0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Referent ds. obsługi rady miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani JOWITA KRZYWICKA zam. Daleszyce.



Uzasadnienie dokonanego wyboru
 

W wyniku postępowania kwalifikacyjnego Pani Jowita Krzywicka uzyskała najwyższą ilość punktów. Komisja uznała, że Pani Jowita Krzywicka spełnia kryteria zawarte w regulaminie konkursu i wymogi stawiane przez pracodawcę.



Dodatkowe informacje
  nie dotyczy


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Krzysztof Dworak [Zastępca burmistrza] dnia 7 2008

Informacja opublikowana przez:
  dnia 7 2008 godz. 14:50






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


Nabór na stanowisko urzędnicze - referent ds. obsługi rady miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Oferowane stanowisko:
  Referent ds. obsługi rady miejskiej w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach

Miejsce składania ofert:
 

Dokumenty można składać w terminie do dnia 27 grudnia 2007 r.

  • osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy,
  • pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach 26-021 Daleszyce Pl. Staszica 9 (liczy się data wpływu do urzędu). Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.


Wymagania:
 

1. Wymagania niezbędne: 

  • wykształcenie średnie, preferowane administracyjne,
  • znajomość obsługi komputera,
  • znajomość przepisów prawnych:

-    ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r.Nr 142 poz.1591 z póżn. zm.)

-    ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych,

-    ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego   (Dz. U. z 2000 r. Nr98,poz. 1071 z póżn. zm.) 

 

2. Wymagania dodatkowe:

-    umiejętność samodzielnego organizowania pracy,

-    komunikatywność,

-    co najmniej wstępny staż pracy na stanowisku urzędniczym,



Zakres obowiązków:
 

Przewidywany zakres wykonywanych zadań:

  • Przygotowywanie materiałów na sesje Rady oraz posiedzenia Komisji
  • Sporządzanie protokołów z obrad rady, posiedzeń komisji ,zebrań i spotkań.
  • Prowadzenie rejestru uchwał , interpelacji , wniosków i opinii komisji Rady.
  • Organizowanie i przeprowadzanie wyborów samorządu sołectw i miasta oraz obsługa kancelaryjna i techniczna tych samorządów
  • Prowadzenie archiwum zakładowego


Wymagane dokumenty:
 

 

  • kwestionariusz osobowy,
  • Curriculum vitae,  
  • Kserokopia świadectw pracy,
  • Odpis świadectwa (dyplomu), inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i  umiejętności (wymienione w pkt.1)
  • Oświadczenie o niekaralności
  • Oświadczenie o stanie zdrowia,
  • Kwestionariusz osobowy,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926),


 

1. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu).

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.

 

2. Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.





» Pliki powiązane:

Ogłoszenie o naborze
Dodany: 13.12.2007 godz. 13:23


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Ferens Piotr [Sekretarz Miasta i Gminy Daleszyce] dnia 13 2007

Informacja opublikowana przez:
  dnia 13 2007 godz. 13:23
Liczba odsłon:
  379 od 13 2007 godz. 13:23  (średnio 0.06 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl