0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Szczecnie Gm. Daleszyce - etap II

Numer: GMR/7351/OśZ-Sz/ZP-4


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Szczecnie gm. Daleszyce - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Szczecnie Gm. Daleszyce - etap II. Roboty budowlane stanu surowego: 1. Roboty rozbiórkowe: - Rozebrać fragmenty ścian wg. oznaczeń na rysunkach (w ścianach konstrukcyjnych otwory zabezpieczyć wg. projektu Konstrukcji - cześć III). 2. Roboty budowlane: - Wykonać projektowane ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych grubości 2x1,25 cm na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełna mineralna. Płyty g-k o zwiększonej odporności ogniowej (zbrojone włóknem szklanym) i wodoodporne. - Wykonać bruzdy pod instalacje wg. projektów branżowych: cześć IV i V. Wszystkie instalacje wykonać jako kryte. - Pionowe (projektowane) kanały wentylacji grawitacyjnej wykonać z blachy stalowej ocynkowanej, grubości 0,7 mm i obudować gazobetonem odmiany 500 grubości 6 cm. - Na istniejących fundamentach zamontować platformę dla niepełnosprawnych. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Ośrodek Zdrowia po przebudowie będzie w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych. Zapewniono dostępność wejścia do budynku przy pomocy platformy dla osób niepełnosprawnych. 1. Przedmiot Specyfikacji Technicznej. Przedmiotem specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem przebudowy budynku Ośrodka Zdrowia w Szczecnie. 2. Zakres robót Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania dotyczące realizacji robót budowlanych: - roboty rozbiórkowe i demontażowe 3. Ogólne wymagania dotyczące robót. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz ich zgodność z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną i poleceniami Zamawiającego. Pozostałe warunki dotyczące robót podano w części ogólnej specyfikacji. Materiały budowlane - Beton B-20, B-25, B-10 zaprawy budowlane cementowe i cementowo-wapienne - dla każdej partii materiału producent wystawi zaświadczenie o jakości zawierające: charakterystykę, wyniki badań kontrolnych o wytrzymałości na ściskanie, wyniki badań dodatkowych cech, datę produkcji. Materiał powinien być zgodny z PN-EN 206-1. - Stal konstrukcyjna St3SX - stosowane materiały powinny mieć zaświadczenia o jakości zgodnie z PN-EN-45014 oraz PN-EN 10204 - Stal zbrojeniowa A-III (34GS), A-0 (StOS) - dla każdej partii stali przeznaczonej do zbrojenia konstrukcji dostawca wystawia zaświadczenie o jakości. - każdą partię stali i siatek zbrojeniowych należy poddać kontroli na zgodność dostarczonego materiału z zamówieniem w zakresie asortymentu, dymensji i jakości, - dostarczoną na budowę partię materiału należy poddać badaniom laboratoryjnym w przypadku gdy na podstawie oględzin zewnętrznych nasuwają się jakiekolwiek wątpliwości do jej właściwości technicznych. - stal zbrojeniowa powinna odpowiadać PN-EN 45014 i PN - EN 10204 - Cegła pełna budowlana 25x 12x6,5 cm kl. 15, cegła dziurawka kl.7,5 - warunki normowe materiału określa PN-B-12011:1999 - wykonawca powinien składować cegłę na ofoliowanych paletach. dostarczoną na budowę partię cegły pełnej należy poddać badaniom laboratoryjnym w przypadku gdy na podstawie oględzin zewnętrznych nasuwają się jakiejkolwiek wątpliwości co do ich właściwości technicznych. - Preparat do gruntowania Atlas Uni Grunt - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Gips budowlany szpachlowy, gips budowlany zwykły - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Farba olejna do gruntowania, farba olejna nawierzchniowa - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Zaprawa klejąca, zaprawa spoinująca - warunki normowe określa PN-EN 12004:2002 oraz karta technologiczna producenta - Płytki ceramiczne ścienne - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Cement portlandzki CEM II/A 32,5 - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Płytki gres, płytki terakotowe - warunki normowe określa PN-75/B-10121 oraz karta technologiczna producenta - Eurolan 3K, Superflex-10 - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Płyty styropianowe EPS 200-036 - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Blacha stalowa ocynkowana, płaska - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Płyty styropianowe typu EPS 100-038 obustronnie laminowane papą gr.100 mm - warunki normowe określa karta technologiczna producenta - Płyty gipsowo-kartonowe wodoodporne i ognioochronne gr.12,5 mm - warunki normowe określa karta technologiczna producenta 4. SPRZĘT Do wykonania robót budowlano - montażowych Wykonawca robót powinien wykazać się możliwością korzystania ca najmniej z poniższego sprzętu: - samochód samowyładowczy, samochód skrzyniowy, wyciąg przyścienny, żuraw samochodowy 5-6 Mg, spawarka wirująca, młot wyburzeniowy, rusztowanie ramowe warszawskie, rusztowania stolikowe, standardowy zestaw elektronarzędzi. 5. TRANSPORT Ogólne wymagania dotyczące transportu zostały przedstawione w części ogólnej specyfikacji technicznej. 6. WYKONYWANIE ROBÓT 6.1. Ogólne zasady wykonywania robót Ogólne zasady wykonania robót podano w części ogólnej 6.1.1 Elementy żelbetowe - roboty należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową, projektem organizacji robót oraz PN- 72/B-06270, - deskowania należy stosować jako kompletne systemy w oparciu o projekt deskowań 6.1.2 Ściany z cegły - wykonawca ma obowiązek stosować wytyczne producenta w zakresie wykonawstwa robót murowych z cegły oraz PN- B- 03002:1999 6.1.3 Okładziny i malowania - roboty należy realizować zgodnie z PN-75/B-10121, PN-62/B-10285, karta technologiczna producenta materiałów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5/ spełniają warunki określone art.22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ, 2. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1/ nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 Pzp. , 2/ podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp., 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1/ jest niezgodna z ustawą , 2/ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, 3/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4/ zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5/ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6/ zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7/ Wykonawca w terminie 3 dni od doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, 8/ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany; 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ); 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 3. 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje) wg załącznika nr 4. 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wg załącznika nr 5. 3) Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wg załącznika nr 6. 4) Uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego stwierdzających, że osoba wymieniona w wykazie, wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branż występujących w przedmiocie zamówienia. 5) Informacji Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w których wykonawca posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2/3 wartości zamówienia wynikającej ze składanej oferty wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informacje o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci np. saldo wyraża się kwotą xxxxxx - cyfrową lub zawierającej tylko informacje o obrotach. 6) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż sto tysięcy złotych. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a/ zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt.3 ;4 i 6 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b/ zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego w kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 do 8 ustawy. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.3 lit. I b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Upoważnienie wspólników dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy w przypadku wyboru ich oferty przez zamawiającego jako najkorzystniejszej. 2) Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w części VII pkt.1 ppkt.2,3;4i5 oraz pkt.2 ppkt 1 , 5 , 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.daleszyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce pokój nr 4a lub 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce pokój nr 25 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin otwarcia ofert: 07-05-2009 godz. 10:20.

IV.3.6) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Ogłoszenie zostało zamieszczone w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 8.04.2009r. pod numerem 60123


Dodano 28 2009 godz. 11:09 przez

W związku z otrzymanymi zapytaniami dot. Przebudowy Ośrodka Zdrowia w Szczecnie, odpowiadamy:

Pytanie 1. Proszę wyjaśnić SIWZ: Roboty budowlane stanu surowego;

-Pkt1. Roboty rozbiórkowe  rozebrać fragment ścian wg. Oznaczeń na rysunkach (w ścianach konstrukcyjnych otwory zabezpieczyć wg. Projektu konstrukcji  część III).

Pytanie 2. W kosztorysie ślepym w pozycji roboty murowe poz. 1.2.7 elementy konstrukcji stalowych, proszę o wyjaśnienie jakie są to elementy stalowe?

 

Odpowiedź na powyższe pytania:

Do powyższego zapytania publicznego dołączamy cześć konstrukcyjną z opisem i rysunkami       w pliku pn.: Część Konstrukcyjna


» ZAŁĄCZNIKI «
Treść ogłoszenia
Dodany: 08.04.2009 godz. 13:13
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 08.04.2009 godz. 13:13
 
Załącznik Nr 1 - Oferta
Dodany: 08.04.2009 godz. 13:13
 
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie
Dodany: 08.04.2009 godz. 13:14
 
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie podwykonawcy
Dodany: 08.04.2009 godz. 13:14
 
Załącznik Nr 4 - Wykaz robót
Dodany: 08.04.2009 godz. 13:14
 
Załącznik Nr 5 - Wykaz sprzętu
Dodany: 08.04.2009 godz. 13:15
 
Załącznik Nr 6 - Wykaz osób
Dodany: 08.04.2009 godz. 13:15
 
Załącznik Nr 7- Projekt Umowy
Dodany: 08.04.2009 godz. 13:15
 
Załącznik Nr 8 - Ślepy kosztorys
Dodany: 08.04.2009 godz. 13:16
 
Część Konstrukcyjna
Dodany: 28.04.2009 godz. 11:09
 
Rysunki - architektura
Dodany: 30.04.2009 godz. 14:18
 
Rysunki - instalacje elektryczne
Dodany: 30.04.2009 godz. 14:18
 
Rysunki - instalacje sanitarne
Dodany: 30.04.2009 godz. 14:18
 
Kosztorys- roboty budowlane
Dodany: 30.04.2009 godz. 14:22
 
Kosztorys- instalacje elektryczne
Dodany: 30.04.2009 godz. 14:22
 
Kosztorys- instalacje sanitarne
Dodany: 30.04.2009 godz. 14:22
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 08.05.2009 godz. 8:20
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dodany: 19.05.2009 godz. 9:27
 



Ostateczny termin składania ofert:
  7 2009



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Piwoński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 8 2009
Informacja opublikowana przez:
  dnia 8 2009 godz. 13:13
Liczba odsłon:
  795 od 8 2009 godz. 13:13  (średnio 1.14 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl