabaw poza strefami bezpiecznymi z trawy wykonanej siewem – oddzielenie między nawierzchniami z palisady elastycznej; Nawierzchnie bezpieczne o grubości min. 30 cm z piasku o odpowiednim uziarnieniu; Należy przewidzieć wycinkę krzewów i nasadzeń na terenie projektowanego placu zabaw; Wszystkie zaprojektowane urządzenia muszą posiadać certyfikaty i aprobaty techniczne. Przy lokalizacji należy wziąć po uwagę, że odległość 10m od okien budynku szkolnego nie jest niezbędna (budynek nieprzeznaczony na stały pobyt ludzi), zaś odległość od linii rozgraniczającej drogę i parkingu należy mierzyć do najbliższego urządzenia zabawowego – istniejące ogrodzenie nie jest brane pod uwagę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71220000-6, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Liczba wizyt związanych z nadzorem autorskim |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|