Numer: GMR.ZP.341-16/2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Daleszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont odcinka drogi Brzechów - Brzechów Nowiny, -geodezyjne odtworzenie trasy w terenie równinnym oraz inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna - 1,12, - roboty ziemne koparkami o poj. Łyżki 0,25 m3 w gruncie kat. III, z transportem urobku do 1 km. Zbieranie nadmiaru gruntu. Urobek na podwyższenie poboczy - 120 m3, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni- 3472 m2, - wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu. 15 cm, spadek jednostronny - 3472m2. - podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, w ilości 50 kg/ m2- 173,6 Mg, - nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR -1 - 3360 m2 - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym gr. 6 cm szer. 0,5 m - 1120 m2 - przepusty rurowe zjazdowe, z rur betonowych o śr .50 cm. na ławie tłuczniowej gr. 15cm - 2,0 mb, - ścianki czołowe prefabrykowane dla przepustu o śr. 50 cm /ze skrzydełkami/ - 2 szt, 2.Remont odcinka drogi Borków - Słopiec Szlachecki, - geodezyjne odtworzenie trasy w terenie równinnym oraz inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna - 1,04, - roboty ziemne zmechanizowane koparką , z odwozem urobku humusu do 1 km. Reszta urobku wbudowana na miejscu - 260 m3, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni- 3848 - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm / 1040mx3,7m/ spadek jednostronny - 3848m2 - podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm / 1040mx3,7m./- 3848 m2 - mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, w ilości 50 kg/ m2- 187,2 t, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR -1 .Spadek jednostronny- 3640 m2 - przepusty rurowe , z rur betonowych o śr .60 cm. na ławie z betonu B-20 gr. 15cm - 6,0 mb, - ścianki czołowe prefabrykowane dla przepustu o śr. 60 cm /ze skrzydełkami/ - 2 szt, - znaki drogowe, / foliowane -A-7, D-1 , / wraz ze słupkami z rur stalowych o śr. 50 cm3 szt, - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym gr. 10 cm szer. 0,5 m - 1040 m2 3.Remont ulicy Wójtostwo w Daleszycach, - roboty ziemne mechaniczne - 400,00 m3 - wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie gr. 12 cm - 950,00m2 - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20cm - 165,00m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - 911,00 m2 - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego - 92,90 Mg - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm dla ruchu KR-1.- 1932 m2 - wykonanie przepustu o śr. 60 cm - 9,0 m. - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym - 700,00 m2 - regulacja pionowa studzienek - 3 szt. - wykonanie wpustu ulicznego typu ciężkiego - 1 szt. - umocnienie skarp płytami ażurowymi - 60 m2 - oznakowanie pionowe - 5 szt. - regulacja zasuw do wody - 1szt. 4.Remont odcinka drogi w Niwach - działka nr ewid. 693. - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - teren równinny - 0,3 km, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni- 960 m2, - wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu. 10 cm/ 300x 3,2/ - 960,00m2, - mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, w ilości 50 kg/ m2- 46,5 Mg, - nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR -1 oraz skrzyżowanie- 950 m2 - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym gr. 10 cm szer. 0,5 m - 300 m2, 5.Remont ulicy Skalnej w Mójczy. - Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na zjazdach - 10m2, - Rozebranie obrzeży betonowych - 10 mb, - Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacyjnych- 11 szt. - Regulacja wysokościowa zaworów wodnych - 5 szt. - Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych -teren pagórkowaty- 0,33km, - Roboty ziemne wykonywane koparką o poj. łyżki0,40m3 w gr. kat. lll - V /wykonanie koryta pod jezdnię , ścieki, chodnik i krawężniki / z wywozem urobku do 1 km. - korekta niwelety w km 0+322 - 500 m3 - Roboty ziemne poprzeczne - 70 m3 - Ręczne roboty ziemne w obrębie urządzeń obcych- 58 m3 - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni gr. kat. IV-V 1650 m2, - Wykonanie dolnej warstwy stabilizacji gruntu cementem o Rm = 2,5 Mpa gr. 10cm / gruntocement z betoniarki / - 1000 m2 - Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 22cm - 1650 m2, - Krawężniki betonowe 15x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu B20 - 322 mb, - Obrzeża betonowe 6x20x100 na podsypce piaskowej - 322 mb, - Obrzeża betonowe 8x30x100 na ławie betonowej na zjazdach od str. ogrodzeń /str. prawa /oraz przy ścieku z lewej strony na odo od km 0+000 do km 0+270 / - 310 mb, - Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z trzech kostek betonowych szer.0,3m na ławie betonowej z betonu B-20 gr.15cm - str. lewa - 270 mb, - str. prawa - 322 mb - 592 mb, - Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm - 1650 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22.ust. ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. spełniają warunki dotyczące: a) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) Posiadania wiedzy i doświadczenia, c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej,
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty drogowej t.j. budowa dróg lub remont dróg z układaniem warstwy z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 zł. 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o wysokości posiadanych środków lub zdolności kredytowej kwoty minimum 500 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.daleszyce.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9. pok.25 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont odcinka drogi Brzechów - Brechów Nowiny.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont odcinka drogi Brzechów - Brzechów Nowiny, - geodezyjne odtworzenie trasy w terenie równinnym oraz inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna - 1,12, - roboty ziemne koparkami o poj. Łyżki 0,25 m3 w gruncie kat. III, z transportem urobku do 1 km. Zbieranie nadmiaru gruntu. Urobek na podwyższenie poboczy - 120 m3, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni- 3472 m2, - wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu. 15 cm, spadek jednostronny - 3472m2 - podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, w ilości 50 kg/ m2- 173,6 Mg, - nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR -1 - 3360 m2 - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym gr. 6 cm szer. 0,5 m - 1120 m2 - przepusty rurowe zjazdowe, z rur betonowych o śr .50 cm. na ławie tłuczniowej gr. 15cm - 2,0 mb, - ścianki czołowe prefabrykowane dla przepustu o śr. 50 cm /ze skrzydełkami/ - 2 szt,.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Ogłoszenie zostało zamieszczone na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: Numer ogłoszenia: 236222 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
|