0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Wykonanie przeglądu rocznego budynku UMiG Daleszyce zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.

Numer: GMR.670.2.1.2019
Kategoria: Zamówienia poniżej wartości 130.000 euro


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty
30 000 euro

 

Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach

26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9,

www.daleszyce.pl

Wydział GMiR

tel. (041) 317-16-93, fax (015) 317-16-93

e-mail: gmina@daleszyce.pl

 

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:

„Wykonanie przeglądu rocznego budynku UMiG Daleszyce zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.”

 

Rodzaj zamówienia: usługa

(usługa/dostawa/robota budowlana)

 

1. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu rocznego budynku UMiG Daleszyce  zlokalizowanego w Daleszycach przy Placu Staszica 9, zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.).

Zakres przeglądu obejmuje m.in.:

  1. Elementy budynku i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu:
  • zewnętrzne warstwy przegród zewnętrznych (warstwy fakturowe), elementy ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy itp.), balustrady loggii i balkonów itp.;
  • urządzenia zamocowane do ścian i dachu budynku;
  • elementy odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich;
  • pokrycia dachowe;
  • instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej;
  • urządzenia stanowiące zabezpieczenie pożarowe budynku;
  • elementy instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynku;
  • przejścia przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku.
  1. Instalacje i urządzenia służących ochronie środowiska.
  2. Pomiary ochronne elektryczne:
  • badanie ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie;
  • badanie zabezpieczeń różnicowoprądowych;
  • badanie rezystancji izolacji obwodów (TN-S).
  1. Badanie stanu technicznego sprawności urządzeń kominowych i podłączeń spalinowych, wentylacyjnych i dymowych

Powierzchnia zabudowy przedmiotowego budynku 360,0m2, kubatura 3020m3, powierzchnia użytkowa 835,49m2. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, trzy kondygnacyjny, wyposażony w instalacje zewnętrzne: wodną, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej oraz telefoniczną. Zamawiający nie posiada dokumentacji technicznej innej niż inwentaryzacja budowlana budynku.

Należy wykonać opracowanie w dwóch egzemplarzach w formie papierowej, plus wersja elektroniczna na płycie CD lub DVD. Wykonawca powinien na bieżąco uwzględniać w opracowaniu zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do opracowań oświadczenie o sporządzeniu o treści: „Kontrola... wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji oraz o kompletności celu, jakiemu ma służyć”.

Wykonawca powinien przewidzieć wszelkie prace niezbędne do wykonania powyższych prac, także te niewymienione przez Zamawiającego. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotowego zadania winno obejmować wszystkie koszty i ryzyko związane z wykonaniem przedmiotowego zadania bez możliwości negocjacji ceny w trakcie realizacji.

Do oferty należy dołączyć kserokopie posiadanych uprawnień zezwalających na dokonanie przedmiotowego przeglądu.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne elementy składowe przeglądu.

 

Wykonawca powinien przewidzieć wszelkie prace niezbędne do wykonania powyższych prac, także te niewymienione przez Zamawiającego.

Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotowego zadania winno obejmować wszystkie koszty i ryzyko związane z wykonaniem przedmiotowego zadania bez możliwości negocjacji ceny w trakcie realizacji.

 

UWAGA!

Złożenie oferty cenowej na przedmiotowe zapytanie nie gwarantuje otrzymania zlecenia na wykonanie przedmiotowego zadania.

 

Rozliczenie za wykonanie zadania nastąpi na podstawie faktury wystawionej po dostawie przedmiotu zamówienia.

Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez obie strony protokół zdawczo – odbiorczy.

Termin zapłaty faktury wynosi do 30 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

 

2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, Pl. Staszica 9, pok. nr 6 lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 wew. 106

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Mariusz Świercz.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany / pożądany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do: 25.03.2019 r.

 

4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane w świetle Prawa Budowlanego uprawnienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

Do oferty należy dołączyć kserokopie posiadanych uprawnień zezwalających na dokonanie przedmiotowego przeglądu.

Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści
w okresie trwania zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
i wariantowych. Oferta cenowa musi zostać złożona na formularzu ofertowym.

 

5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

Cena- 100 %

6. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce,
Pl. Staszica 9, sekretariat - pokój 125 osobiście, pocztą, przesłać faksem na nr (041) 317-16-93  w terminie do dnia  07.02.2019 do godz. 10:00.

Oferty złożone faxem powinny być potwierdzona formą pisemną.
Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wykonanie przeglądu rocznego budynku UMiG Daleszyce zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.” W przypadku oferty składanej drogą mailową, ofertę należy złożyć w postaci skanów wykonanych z podpisanych dokumentów.

 

UWAGA!

W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy umieścić w kopercie z adnotacją: „Wykonanie przeglądu rocznego budynku UMiG Daleszyce zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.”

Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.

Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami.

Oferta niekompletna zostanie odrzucona.

Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienie dotyczy oraz jego przedmiotu.

Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y 

umocowana/e [w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem]                               

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania.

Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

 

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:

1)            jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;

2)            jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

3)          przedstawi nieprawdziwe informacje;

4)          złożył ofertę po terminie;

 

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: gmina@daleszyce.pl .

Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.

 

Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy:

- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

-postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału

w postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy- Załącznik nr 2
  2. Aktualny odpis z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Zaparafowana umowa- Załącznik nr 3


7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszyce oraz BIP Daleszyce.


 

 

8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

 

Daleszyce, dnia 30.01.2019 r.


» ZAŁĄCZNIKI «
Zaproszenie do składania ofert wraz z załacznikami
Dodany: 30.01.2019 godz. 14:04
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 12.02.2019 godz. 9:06
 



Ostateczny termin składania ofert:
  7 2019



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Jolanta Stachowicz [Kierownik wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 30 2019
Informacja opublikowana przez:
  dnia 30 2019 godz. 14:04
Liczba odsłon:
  900 od 30 2019 godz. 14:04  (średnio 1.42 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl