Numer: AR.ZP.271.3.2021 Kategoria: Zamówienia poniżej wartości 130.000 euro
Daleszyce, dnia 19.02.2021 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
1. Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9,
www.daleszyce.pl, Wydział Administracji i Rozwoju tel. (041) 317-16-93 wew. 125, fax (015) 317-16-93, zaprasza do złożenia ofert na: Zakup monitorów interaktywnych i słuchawek dousznych w ramach programu pn.: „Edukacja Cyfrowa w Szkołach Podstawowych w Gminie Daleszyce”. w ramach programu pn.: „Edukacja Cyfrowa w Szkołach Podstawowych w Gminie Daleszyce”.
Powyższy projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Społecznego w ramach działania 8.3 „Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego” 8 Osi Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020.
Rodzaj zamówienia: dostawa
2. Wymagania dotyczące:
2.1 terminu wykonania
Wymagany / pożądany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.03.2021 r.
2.2 parametrów technicznych
2.2 parametrów technicznych
I. Specyfikacja jednego egzemplarza monitora
Monitor interaktywny na rzecz realizacji zajęć zdalnych dla uczniów
w kontekście COVID-19
1. Przekątna min. 65"
2. Panel IPS LED
3. Rozdzielczość fizyczna min. 3840x2160 (4K)
4. Jasność 350 cdm²
5. Kontrast statyczny min. 1200:1
6. Porty USB 3x 3.0 + 1x 2.0
7. Analogowe wejścia sygnału VGA x1
8. Cyfrowe wejścia sygnału HDMI x2 DisplayPort x1
9. Głośniki wbudowane
10. Wejście audio Mini jack x1
11. Wejście S/PDIF (Optical) x1
12. Cyfrowe wyjście sygnału HDMI x1
13. Obsługa Wi-Fi
14. Android min. 8.0
15. Rysik, pilot, kable zasilające, USB oraz HDMI w zestawie
16. Gwarancja min. 3 lata
17. Ilość 2 sztuki
II. Specyfikacja jednego kompletu słuchawek dousznych.
Zestaw słuchawek z mikrofonem na rzecz realizacji zajęć zdalnych dla uczniów kontekście COVID-19
1. Impedancja [Om]: 32
2. Rodzaj słuchawek: Przewodowe
3. Konstrukcja: Nauszne
4. Wtyk/Złącza: MiniJack (3.5 mm)
5. Gwarancja min. 2 lata
6. Ilość 13 kompletów
2. 3 funkcjonalności – realizacja zajęć zdalnych dla uczniów kontekście COVID-19.
2.4 terminu płatności
Rozliczenie za wykonanie zadania nastąpi na podstawie faktury wystawionej po dostawie przedmiotu zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez obie strony protokół zdawczo – odbiorczy. Termin zapłaty faktury wynosi do 30 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
2.5 gwarancji – 12 miesięcy
2.6 realizacja zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zadanie polegające na Zakupie monitorów interaktywnych i słuchawek dousznych
w ramach programu pn.: „Edukacja Cyfrowa w Szkołach Podstawowych w Gminie Daleszyce”:
1. Monitor interaktywny na rzecz realizacji zajęć zdalnych dla uczniów
w kontekście COVID-19,
2. Zestaw słuchawek z mikrofonem na rzecz realizacji zajęć zdalnych dla uczniów kontekście COVID-19.
Wszystkie przedmioty będą zawierać: logo Unii Europejskiej, logo Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, logo Narodowej Strategii Spójności, barwy Rzeczypospolitej Polskiej, w formie znaku programu regionalnego oraz zapis informujący o źródłach finansowania projektu: „Projekt współfinansowany przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020”.
2.7 inne
A. Wspólny Słownik (kod CPV):
Kody CPV:
39162110-9 – sprzęt dydaktyczny,
30231320-6 - monitor dotykowy
30231310-3 - wyświetlacze płaskie
30231300-0 - monitory ekranowe
32342200-4 – słuchawki douszne
32342100-3 - słuchawki
B. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście
w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11, pok.
nr 4 lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 (wew. 125).
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Marcin Długosz
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: gmina@daleszyce.pl .
Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
UWAGA!
Złożenie oferty cenowej na przedmiotowe zapytanie nie gwarantuje otrzymania zlecenia na wykonanie przedmiotowego zadania.
W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy umieścić w kopercie z adnotacją: Zakup monitorów interaktywnych i słuchawek dousznych
w ramach programu pn.: „Edukacja Cyfrowa w Szkołach Podstawowych w Gminie Daleszyce”. w ramach programu pn.: „Edukacja Cyfrowa w Szkołach Podstawowych w Gminie Daleszyce”.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.
Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami.
Oferta niekompletna zostanie odrzucona.
Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienie dotyczy oraz jego przedmiotu.
Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y
umocowana/e [w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność
z oryginałem.
Oferta, która wpłynie po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania.
Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) przedstawi nieprawdziwe informacje;
4) złożył ofertę po terminie;
C. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy:
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
-postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
D. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na tablicy ogłoszeń lub stronie internetowej http://bip.daleszyce.pl/ Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce.
E. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana faksem/ e:mail lub telefonicznie* wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Sienkiewicza 11, sekretariat - pokój 125 osobiście, pocztą, przesłać faksem na nr (0 41) 317-16-93 w terminie do dnia 26.02.2020 r. do godz. 12:00. Oferty złożone emailem lub faxem powinny być potwierdzone formą pisemną. Oferta winna być sporządzona na „Formularzu treści oferty”.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: gmina@daleszyce.pl.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: iod@abi-net.pl.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami o archiwach.
6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).
6. Załączniki
1) Załącznik nr 5 – Treść oferty,
2) Projekt umowy
3) Opis przedmiotu zamówienia.
|