0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Daleszyce oraz budżetów jednostek podległych

Numer: PFN - 5/2007


 

Znak: PFN-5/2007                                                                                Daleszyce, 2007-10-30

 

Gmina Daleszyce

Plac Staszica 9

26-021 Daleszyce

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Dot. obsługi bankowej budżetu Miasta i Gminy Daleszyce oraz budżetów jednostek podległych

 

1.      Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.1 Prawa zamówień publicznych informuję, że            w prowadzonym postępowaniu  wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:

      Bank Spółdzielczy Daleszyce  Górno

      26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 32

      za cenę 80.280,00 PLN (słownie : osiemdziesiąt tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych)

 

Dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej spełniającej wszystkie wymagania

Zamawiającego.

Za poszczególne kryterium oceny złożona oferta otrzymała następującą punktację:

1/. Cena  50%

2/. Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym  0%

3/. Oprocentowanie środków na pozostałych rachunkach  10%

4/. Oprocentowanie środków pieniężnych

      umieszczanych na lokatach krótkoterminowych (od 1 do 3 miesięcy)  10%

5/. Oprocentowanie środków pieniężnych

      umieszczanych na lokatach długoterminowych (więcej niż 3 miesiące)  10%

Łącznie oferta uzyskała 80% punktów.

 

2.      Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3.      Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm)  dział VI Środki ochrony prawnej

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do Zamawiającego.

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.


Treść ogłoszenia:

 

Znak: PFN- 5/2007

 

 

OGŁOSZENIE

o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na obsługę  bankową  budżetu Miasta i Gminy Daleszyce oraz budżetów jednostek podległych

 

 

I. Nazwa i adres zamawiającego

 

Gmina Daleszyce 

Plac Staszica 9

26-021 Daleszyce

Strona WWW. - http://daleszyce.bip.cc

e-mail - gmina@daleszyce.pl

Godziny  urzędowania 730 - 1530

Tel. (041) 317-16-94 fax (041) 317-16-93

Regon: 2910100 40  NIP 657-25-25-617

 

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy
z dnia  29 stycznia 2004 r prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z  2006 r. Nr 164, poz.1163 z póź. zm.) Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu  nieograniczonego na podstawie - art. 39  Pzp.

 

III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Specyfikacja  istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: http://daleszyce.bip.cc

 

 

IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest  obsługa  bankowa budżetu Miasta i Gminy Daleszyce

 oraz budżetów jednostek podległych

 

 

na podstawie Wspólnego Słownika Zamówień  CPV:

66.10.00.00-1 Usługi pośrednictwa finansowego,   z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług  emerytalnych;

 66.12.00.00-7  Usługi depozytowe;

 

       Zakres przedmiotu  zamówienia obejmuje, w szczególności:

1).  Otwarcie  i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych,

2).  Dokonywanie operacji bankowych: przelewy, przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych:

       Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zleceń  płatniczych złożonych przez

       zamawiającego drogą elektroniczną do godz.  1500 - w tym samym dniu roboczym,

       a złożonych po godz. 1500  - w następnym dniu roboczym.

3). Generowanie Zamawiającemu wyciągów bankowych wraz z załącznikami: wyciągi z  rachunków

       bankowych Zamawiający powinien  otrzymywać do godz. 1000 - następnego dnia roboczego

       po wykonaniu operacji.

4). Obsługę budżetu za pomocą elektronicznego systemu obsługi bankowej,

5). Lokowanie  środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (od 1 do 3 miesięcy) oraz długoterminowych (więcej niż 3 miesiące).

6).Dokonywanie wypłat zasiłków i świadczeń socjalnych na podstawie zatwierdzonych przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunkach bankowych list płac.

7). Wykaz jednostek dla których prowadzona będzie obsługa bankowa w zakresie rachunków bieżących i pomocniczych:

- Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce

- Miejsko  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w  Daleszycach Pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce

- Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Daleszycach ul. Szopena 25, 26-021 Daleszyce

- Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna w Daleszycach

- Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Daleszycach ul. Sienkiewicza 11B

- Zespół Szkół Ogólnokształcących w Sukowie

- Szkoła Podstawowa w Daleszycach ul. Sienkiewicza 11

- Szkoła Podstawowa w Mójczy

- Szkoła Podstawowa w Brzechowie

- Szkoła Podstawowa w Borkowie

- Szkoła Podstawowa w Niestachowie

- Samorządowe Przedszkole w Daleszycach

- Zakład  Usług Komunalnych w Daleszycach ul. Ługi 1, 26-021 Daleszyce

- Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Daleszycach

 

Zamawiający NIE dopuszcza  możliwości składania ofert  częściowych..

