0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

1. Budowa placu zabaw w Cisowie, 2. Budowa placu zabaw w Słopcu, 3. Budowa placu zabaw w msc. Marzysz, 4. Budowa boiska w Słopcu, 5. Budowa boiska w msc. Marzysz, 6. Remont boiska w Sierakowie.

Numer: GMR.ZP.9/1/2009


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Budowa placu zabaw w Cisowie, 2. Budowa placu zabaw w Słopcu, 3. Budowa placu zabaw w msc. Marzysz, 4. Budowa boiska w Słopcu, 5. Budowa boiska w msc. Marzysz, 6. Remont boiska w Sierakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Budowa placu zabaw w Cisowie Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót: oczyszczenie, przygotowanie terenu, wykonanie nawierzchni placu zabaw, montaż urządzeń zabawowych (huśtawki, zestawy zabawowe, karuzele) oraz urządzeń małej architektury (ławki, kosze, drewniane, tablica informacyjna, ogrodzenie), wykonanie nawierzchni bezpiecznych pod urządzeniami, nawierzchni z kruszywa, nawierzchni z piasku nasadzeń drzew i krzewów, założenie trawnika. Ze względu na bezpieczeństwo użytkowania i gwarancję udzielaną na urządzenia montaż zabawek musi być wykonany przez producenta urządzeń za pomocą prefabrykatów dostarczanych z zabawkami, z zachowaniem niezbędnych stref bezpieczeństwa, na przygotowanej nawierzchni. 2). Budowa placu zabaw w Słopcu Obszar objęty realizacją zadania o pow. ok. 0,56 ha. Teren ogrodzony rozgraniczony jest po granicach własności prefabrykowanym ogrodzeniem betonowym i od strony drogi ogrodzeniem z siatki z drutu stalowego na słupkach stalowych. Zadaniem jest utworzenie niewielkiego placu zabaw. Będzie on wyposażony w seryjnie produkowane urządzenia zabawowe posiadające certyfikaty i aprobaty techniczne. Ze względu na bezpieczeństwo użytkowania i gwarancję udzielaną na urządzenia montaż zabawek musi być wykonany przez producenta urządzeń za pomocą prefabrykatów dostarczanych z zabawkami, z zachowaniem niezbędnych stref bezpieczeństwa, na istniejącej nawierzchni trawiastej. 3). Budowa placu zabaw w msc. Marzysz Zadaniem jest utworzenie niewielkiego placu zabaw. Będzie on wyposażony w seryjnie produkowane urządzenia zabawowe posiadające certyfikaty i aprobaty techniczne. Ze względu na bezpieczeństwo użytkowania i gwarancję udzielaną na urządzenia montaż zabawek musi być wykonany przez producenta urządzeń za pomocą prefabrykatów dostarczanych z zabawkami, z zachowaniem niezbędnych stref bezpieczeństwa, na istniejącej nawierzchni trawiastej. 4) Budowa boiska w Słopcu 1/ Boisko do piłki nożnej. Projekt przewiduje modernizację istniejącego boiska i utworzenie boiska o wym. 42 x 20 m. plus pas szerokości 2 m wokół płyty boiska. Obecnie powierzchnia boiska jest nierówna i posiada zagłębienia. Nawierzchnię płyty boiska należy wyrównać przez nawiezienie urodzajnej lekkiej ziemi, zdolnej do stworzenia warstwy wegetacyjnej, przewidywana miąższość ok. 15 cm. Zasiew trawy z gotowej odpowiedniej mieszanki traw - trawę wysiać w terminie do 10 października 2009 r. 2/ Boisko do koszykówki. Zadaniem jest wykonanie boiska o wym. 15 x 13,6 m o nawierzchni z wykonanej prostokątnej kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego i czerwonego na posypce piaskowej gr. 5 cm na 15 cm podbudowie z tłucznia. Płyta boiska obramowana Obrzeżem gr. 6 cm. Ustawienie jednego stojaka do kosza, wysokość obręczy 2,6 m. Zaleca się wykonanie montażu przez producenta urządzenia. Utworzenie małej architektury zgodnie z projektem placu zabaw i boiska w Słopcu. 5) Budowa boiska w msc. Marzysz 1/ Boisko do piłki nożnej Zniwelowanie płyty boiska wymaga wykonania robót ziemnych, odpojenia i przemieszczenia mas ziemnych i zagęszczenia nasypów o przewidywanej objętości 224 m3. Po wykonaniu robót ziemnych płyta boiska będzie pokryta humusem z ziemi urodzajnej o gr. 6 cm . Siew mieszanki traw w terminie do 10 października 2009 r. 2/ Boiska do koszykówki Zadaniem jest wykonanie boiska o wym. 15 x 13,6 m o nawierzchni z wykonanej prostokątnej kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego i czerwonego na posypce piaskowej gr. 5 cm na 15 cm podbudowie z tłucznia. Płyta boiska obramowana Obrzeżem gr. 6 cm. Ustawienie jednego stojaka do kosza, wysokość obręczy 2,6 m. Zaleca się wykonanie montażu przez producenta urządzenia. Utworzenie małej architektury zgodnie z projektem placu zabaw i boiska w Marzyszu. 6) Remont boiska w Sierakowie. Zadaniem jest wykonanie remontu boiska w msc. Sieraków Do zakresu robót należy: -odwodnienie płyty boiska, - wykonanie płyty boiska, - wykonanie odwodnienia liniowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.27.20-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku określonego w pkt 8.1 lit. a) Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Za spełnienie warunku określonego w pkt 8.1 lit. b) Zamawiający uzna: - wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu obiektów o podobnym charakterze w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie o wartości minimum 50.000,00 zł. brutto. - dysponowanie osobami które będą sprawowały nadzór nad robotami posiadającymi uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku określonego w pkt 8.1 lit. c) Zamawiający uzna: - posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub wykazanie się zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 100 000,00 zł, - posiadanie przez Wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 80 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w pkt. 8.1. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu o podobnym charakterze jak w zamówieniu przy czym wartość przynajmniej jednego zamówienia winna wynosić minimum 50 000,00 zł brutto ) wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru podanego w załączniku nr 3); g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 4), h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1.g) SIWZ wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (kserokopie uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego) ; j) wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 5); k) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; l) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 80 000,00 zł.; m) dowód wniesienia wadium; n) oświadczenie, że Wykonawcy znane są przepisy w zakresie realizacji inwestycji realizowanych z udziałem środków finansowych unijnych - złożone na formularzu ofertowym. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo winno w szczególności zawierać: -nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, -wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych co najmniej z nazwy, -zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 9.1. a) ,b),c), d), e) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Dokumenty o których mowa w pkt. 9.1. lit. a - m SIWZ należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9. pok.4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9. pok.25 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie bedzie współfinansowane przez Unię Europejską z PROW 2007 - 2013 Odnowa i Rozwój Wsi, działanie 313, 322, 323.


Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 311926 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009


» ZAŁĄCZNIKI «
Załącznik Nr 1 - Oferta
Dodany: 09.09.2009 godz. 14:35
 
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie
Dodany: 09.09.2009 godz. 14:36
 
Załącznik Nr 3 - Wykaz robót
Dodany: 09.09.2009 godz. 14:36
 
Załącznik Nr 4 - Wykaz osób
Dodany: 09.09.2009 godz. 14:36
 
Załącznik Nr 5 - Oświadczenie podwykonawcy
Dodany: 09.09.2009 godz. 14:42
 
Załącznik Nr 6 - Projekt umowy
Dodany: 09.09.2009 godz. 14:42
 
Specyfikacja techniczna - Cisów
Dodany: 09.09.2009 godz. 14:42
 
Specyfikacja techniczna - Słopiec
Dodany: 09.09.2009 godz. 14:47
 
Specyfikacja techniczna - Marzysz
Dodany: 09.09.2009 godz. 14:47
 
Specyfikacja techniczna - Sieraków
Dodany: 09.09.2009 godz. 14:47
 
Specyfikacja Istotncyh Warunków Zamówienia
Dodany: 30.09.2009 godz. 11:41
 
Treść ogłoszenia
Dodany: 30.09.2009 godz. 11:43
 
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 26.10.2009 godz. 9:30
 



Ostateczny termin składania ofert:
 30 2009



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Piwoński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 9 2009
Informacja opublikowana przez:
  dnia 9 2009 godz. 14:35
Liczba odsłon:
  623 od 9 2009 godz. 14:35  (średnio 1.11 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl