0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Referent / Podinspektor / Inspektor ds. księgowych w referacie Planowania i Finansów Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach.

 

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko Referenta / Podinspektora / Inspektora ds. księgowych w referacie Planowania i Finansów Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach wymagania formalne określone w ogłoszeniu spełniają kandydatki:

1. Edyta Maciejewska - zam. Daleszyce



Uzasadnienie dokonanego wyboru
   Po przeprowadzonej rozmwoie kwalifikacyjnej komisja uznała, że Pani Edyta Maciejewska spełnia kryteria w regulaminie naboru. Predyspozycje, umiejętności i dotychczasowe doświadczenie zawodowe są wystarczające do objęcia w/w stanowiska.


Dodatkowe informacje
 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU w Urzedzie Miasta i Gminy Daleszyce na stanowisko:


referenta/podispektora/inspektora ds. księgowości w Ref. Planowania i Finansów.

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani |Edyta Maciejewska zam. Daleszyce.



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Piotr Ferens [Sekretarz Miasta i Gminy Daleszyce] dnia 6 2012

Informacja opublikowana przez:
  dnia 4 2012 godz. 14:27






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent / Podinspektor / Inspektor ds. księgowych w referacie Planowania i Finansów Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach.

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Oferowane stanowisko:
  Referent / Podinspektor / Inspektor ds. księgowych w referacie Planowania i Finansów Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach.

Wymiar czasu:
  1 etat w wymiarze pełnego czasu pracy tj. 8/40

Miejsce składania ofert:
  Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce (osobiście lub listownie)

Wymagania:
 

1. Wymagania niezbędne:

Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) dla stanowisk urzędniczych,
-wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, rachunkowość)
-min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w w zakresie prowadzenia księgowości projektów finansowanych z Unii Europejskiej POKL w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionu,
-znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office),
-wiedza w zakresie sprawozdawczości budżetowej i rozliczeń finansowych projektów unijnych, 
-znajomość programu „generator wniosków płatniczych dla POKL”
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
 

2. Wymagania dodatkowe:

-znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości budżetowej,
-mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowiskach księgowych w sektorze publicznym lub związanych z -obsługą finansowo-księgową programów finansowanych ze środków funduszy strukturalnych,
-znajomość programu księgowego dla jednostek budżetowych,
-ogólna wiedza na temat Europejskiego Funduszu Społecznego oraz orientacja w założeniach Programu Operacyjnego – Kapitał Ludzki 2007-2013,
-umiejętność analizy i interpretacji danych oraz organizacja pracy własnej. 
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik oceny formalnej i rozmów kwalifikacyjnych.



Zakres obowiązków:
  -prowadzenie pełnej księgowości, zgodnie z przyjętym planem kont i obowiązującymi przepisami,
sprawdzanie poprawności formalnej i rachunkowej dokumentów księgowych,
-wstępna kontrola planowanych wydatków projektów w zakresie planu finansowego, wg klasyfikacji budżetowej,
-wykonywanie obliczeń i zestawień dotyczących wydatków,
-sprawdzenie poprawności prowadzonej ewidencji księgowej,
-uzgadnianie po zakończeniu miesiąca sprawozdawczego stanów kont, sald należności i zobowiązań.

Wymagane dokumenty:
  -list motywacyjny,
-kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
-kserokopia dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
-kserokopia dokumentów poświadczających dotychczasowe zatrudnienie,
-oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-oświadczenie kandydata dot. skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia). 
Na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Dodatkowe informacje:
 

5. Miejsce i termin składania dokumentów

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce (osobiście lub listownie), w teczce lub kopercie, z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko pracy Referent/Podinspektor/inspektor ds. księgowych w referacie Planowania i Finansów", z takim wyliczeniem aby oferta dotarła do ogłaszającego nabór w terminie do dnia 20.09. 2012 roku do godz. 15:00).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
 

6. Nabór składa się z dwóch etapów:

Selekcji wstępnej – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych,
selekcji merytorycznej –  rozmowa kwalifikacyjna.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie. 

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wymienieni w protokole naboru, mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych w  Sekretariacie, w ciągu miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru.

Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm), zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Daleszyce, oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy Pl. Staszica 9.

 Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę, poświadczoną własnoręcznym podpisem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm)."
 





Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Ferens Piotr [Sekretarz Miasta i Gminy Daleszyce] dnia 6 2012

Informacja opublikowana przez:
  dnia 6 2012 godz. 08:48
Liczba odsłon:
  1049 od 6 2012 godz. 08:48  (średnio 0.24 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl