Wymagania niezbędne:
1. Ukończone studia wyższe związane z zakresem wykonywanych czynności
( preferowany kierunek budownictwa).
2. Znajomość przepisów i zagadnień związanych z problematyką budowlaną ze szczególną
znajomością przepisów Prawa budowlanego, opanowana umiejętność pracy w zespole,
umiejętność samokształcenia, odpowiedzialność za powierzone zadania,
uprzejmość dla interesantów,
3. Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji,
4. Znajomość procedur uzyskiwania pozwoleń, decyzji itp. w procesie inwestycyjnym,
5. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych (edytor tekstu, arkusz
kalkulacyjny),
6. Umiejętność kosztorysowania,
7. Komunikatywność i dyspozycyjność ,
Wymagania dodatkowe:
1. Prawo jazdy ,
2. Znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową,
3. Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
4.Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie zawodowe
(minimum 2 lata) oraz umiejętność kosztorysowania w budownictwie.
|