0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Strażnik miejski

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko zostali wybrani:

  1. Mariusz Koprowski           - zam. Pińczów
  2. Marian Wiktor Kołomański  - zam. Wilków
  3. Marcin Kruk                    - zam. Suków


Uzasadnienie dokonanego wyboru
 

Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej komisja stwierdziła, że w/w najbardziej spełniają wymagania i oczekiwania stawiane przez pracodawcę.



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Krzysztof Dworak [Zastępca burmistrza] dnia 9 2008

Informacja opublikowana przez:
  dnia 9 2008 godz. 10:07






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


Konkurs na stanowisko urzędnicze - STRAŻNIK MIEJSKI - 3 etaty

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy

Oferowane stanowisko:
  Strażnik miejski

Wymiar czasu:
  Pełny etat

Miejsce składania ofert:
 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Konkurs na Strażnika Miejskiego" - w terminie do dnia 02.01.2008 r.- osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach Plac Staszica 9 w sekretariacie nr pokoju 25, lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.



Wymagania:
 

1. Wymagania niezbędne :
a) obywatelstwo polskie,
b) ukończone 21 lat, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie co najmniej średnie,
d) nienaganna opinia,
e) pełna sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
f) niekaralność sądowa,
g) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
h) aktualne badania lekarskie i psychologiczne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku strażnika miejskiego,
i) prawo jazdy kategorii B.

2.Wymagania dodatkowe oraz cechy osobowościowe:
a) ukończone szkolenie podstawowe dla strażników gminnych lub inne szkolenie uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku strażnika miejskiego,
b) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
c) odporność na stres,
d) umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
e) umiejętność i doświadczenie w pracy w grupie,
f) zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
g) zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, podwładnymi, przełożonymi  i współpracownikami,
h) dyspozycyjność,
i) kreatywność, skrupulatność, terminowość, cierpliwość,
j) poczucie odpowiedzialności,
k) posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień,
l) gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
ł) badanie psychotechniczne uprawniające do kierowania samochodem osobowym.



Zakres obowiązków:
 

Zgodnie z ustawą z dnia 20 sierpnia 1997r. o strażach gminnych (tj. Dz. U z 1997r. Nr 123, poz. 779 ze zm.) i innych aktów prawnych oraz wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych.



Wymagane dokumenty:
 

1. życiorys ze zdjęciem,
2. list motywacyjny,
3. zaświadczenie o ukończeniu szkolenia dla strażników gminnych lub innego szkolenia uprawniającego do wykonywania pracy na stanowisku strażnika miejskiego,
4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
5. kopie świadectw pracy,
6. dowód osobisty ( kopia ),
7. kserokopia książeczki wojskowej oraz oryginał do okazania,
8. informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności,
9. zaświadczenia lekarskie i psychologiczne.



Dodatkowe informacje:
 

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowe) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r, o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia    22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
2. lista kandydatów spełniających wymogi formalne umieszczona będzie na stronach internetowych gminy – http://daleszyce.bip.cc oraz http://www.daleszyce.pl o terminie konkursu kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie i na stronach internetowych gminy,
3. ofert odrzuconych urząd nie zwraca,
4. więcej informacji na temat konkursu pod numerem telefonu 041 317 16 93  lub 041 317 16 94





Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Dworak Krzysztof [Zastępca burmistrza] dnia 19 2007

Informacja opublikowana przez:
  dnia 19 2007 godz. 09:50
Liczba odsłon:
  421 od 19 2007 godz. 09:50  (średnio 0.07 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl