0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Inspektor ds. budownictwa i nadzoru budowlanego

Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach informuje, że w wyniku zakończenia procedury na ww. stanowisko pracy został wybrany:
Pan Norbert Gościniewicz – zam. Kielce


Uzasadnienie dokonanego wyboru
 

W trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się znajomością przepisów i zagadnień wymaganych na w/w stanowisko pracy (ustawa prawo budowlane, o zamówieniach publicznych, KPA). Na zadane pytania udzielał merytorycznych odpowiedzi.



Dodatkowe informacje
  nie dotyczy


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Krzysztof Dworak [Zastępca burmistrza] dnia 13 2008

Informacja opublikowana przez:
  dnia 4 2008 godz. 13:38






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce organizuje nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - inspektorów ds. budownictwa i nadzoru budowlanego w Referacie Gospodarki, Mienia Komunalnego i Rolnictwa

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Oferowane stanowisko:
  Inspektor ds. budownictwa i nadzoru budowlanego

Wymiar czasu:
  2 etaty w wymiarze pełnego czasu pracy tj. 8/40

Miejsce składania ofert:
  Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs – inspektor ds. budownictwa " lub przesłać listem , w terminie do dnia 28marca 2008 r. do godz. 1530 ) na adres: URZĄD MASTA I GMINY W DALESZYCACH SEKRETARIAT Pl . Staszica 926-021 Daleszyce

Wymagania:
 

Wymagania niezbędne:
1. Ukończone studia wyższe związane z zakresem wykonywanych czynności
(preferowany kierunek: budownictwo, inżynieria środowiska).
2. Znajomość przepisów i zagadnień związanych z problematyką budowlaną ze szczególną
znajomością przepisów Prawa budowlanego, opanowana umiejętność pracy w zespole,
umiejętność samokształcenia, odpowiedzialność za powierzone zadania,
uprzejmość dla interesantów,
3. Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji,
4. Znajomość procedur uzyskiwania pozwoleń, decyzji itp. w procesie inwestycyjnym,
5. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych (edytor tekstu, arkusz
kalkulacyjny),
6. Umiejętność kosztorysowania,
7. Komunikatywność i dyspozycyjność ,

Wymagania dodatkowe:
1. Prawo jazdy ,
2. Znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową,
3. Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
4.Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych, uprawnień inspektora nadzoru , doświadczenie zawodowe oraz umiejętność kosztorysowania w budownictwie.



Zakres obowiązków:
  - prowadzenie postępowań w zakresie przygotowania do wydania decyzji administracyjnych wynikających z ustawy – Prawo budowlane,
- dokonywanie czynności kontrolnych i udział w czynnościach inspekcyjnych w zakresieprzestrzegania przepisów ustawy – Prawo budowlane,
- obsługa interesantów z zakresu spraw wynikających z ustawy – Prawo budowlane, przygotowywanie danych do prowadzenia statystyki budowlanej,
- realizacja inwestycji zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,
- bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,
- opracowanie i realizowanie zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy –
- nadzór realizowanych inwestycji

Wymagane dokumenty:
  1) curriculum vitae,
2) list motywacyjny
3) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe
kandydata,
5) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych
umiejętności,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do
wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych
oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione
umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów rekrutacji,
10) pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na
podstawie przepisów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 11, poz. 95 z późn. zm).

Dodatkowe informacje:
  Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach informuje, że przewidywany termin przeprowadzenia postępowania z zakresu znajomości przepisów prawnych wymaganych od kandydatów w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku objętym naborem wyznacza się na dzień 2 kwietnia 2008r. w Urzędzie Miasta i Gminy na Sali konferencyjnej (z ważnych przyczyn termin ten może zostać przesunięty).
Dodatkowych informacji udziela: Sekretarz Miasta i Gminy - Stanisław Okólski lub Kierownik Referatu - Andrzej Piwoński pod nr telefonu + 41 31 71 693.



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Ferens Piotr [Sekretarz Miasta i Gminy Daleszyce] dnia 13 2008

Informacja opublikowana przez:
  dnia 13 2008 godz. 16:54
Liczba odsłon:
  290 od 13 2008 godz. 16:54  (średnio 0.05 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl