0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Inspektor ds. budownictwa i nadzoru budowlanego

Informujemy, że w wyniku zmian procedury naboru na ww. stanowisko: inspektora ds. budownictwa i nadzoru budowlanego w Wydziale Gospodarki, Mienia Komunalnego i Rolnictwa

NA STRONIE BIP ZAMIESZCZONO NOWE OGŁOSZENIE O NABORZE



Uzasadnienie dokonanego wyboru
  nie dotyczy


Informacja opublikowana przez:
  dnia 13 2010 godz. 13:10






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


UNIEWAŻNIONO: Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - inspektora ds. budownictwa i nadzoru budowlanego w Wydziale Gospodarki, Mienia Komunalnego i Rolnictwa

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Oferowane stanowisko:
  Inspektor ds. budownictwa i nadzoru budowlanego

Wymiar czasu:
  1 etat w wymiarze pełnego czasu pracy tj. 8/40

Miejsce składania ofert:
  Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs – inspektor ds. budownictwa " lub przesłać listem , w terminie do dnia 22 stycznia 2010r. do godz. 15:30 ) na adres: URZĄD MIASTA I GMINY W DALESZYCACH SEKRETARIAT Pl . Staszica 9, 26-021 Daleszyce

Wymagania:
 

I Wymagania niezbędne:
1. Ukończone studia wyższe związane z zakresem wykonywanych czynności( preferowany kierunek budownictwa, inżynieria sanitarna).
2. Znajomość przepisów i zagadnień związanych z problematyką budowlaną ze szczególną znajomością przepisów Prawa budowlanego, opanowana umiejętność pracy w zespole, umiejętność samokształcenia, odpowiedzialność za powierzone zadania,  uprzejmość dla interesantów,
3. Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji,
4. Znajomość procedur uzyskiwania pozwoleń, decyzji itp. w procesie inwestycyjnym,
5. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych (edytor tekstu, arkusz
kalkulacyjny),
6. Posiadanie uprawnień budowlanych, uprawnień inspektora nadzoru , doświadczenie zawodowe oraz umiejętność kosztorysowania w budownictwie.
7. Komunikatywność i dyspozycyjność ,

II Wymagania dodatkowe:
1. Prawo jazdy ,
2. Znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową,
3. Uregulowany stosunek do służby wojskowej.



Zakres obowiązków:
  a)przygotowywanie oraz prowadzenie gminnych inwestycji budowlanych,
b) przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych,
c) udział w planowaniu robót i opiniowaniu projektów budowlanych
d) przygotowywanie kompleksowej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do
rozpoczęcia, realizacji i odbioru inwestycji,
e) współpraca i korespondowanie ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjno –
remontowego,
f) koordynacja i nadzór realizacji zadań inwestycyjnych,
g) udział w przekazywaniu placu budowy,
h) rozliczanie robót,
i) przekazywanie robót protokołem PT lub OT,
j) opisywanie i zatwierdzanie faktur do zapłaty,
k) obsługa interesantów z zakresu spraw wynikających z ustawy – Prawo budowlane,
l) współpraca z innymi referatami i jednostkami organizacyjnymi gminy 
ł)przygotowywanie danych do prowadzenia statystyki budowlanej,

Wymagane dokumenty:
  1) curriculum vitae,
2) list motywacyjny
3) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10) pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 11, poz. 95 z późn. zm).

Dodatkowe informacje:
  Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.daleszyce.pl) do dnia 25.01.2010r.
Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach informuje, że przewidywany termin przeprowadzenia postępowania z zakresu znajomości przepisów prawnych wymaganych od kandydatów w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku objętym naborem wyznacza się na dzień 26 stycznia 2010 w Urzędzie Miasta i Gminy na Sali konferencyjnej ( z ważnych przyczyn termin ten może zostać przesunięty).
Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Miasta i Gminy  Stanisław Okólski lub Kierownik Referatu Andrzej Piwoński pod nr telefonu + 41 31 71 693.



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Furmanek Wojciech [Burmistrz] dnia 12 2010

Informacja opublikowana przez:
  dnia 12 2010 godz. 17:22
Liczba odsłon:
  231 od 12 2010 godz. 17:22  (średnio 0.04 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl