|
|
|
| Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Podinspektor/inspektor ds. budownictwa i nadzoru budowlanego
|
|
Znak:Or.2110.1.2011
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
z dnia 21 listopada 2011r.
na stanowisko: PODPINPEKTOR/INSPEKTOR DS. BUDOWNICTWA i NADZORU BUDOWLANEGO w REFERACIE GOSPODARKI, MIENIA KOMUNALNEGO I ROLNICTWA w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Piotr Radek zam. Kielce. |
|
Uzasadnienie dokonanego wyboru |
|
Pan Piotr Radek spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Jego oczekiwania finansowe są możliwe do zaakceptowania przez Burmistrza. Po analizie złożonych dokumentów oraz przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej Komisja wnioskuje do Burmistrza o zatrudnienie p. Piotra Radka na stanowisko podinspektora inspektora ds. budownictwa i nadzoru budowlanego. |
|
Dodatkowe informacje |
|
nie dotyczy |
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 22 2011 godz. 14:28
|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
|
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor ds. budownictwa i nadzoru budowlanego w Referacie Gospodarki, Mienia Komunalnego i Rolnictwa. |
|
| Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Burmistrz Miasta i Gminy
|
| Oferowane stanowisko: |
|
Podinspektor/inspektor ds. budownictwa i nadzoru budowlanego
|
| Wymiar czasu: |
|
1 etat w wymiarze pełnego czasu pracy tj. 8/40
|
| Miejsce składania ofert: |
|
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór – podinspektor/inspektor ds. budownictwa" lub przesłać listem, w terminie do dnia 28 października 2011 r. do godz. 15:30) na adres: URZĄD MASTA I GMINY W DALESZYCACH SEKRETARIAT Pl . Staszica 926-021 Daleszyce
|
| Wymagania: |
|
Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa. 2. znajomość przepisów i zagadnień związanych z problematyką budowlaną ze szczególną znajomością przepisów Prawa budowlanego, umiejętność pracy w zespole i samokształcenia, umiejętność obsługi interesantów, odpowiedzialność za powierzone zadania, 3. znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji, 4. znajomość procedur uzyskiwania pozwoleń, decyzji itp. w procesie inwestycyjnym, 5. znajomość obsługi komputera i programów biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny), 6. umiejętność kosztorysowania, 7. komunikatywność i dyspozycyjność . Wymagania dodatkowe: 1. prawo jazdy , 2. znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową, 3. posiadanie uprawnień w zakresie sprawowania funkcji kierownika budowy i podinspektora/inspektora nadzoru inwestycji kubaturowych
|
| Zakres obowiązków: |
|
- ogólny zakres obowiązków pracowniczych określony w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, - dokonywanie czynności kontrolnych i udział w czynnościach inspekcyjnych w zakresie przestrzegania przepisów ustawy – Prawo budowlane, - obsługa interesantów z zakresu spraw wynikających z ustawy Prawo budowlane, przygotowywanie danych do prowadzenia statystyki budowlanej, - nadzór nad realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych zgodnie z umowami, dokumentacją i projektami, - bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem, - opracowanie i realizowanie zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy – - sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
|
| Wymagane dokumenty: |
|
1) curriculum vitae, 2) list motywacyjny 3) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 4) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata, 5) uwiarygodnione kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności, 6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku, 7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, 10) pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2005r. Nr 196, poz. 1631 j. t.).
|
| Dodatkowe informacje: |
|
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 31 października 2011 r. Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach informuje, że termin przeprowadzenia postępowania z zakresu znajomości przepisów prawnych wymaganych od kandydatów w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku objętym naborem wyznacza się na dzień 4 listopada 2011 r., godz. 10:00 w Urzędzie Miasta i Gminy na Sali konferencyjnej (z ważnych przyczyn termin ten może zostać przesunięty). Dodatkowych informacji udziela Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce Bogusław Skowron lub Kierownik Referatu Andrzej Piwoński pod nr telefonu + 41 31 71 693.
|
|
| Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 4 2011
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 4 2011 godz. 11:45
|
|
|
Liczba odsłon: |
|
1467 od 4 2011 godz. 11:45 (średnio 0.31 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|