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie  dopuszcza  możliwości składania ofert  wariantowych.

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany  termin  wykonania zamówienia:

- Rozpoczęcie   01.01.2008r.

- Zakończenie  31.12.2010r.

 

VII Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:

 

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/ spełniają warunki określone  art.22 ust.1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ,

2/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1,2 Pzp,

3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

2.     Wymagania Zamawiającego:

1/.Wykonawca  ubiegający się o zamówienie uruchomi  / jeżeli nie posiada/  punkt kasowy na terenie miasta  Daleszyce od dnia 01.01.2008r. zapewniając obsługę  od  poniedziałku  do piątku                  w godz. od 800 do 15 30,

 2/. Obsługa budżetu Miasta i Gminy Daleszyce oraz budżetów jednostek podległych prowadzona będzie za pomocą elektronicznego systemu obsługi bankowej,

 

3/. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za:

-  otwieranie  rachunków bankowych (podstawowe, pomocnicze)

- wpłaty i wypłaty gotówkowe

- sporządzanie wyciągów bankowych

- wpłaty na rzecz Zamawiającego z tytułu podatków i opłat lokalnych

- druki czeków gotówkowych

- zaświadczenia i opinie bankowe

 

 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu  o udzielenie zamówienia publicznego.

       Z  ubiegania o udzielenie zamówienia  publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:

1/ Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia publicznego opisanym w  ww. ust. 1,

2/ Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

3/ Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.

3.     Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:

1/ niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści SIWZ,

2/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

3/ zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

4/ wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

5/ zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny,

6/  nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.

4.     Ofertę wykonawcy wykluczonego  uważa się za odrzuconą.

5.     Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełnia/ nie spełnia.

VIII Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli;

1/ Oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

2/ Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

3/ Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2.Przy wyborze  najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i  ich wagami:

1/. Cena  - 50 %

2/. Oprocentowanie środków  na rachunku bieżącym - 20 %

3/. Oprocentowanie środków na pozostałych rachunkach - 10%

4/. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach

    Krótkoterminowych (od 1 do 3 miesięcy) - 10%

5/. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach

     długoterminowych (więcej niż 3 miesiące) - 10%

 

3. Zasada oceny oferty:

a) W przypadku kryterium  cena oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

C =  Cmin : Ci  x  100  x  50%

Gdzie:

C      -     cena wykonania zamówienia

Ci      -    cena  oferty badanej

Cmin -  cena oferty najtańszej

100    -    stały wskaźnik

50% - procentowe znaczenie kryterium

b) W przypadku kryterium 2,3,4,5 oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

Pi(C )= Ci : C max  x 100   x   Max (c)

Gdzie:

Pi(C ) - ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium 2,3,4,5

Ci      - oprocentowanie oferty badanej

Cmax - oprocentowanie najwyższe spośród wszystkich ważnych   i nieodrzuconych ofert

100 - stały wskaźnik

Max (c)  - maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium 2,3,4,5

 

4. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

 

 5. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

 

6. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

X. Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w  siedzibie Zamawiającego:

Urząd  Miasta  i Gminy Daleszyce, pokój Nr 25 (sekretariat)

Plac Staszica 9

26-021 Daleszyce

nie później niż do dnia 30.10.2007 do godz. 1000

Ofertę złożoną po w/w  terminie zwraca się bez otwierania.

 

 

 

XI  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.10.2007 o godz. 1030   w siedzibie zamawiającego w sali konferencyjnej pok. nr 13 - parter.

Otwarcie ofert jest jawne.

 

XII  Termin związania ofertą

 

Wykonawca pozostaje związany z  ofertą  30 dni od daty składania ofert.

 

XIII  Umowa ramowa

Zamawiający nie  przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

XIV  Dynamiczny system zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV  Aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

XVI Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych                               Nr189807-2007 w dniu 10.10.2007r.

 

 

Daleszyce 2007-10-10


» ZAŁĄCZNIKI «
Treść ogłoszenia
Dodany: 11.10.2007 godz. 8:34
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 12.10.2007 godz. 9:09
 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 31.10.2007 godz. 21:03
 






Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Anna Pleban [Zastępca Skarbnika ] dnia 11 2007
Informacja opublikowana przez:
  dnia 11 2007 godz. 08:34
Liczba odsłon:
  340 od 11 2007 godz. 08:34  (średnio 1.05 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl