0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Rewitalizacja Rynku w Daleszycach obecnie Plac Staszica

Numer: GMR.ZP.341-9/2010


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Rynku w Daleszycach obecnie Plac Staszica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rewitalizacja Rynku w Daleszycach - obecnie Plac Staszica. Zakres prac obejmuje rozbiórkę istniejących ulic i placów asfaltowych, rozbiórkę istniejących chodników, ułożenie krawężników granitowych, zjazdy na posesje, budowę chodników, parkingów, zatoki autobusowe, budowę kanalizacji deszczowej, budowę kanalizacji sanitarnej, budowę sieci wodociągowej, sieci teletechnicznej oraz energetycznej oraz rozbiórkę i budowę obiektów kubaturowych. 2. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. Dokumentacja techniczna wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniajacego w wysokości do 20 % zamówienia podatwowego, w zakresie robót występujących w zamówieniu podstawowym. Zgodnie z art. 67, ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawu Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 31.32.00.00-5, 45.21.55.00-2, 45.11.27.30-1, 45.11.27.00-2, 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8, 45.23.32.90-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości: 120 000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych )-wadium w formie pieniężnej lub niepieniężnej. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - pieniężnej -poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancji bankowej; -gwarancji ubezpieczeniowej lub -poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Daleszyce-Górno w Daleszycach nr 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XXI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. UWAGA! Pod rygorem odrzucenia oferty niedopuszczalna jest wpłata gotówki celem wniesienia wadium w formie pieniężnej zarówno, jeżeli zostanie dokonana w kasie Zamawiającego jak również jeżeli zostanie dokonana w banku wprost na ww. rachunek 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt.1 należy w formie oryginału załączyć do oferty 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gmina Daleszyce b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw. 5. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 4 stosuje się odpowiednio 6. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-41 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 7.Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust1.tj. spełniają warunki, dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) Posiadania wiedzy i doświadczenia. c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykażą iż dysponują przynajmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalnościach występujących w przedmiocie zamówienia tj. roboty drogowe, roboty ogólno-budowlanane, instalacje sanitarne -wodnokanalizacyjne, elektryczne oraz teletechniczne. 2. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane polegające na ułożeniu chodników, placów, zatok, ulic z kostki granitowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą iż dysponują przynajmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalnościach występujących w przedmiocie zamówienia tj. roboty drogowe, roboty ogólno-budowlanane, instalacje sanitarne -wodnokanalizacyjne, elektryczne oraz teletechniczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien wykazać iż dysponuje środkami lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wszystkie zawarte w umowie oraz w SIWZ przedmiotowego zadania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji rezygnacji z wykonania części prac. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta spowoduje wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku: a)wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy) oddziaływujących w sposób bezpośredni na możliwości techniczne lub technologiczne realizacji umowy, b)konieczność wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, c)konieczność przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych, d)wstrzymanie budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp., e)wystąpienie siły wyższej takiej jak: trąba powietrzna, pożar, powódź, f)wystąpienie osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy, oraz innych nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrogeologicznych pojawiających się w trakcie budowy, g)wystąpienie udokumentowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, nie zawinionych przez niego opóźnień w dostawie urządzeń technologicznych. 6. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może wpłynąć na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce pok. nr 25 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Regionalnego Progarmu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego. Działanie 6.2 Rewitalizacja małych miast..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 116414 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010


Dodano 30 2010 godz. 07:53 przez

Daleszyce, dnia 2010.04.29

Znak:GMR.ZP.341-9/2010


Zamiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
" Rozdział XX Miejsce i termin składania ofert pkt. 2 drugie zdanie otrzymuje nowe brzmienie: Oferta przetargowa na realizację zadania: "Rewitalizacja Rynku w Daleszycach  obecnie Plac Staszica"- nie otwierać przed terminem 11.05.2010 r. do godz. 10:15.
" Rozdział XXI. Miejsce i termin otwarcia ofert  pkt 1 otrzymuje brzmienie: "1. Zamawiający otworzy złożone oferty w swojej siedzibie, tj.  w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, ul. Pl. Staszica 9, w dniu 11.05.2010 r. o godz. 10:15 w pokoju nr 13  sala konferencyjna  parter.

Burmistrz Miasta i Gminy
Daleszyce


Dodano 5 2010 godz. 08:21 przez

" Rozdział XI pkt 5) otrzymuje brzmienie: "5) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 3 000 000 zł.".


Dodano 5 2010 godz. 13:22 przez

" W załączniku Nr 4 do SIWZ ustala się  wartość wykonanych robót budowlanych  polegających na ułożeniu chodników, placów, zatok, ulic z kostki granitowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł.
Dodano 5 2010 godz. 15:15 przez

" W załączniku Nr 8 do SIWZ Harmonogram Rzeczowo-Finasowy Projektu  w rubryce "Wyszczególnienie"  Zamawiający dodaje pozycję: Badania archeologiczne.
Dodano 6 2010 godz. 13:59 przez

Daleszyce, dnia 2010.05.06

 

 

Pytania oraz odpowiedzi

dot. : Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ogłoszonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonania zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Rynku w Daleszycach  obecnie Plac Staszica.

 

Pyt.1. W rozdz. X pkt.6 SIWZ jest zapisane, że o udzielenie zamówienia mogą się starać Wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 3 000 000 zł natomiast zapis w rozdz. XI pkt 5 informuje, że Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument potwierdzający ubezpieczenie OC na kwotę minimum 4 000 000 zł. Prosimy o podanie wymaganej kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

Odp. Zamieszczono sprostowanie  na BIP Daleszyce pismem z dnia 29.04.2010 r.  kwota na jaką Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wynosi minimum 3 mln. zł.

 

Pyt.2. W projekcie, w części rysunkowej i opisowej przekroi drogowych , jedna z warstw konstrukcyjnych opisana jest jako tłuczeń. Prosimy o doprecyzowanie czy rzeczywiście chodzi o tłuczeń i ewentualnie o jakiej frakcji oraz odpowiedź czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie mieszanki 0 - 31,5 mm.

Odp. Materiałem do wykonania podbudowy jest kruszywo melafirowe łamane o uziarnieniu 2-31,5 mm i 31,5-61,6 mm.

Do wykonania podbudowy kruszywo wymienione w punkcie 2.2 powinno odpowiadać normom PN-B-11112 i PN-B-11111 i być w klasie co najmniej II.

Tabela 1. Wymagania dla tłucznia dla warstwy zasadniczej podbudowy tłuczniowej.

L.p.

Właściwości

Wymagania

Badania wg

1.

Zawartość ziaren mniejszych niż 0,075 mm % (m/m)

Od 2 do 10

PN-B-06714-15

2.

Zawartość ziarna, % m/m, nie więcej niż:

5

PN-B-06714-15

3.

Zawartość ziaren nieforemnych, % m/m, nie więcej niż:

35

PN-B-06714-16

4.

Zawartość zanieczyszczeń organicznych, % m/m, nie więcej niż:

1

PN-B-06714-12

 

Pyt. 3. W projekcie technicznym zastosowano m.in. płyty z Granitu Strzegom o wymiarach 160x160x10 cm. Prosimy o odpowiedź czy Zamawiający dopuszcza zmniejszenia modułu płyty do rozmiaru 80x80x10 cm.

Odp. Można zastosować płyty 80x80x10 cm.

Pyt. 4. W opisie technicznym użyto nazwy bohus jasny. Prosimy o sprecyzowanie czy pod tym pojęciem Zamawiający rozumie granit w kolorze szarym czy jasnoróżowym. Jeśli mowa o granicie szarym, czy jest możliwość zastosowania zamiennika w postaci np. zimnika drobnoziarnistego?

Odp. Chodzi o granit jasnoróżowy, nie można go zastąpić innym materiałem ze względu na to, że przy rewitalizacji występuje zarówno w kolorze szarym jak i jasnoróżowym.

 

Pyt.5. W której pozycji przedmiarowej znajduje się szczegół na temat informacji ulicznej (mała architektura).

Odp. Jeżeli chodzi o to gdzie się znajduje (małą architektura) w przedmiarze to jest ona ujęta w pliku pod nazwą zagospodarowanie.

 

Pyt. 6. Program badań archeologicznych (zał9a)  przewiduje wykonanie badań nieinwazyjnych celem określenia powierzchni podlegającej badaniom archeologicznym. Prosimy o informacje, kto te badania ma wykonać i na jakim obszarze należy wykonać badania archeologiczne, co stanowi istotną informację do sporządzenia wyceny badań archeologicznych.

Odp. Zakres prac archeologicznych oraz metodę jaką należy je wykonać przedmiotowe badania nieinwazyjne można odczytać z załącznika nr 9a z pliku o nazwie mapa do programu.jpg, natomiast wykonaniem tych prac zajmie się Wykonawca na swój koszt.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce


Dodano 11 2010 godz. 13:54 przez

Daleszyce, dnia 2010.05.11

Znak:GMR.ZP.341-9/3/2010

W odpowiedzi na przesłane pytania Zamawiający informuje:
Na podstawie Przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych prosimy o wyjaśnienie zapisów w SIWZ pkt XI ppkt 1:
Pytanie: Czy dla spełnienia tego warunku należało wykonać nawierzchnię z kostki granitowej o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł., czy całe zadanie, w skład którego wchodziło wykonanie m.in. nawierzchni z kostki granitowej, robót rozbiórkowych, robót przygotowawczych, robót ziemnych, podbudów, robót instalacyjnych, wykończeniowych, miało mieć nie mniej niż 2 500 000,00 zł brutto?

Odp. W zakres robót o wartości minimum 2 500 000,00 zł brutto wliczać się będzie ułożenie nawierzchni z kostki granitowej wraz z robotami przewidzianymi technologią jej ułożenia.

Pytanie: Czy w przypadku, gdy Konsorcjum Firm zrealizowało zadanie w skład którego wchodziła budowa dróg o nawierzchni asfaltowej (zrealizowana przez nas samodzielnie) oraz budowa dróg o nawierzchni kamiennej (które realizował nasz Partner) Zamawiający uzna taką referencję za spełnienie warunku SIWZ pkt XI ppkt 1 ?

Odp. Zgodnie z zapisem W rozdz. XI  pkt 1 SIWZ za spełnienie warunku doświadczenia będą brane do oceny roboty polegające na wykonaniu nawierzchni  placów, zatok, chodników, ulic z kostki granitowej.

Pytanie: W pozycjach nr 6, 69, 70, 80 przedmiaru przewidziane są montaże rur ochronnych  proszę o doprecyzowanie rodzaju i przekroju ww. elementów ponieważ w projekcie brak jest zestawienia montażowego elementów a na rysunkach nie są one określone.
Odp. Rury
 6.Układanie rur ochronnych z PCW DVK Arot o śr. do 110 mm w wykopie
 69.Układanie rur ochronnych z PCW DVR Arot o śr. do 50 mm w wykopie
 70.Układanie rur ochronnych z PCW DVR Arot o śr. do 75 mm w wykopie
 80.Układanie rur ochronnych z PCW DVR Arot o śr. do 75 mm w wykopie
 
Pytanie: W pozycjach  nr  75, 76, 77, 78 dotyczących montażu słupowych konstrukcji wsporczych opraw oświetlenia zewnętrznego brak jest określenia mocy źródeł opraw zainstalowanych na nich oraz źródeł światła.    
Odp.
75.Ręczne stawianie słupów oświetleniowych SAL-R2 kpl. metalohalogen 70 W
 76.Ręczne stawianie słupów oświetleniowych SAL-3,5/C75 kpl. metalohalogen 70 W
 77.Ręczne stawianie słupów oświetleniowych SAL DECO kpl. metalohalogen 150 W
 78.Ręczne stawianie słupów oświetleniowych słupki SA SAM 600 kpl. metalohalogen 70

Pytanie:W projekcie zagospodarowania oraz w załączniku graficznym elementów małej architektury występują: zegar słoneczny oraz elementy informacji ulicznej. Pozycje te nie są jednak ujęte w przedmiarze robót. Prosimy o informację, czy wymienione elementy maja zostać pominięte w wycenie czy też dokonają Państwo stosownej korekty przedmiaru robót tak aby były one uwzględnione w wycenie robót. 
 Odp. Pozycje te ujęte są w pliku o nazwie "zagospodarowanie"  w poz. 2.4 "Tablica informacyjna" , w poz. 2.6 "Zegar stojący" przedmiaru robót.


Dodano 11 2010 godz. 15:39 przez

Pyt. 1 . Brak schematu zestawu złączowo  pomiarowego ZZP związanego z zasilaniem toalety publicznej.
Pyt. 2 Brak jest tablicy rozdzielczej E1. Schemat Daleszyce.pdf
Ad-1. I Ad -2. Odpowiedzią na te pytania jest rysunek, który został dodany do niniesjszej informacji  rys.E01.
Zamawiający uszczegóławia pytanie dotyczące zegara słonecznego oraz tablic informacyjnych ujętych w architekturze, a pominiętych przy przedmiarze robót na niniejsza inwestycję. Ustala się, że należy dodać do kosztorysu ofertowego dwie pozycję, tj.:
- zegar słoneczny
- informacje uliczne.
Informujemy, że są one zawarte (zdjęcia) w małej architekturze.
» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:02
 
Załącznik nr 1 do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:02
 
Załącznik nr 2 do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:02
 
Załącznik nr 3 do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:02
 
Załącznik nr 4 do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:02
 
Załącznik nr 5 do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:02
 
Załącznik nr 6 do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:03
 
Załącznik nr 7 do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:03
 
Załącznik nr 8 do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:03
 
Załącznik nr 9a do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:15
 
Załącznik nr 9b do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:15
 
Załącznik nr 9c do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:15
 
Załącznik nr 9d do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:25
 
Załącznik nr 9e do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:25
 
Załącznik nr 9f do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:25
 
Załącznik nr 9g do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:38
 
Załącznik nr 9h do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:38
 
Załącznik nr 9i do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:38
 
Załącznik nr 10 do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:42
 
Załącznik nr 11 do SIWZ
Dodany: 26.04.2010 godz. 17:42
 
Zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wprowadzone w dniu 6-05-2010
Dodany: 06.05.2010 godz. 12:40
 
Wskazanie zmian dokonanych w SIWZ w dniu 6-05-2010
Dodany: 06.05.2010 godz. 12:42
 
Załącznik do sprostowania z dnia 11 maja 2010r.
Dodany: 11.05.2010 godz. 15:39
 
Zmiany i uzupełnienia do SIWZ z dnia 13 maja 2010r.
Dodany: 13.05.2010 godz. 10:15
 
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dodany: 21.05.2010 godz. 11:42
 



Ostateczny termin składania ofert:
 19 2010



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Piwoński [Zastępca kierownika wydziału gospodarki, mienia i rolnictwa] dnia 26 2010
Informacja opublikowana przez:
  dnia 26 2010 godz. 17:02
Liczba odsłon:
  2398 od 26 2010 godz. 17:02  (średnio 1.45 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl