Numer: GMR.ZP-5/2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Daleszycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie koncepcji przebudowy i rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Daleszycach. 1.1. Zamawiający zastrzega sobie akceptację przedstawionej przez Wykonawcę koncepcji. 2. Opis stanu istniejącego: Oczyszczalnia ścieków w Daleszycach jest oczyszczalnią mechaniczno-biologiczną, w której wykorzystuje się proces osadu czynnego realizowany w reaktorach sekwencyjnych (SBR). Oczyszczalnia została wybudowana w roku 1994 i rozbudowana w roku 2003 do przepustowości projektowej Qdsr = 750 m3/d (5000 RLM). Aktualnie oczyszczalnia przyjmuje ścieki bytowo-gospodarcze z miejscowości Daleszyce, Danków i Wójtostwo oraz pewne ilości ścieków przemysłowych z zakładów przetwórstwa mięsnego. 3. Do zadań Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie należeć będzie: 1) opis proponowanych rozwiązań technicznych i technologicznych (wraz z uzasadnieniem zastosowanych urządzeń i materiałów) dostosowanych do przewidywanych ilości i jakości ścieków, gwarantujących uzyskanie wymaganego stopnia oczyszczania ścieków i minimalizujących oddziaływanie oczyszczalni na środowisko; 2) zagospodarowanie terenu oczyszczalni ścieków z uwzględnieniem nowych obiektów i zmian w komunikacji; 3) schemat technologiczny oczyszczalni po przebudowie i rozbudowie zawierający: a) pełne mechaniczne oczyszczenie ścieków (piasek skratki, tłuszcze), b) stanowisko ścieków dowożonych (taca najazdowa dla samochodów asenizacyjnych), zbiornik magazynowania (uśredniania ścieków) oraz automatyczną, hermetyczną stację zlewną wyposażoną w system elektronicznej identyfikacji, automatyczny rejestr zrzutu ścieków oraz pomiar pH z możliwością blokady spustu ( w przypadku przekroczenia zadanej wielkości), c) zbiornik uśredniający ścieki dopływające i dowożone wraz z pomiarem pH i korektą pH ścieków w zbiorniku, d) biologiczne oczyszczanie ścieków w warunkach tlenowych z pełną, tlenową stabilizacją osadu nadmiernego, e) dwa jednakowe, równolegle pracujące ciągi technologiczne biologicznego oczyszczania ścieków w układzie przepływowym, f) maksymalne wykorzystanie istniejących urządzeń i obiektów, g) analizę ilości wytwarzanych odpadów wraz z ich zagospodarowaniem spełniającą wymogi ustawy o odpadach (przeróbka, magazynowanie, wykorzystanie), h) analizę możliwości wykorzystania powstających i dowożonych osadów w procesie fermentacji metanowej (WKFz), i) zastosowanie urządzeń automatyki i sterowania procesami oczyszczania ścieków i przeróbki odpadów. 4) harmonogram prowadzenia prac budowlanych w aspekcie bieżącej eksploatacji (oczyszczanie ścieków i gospodarka odpadami); 5) orientacyjne zestawienie kosztów wraz z podaniem podstaw przedstawionych cen urządzeń i poszczególnych robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: kserokopie uprawnień, wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dokumentacji projektowanych oczyszczalni ścieków lub ich rozbudowy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - zał. Nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oswiadczenie złożone w ofercie,że nie zalega w płatności podatku oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 2.Wypełnipony i podpisany projekt umowy - zał. Nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9 pok.4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9 pok.25 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 69612 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
|