Numer: GMR.ZP.341/2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Daleszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Remont drogi gminnej do msc. Niwy - dł. ok. 420 mb. - roboty ziemne zmechanizowane - 455.22 m3 - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - 48100 m2 - wzmocnienie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie gr. 10 cm - 1044.00m2 - wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 20 cm - 468.00 m2 - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/m2 - 75.6 Mg - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr.4cm dla ruchu KR-1 - 1470 m2 - wykonanie zjazdów gospodarczych z rur o śr. 40 cm - 40 mb. - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym gr. 10 cm - 540 m2. 1.2. Remont ulicy Mickiewicza w Daleszycach odcinek I - dł. ok. 330 mb. - regulacja studzienek kanalizacyjnych oraz wpustów ulicznych - 12 szt. - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego - 69.50 Mg. - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm dla ruchu KR-2 - 1100 m2. - oznakowanie pionowe - 4 szt. 1.3. Remont ulicy Mickiewicza w Daleszycach odcinek II- dł. ok 205 mb. - roboty ziemne zmechanizowane - 83.60 m3 - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - 160 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - 155.00 m2 - wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem stabilizowanym mechanicznie gr. 12 cm - 852.50m2 - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego - 50.40 Mg - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1 - 1000.00 m2 - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym gr. 10 cm - 450 m2 - ścieki z elementów prefabrykowanych na ławie z chudego betonu gr. 15 cm - 135 mb. - oznakowanie pionowe - 3 szt. 1.4 Remont drogi dojazdowej Szczecno - cmentarz - dł. 105 mb oraz parkingu koło cmentarza.. - wzmocnienie nawierzchni tłuczniowej warstwą kruszywa stabilizowanego mechanicznie śr. gr.15 cm - 378.00 m2 - wzmocnienie nawierzchni tłuczniowej na parkingu kruszywem stabilizowanym mechanicznie śr. gr. 10 cm - 814.00 m2 - ułożenie krawężników typu lekkiego wraz z wykonaniem ław z betonu B-20 na podsypce cementowo-piaskowej - 81.00mb. - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - 59.6 Mg. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1 - 1181.50 m2 1.5 Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w msc. Szczecno - dł. ok. 420 mb. - roboty ziemne zmechanizowane - 120 m3 - wyrównanie nawierzchni tłuczniowej warstwą kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 5 cm - 75.60 m3 - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2- 75.60 Mg - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4cm dla ruchu KR-1 - 1470.00 m2 - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym gr. 6 cm - 420.00 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.33.20-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty drogowej t.j. budowa lub remont drogi z układaniem warstwy z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. Nr 4 do SIWZ.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają .obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9. pok. 25 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 117656 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
|