0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 



Informacja o wynikach naboru na stanowisko: podinspektor/inspektor ds. budownictwa i nadzoru budowlanego w Wydziale Gospodarki, Mienia Komunalnego i Rolnictwa

Informujemy, że w wyniku zakończeniu procedury naboru na stanowisko "Podinspektor/inspektor ds. budownictwa i nadzoru budowlanego w Wydziale Gospodarki, Mienia Komunalnego i Rolnictwa" został wybrany Pan Mariusz Świercz zam. Kielce



Uzasadnienie dokonanego wyboru
 

Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej komisja uznała, że Pan Mariusz Świercz spełnia kryteria zawarte w regulaminie konkursu. Predyspozycje, umiejętności i dotychczasowe doświadczenie zawodowe są wystarczające do objęcia w/w stanowiska.



Informacja opublikowana przez:
  dnia 9 2011 godz. 08:10






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


OGŁOSZENIE o naborze kandydata na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce z dnia 18 lutego 2011 roku

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Oferowane stanowisko:
  podinspektor/inspektor ds. budownictwa i nadzoru budowlanego w Wydziale Gospodarki, Mienia Komunalnego i Rolnictwa

Wymiar czasu:
  1 etat w wymiarze pełnego czasu pracy tj. 8/40

Miejsce składania ofert:
  Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór – inspektor ds. budownictwa " lub przesłać listem, w terminie do dnia 04 marca 2011 r. do godz. 15:30 ) na adres: URZĄD MASTA I GMINY W DALESZYCACH SEKRETARIAT Pl. Staszica 926-021 Daleszyce

Wymagania:
 

Wymagania niezbędne:

1. co najmniej średnie wykształcenie techniczne z zakresu budownictwa.
2. posiadanie uprawnień w zakresie sprawowania funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestycji kubaturowych,
3. znajomość przepisów i zagadnień związanych z problematyką budowlaną ze szczególną znajomością przepisów Prawa budowlanego, opanowana umiejętność pracy w zespole, umiejętność samokształcenia, odpowiedzialność za powierzone zadania, uprzejmość dla interesantów,
4. znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji,
5. znajomość procedur uzyskiwania pozwoleń, decyzji itp. w procesie inwestycyjnym,
6. znajomość obsługi komputera i programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
7. umiejętność kosztorysowania,
8. komunikatywność i dyspozycyjność .

Wymagania dodatkowe:
1. prawo jazdy,
2. znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową,



Zakres obowiązków:
  - ogólny zakres obowiązków pracowniczych określony w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- dokonywanie czynności kontrolnych i udział w czynnościach inspekcyjnych w zakresie przestrzegania przepisów ustawy – Prawo budowlane,
- obsługa interesantów z zakresu spraw wynikających z ustawy Prawo budowlane, przygotowywanie danych do prowadzenia statystyki budowlanej,
- nadzór nad realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami,
- bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem,
- opracowanie i realizowanie zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy –
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego.

Wymagane dokumenty:
  1) curriculum vitae,
2) list motywacyjny
3) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku,
7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10) pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2005r. Nr 196, poz. 1631 j. t.).


Dodatkowe informacje:
 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 07 lutego.

Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach informuje, że termin przeprowadzenia postępowania z zakresu znajomości przepisów prawnych wymaganych od kandydatów w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku objętym naborem wyznacza się na dzień 08 marca 2011 r., godz. 10:00 w Urzędzie Miasta i Gminy na Sali konferencyjnej (z ważnych przyczyn termin ten może zostać przesunięty).

Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Miasta i Gminy Stanisław Okólski lub Kierownik Referatu Andrzej Piwoński pod nr telefonu + 41 31 71 693.





Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Ferens Piotr [Sekretarz Miasta i Gminy Daleszyce] dnia 17 2011

Informacja opublikowana przez:
  dnia 17 2011 godz. 13:57
Liczba odsłon:
  1129 od 17 2011 godz. 13:57  (średnio 0.23 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl