|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
|
Konkurs na stanowisko urzędnicze - STRAŻNIK MIEJSKI - 3 etaty |
|
| Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Burmistrz Miasta i Gminy
|
| Oferowane stanowisko: |
|
Strażnik miejski
|
| Wymiar czasu: |
|
Pełny etat
|
| Miejsce składania ofert: |
|
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Konkurs na Strażnika Miejskiego" - w terminie do dnia 02.01.2008 r.- osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach Plac Staszica 9 w sekretariacie nr pokoju 25, lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
|
| Wymagania: |
|
1. Wymagania niezbędne : a) obywatelstwo polskie, b) ukończone 21 lat, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) wykształcenie co najmniej średnie, d) nienaganna opinia, e) pełna sprawność pod względem fizycznym i psychicznym, f) niekaralność sądowa, g) uregulowany stosunek do służby wojskowej, h) aktualne badania lekarskie i psychologiczne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku strażnika miejskiego, i) prawo jazdy kategorii B.
2.Wymagania dodatkowe oraz cechy osobowościowe: a) ukończone szkolenie podstawowe dla strażników gminnych lub inne szkolenie uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku strażnika miejskiego, b) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, c) odporność na stres, d) umiejętność analitycznego podejścia do problemów, e) umiejętność i doświadczenie w pracy w grupie, f) zdecydowanie i samodzielność w działaniu, g) zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, podwładnymi, przełożonymi i współpracownikami, h) dyspozycyjność, i) kreatywność, skrupulatność, terminowość, cierpliwość, j) poczucie odpowiedzialności, k) posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień, l) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, ł) badanie psychotechniczne uprawniające do kierowania samochodem osobowym.
|
| Zakres obowiązków: |
|
Zgodnie z ustawą z dnia 20 sierpnia 1997r. o strażach gminnych (tj. Dz. U z 1997r. Nr 123, poz. 779 ze zm.) i innych aktów prawnych oraz wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych.
|
| Wymagane dokumenty: |
|
1. życiorys ze zdjęciem, 2. list motywacyjny, 3. zaświadczenie o ukończeniu szkolenia dla strażników gminnych lub innego szkolenia uprawniającego do wykonywania pracy na stanowisku strażnika miejskiego, 4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje, 5. kopie świadectw pracy, 6. dowód osobisty ( kopia ), 7. kserokopia książeczki wojskowej oraz oryginał do okazania, 8. informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, 9. zaświadczenia lekarskie i psychologiczne.
|
| Dodatkowe informacje: |
|
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowe) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r, o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1593 ze zm.). 2. lista kandydatów spełniających wymogi formalne umieszczona będzie na stronach internetowych gminy – http://daleszyce.bip.cc oraz http://www.daleszyce.pl o terminie konkursu kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie i na stronach internetowych gminy, 3. ofert odrzuconych urząd nie zwraca, 4. więcej informacji na temat konkursu pod numerem telefonu 041 317 16 93 lub 041 317 16 94
|
|
| Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 19 2007
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 19 2007 godz. 09:50
|
|
|
Liczba odsłon: |
|
421 od 19 2007 godz. 09:50 (średnio 0.07 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|