0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Informacja o wynikach naboru
w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach na stanowisko:
Zastępca Skarbnika

Informujmy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Ilona Piwowarska, zamieszkała w Chmielniku.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Oferta pracy Pani Ilony Piwowarskiej zawierała wszystkie niezbędne i dodatkowe wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze. Kandydatka posiada odpowiednie predyspozycje, wiedzę i umiejętności do pracy na stanowisku zastępcy skarbnika.

 

Burmistrz
/-/ Dariusz Meresiński



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Dariusz Meresiński [Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce] dnia 27 2015

Informacja opublikowana przez:
  dnia 27 2015 godz. 15:22






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - ZASTĘPCA SKARBNIKA

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  BURMISTRZ MIASTA I GMINY DALESZYCE

Oferowane stanowisko:
  ZASTĘPCA SKARBNIKA

Wymiar czasu:
  pełny

Miejsce składania ofert:
  Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce.

Wymagania:
 

    Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi
 gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
 przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.
5 Ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe,
 uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe.
6. Staż pracy – minimum 4 lata pracy w księgowości.
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

Wymagania dodatkowe:
1. Preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku w księgowości i rachunkowości w jednostkach sektora finansów publicznych, na stanowisku zastępcy skarbnika bądź skarbnika gminy.
2. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności:
o rachunkowości oraz przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego, ustaw o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o podatkach i opłatach lokalnych, o pracownikach samorządowych, zasad inwentaryzacji, przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej i finansowej jednostek samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie spraw finansowych;
3. Znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej;
4. Biegła umiejętność pracy na komputerze w zakresie obsługi programów księgowości budżetowej;
5. Zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność prowadzenia negocjacji, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, sumienność.
6. Pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość.   



Zakres obowiązków:
 

Zadanie jednostki samorządu określa art. 54 ust. 1 ustawy a dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2013r., poz.885 ze zm.) Zastępca Skarbnika Gminy, wykonuje zadania określone przez Burmistrza Miasta i Gminy, według właściwości – z uwzględnieniem przepisów szczególnych, dotyczących praw i obowiązków głównych księgowych budżetu, a w szczególności:

1) prowadzenie księgowości Gminy i Urzędu rzetelnie, na bieżąco  i terminowo oraz zgodnie z wymogami przepisów o rachunkowości,
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
3) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących  operacji gospodarczych i finansowych oraz ich zgodności z planem finansowym,
4) nadzór nad sporządzaniem list płac, rozliczaniem podatków i opłat oraz składek na  ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i inne,
5) nadzór i rozliczanie podatku VAT naliczonego i należnego oraz sporządzanie deklaracji VAT,
6) prowadzenie sprawozdawczości budżetowej,
7) prowadzenie kontroli finansowej w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych Gminy,
8) prowadzenie wyodrębnionej ewidencji wydatków ze środków pochodzących budżetu UE  oraz innych dotacji podlegających rozliczeniu,
9) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym oraz dekretacja dokumentów księgowych  w zakresie zadań budżetowych realizowanych przez Urząd,
10) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności,
11) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia rachunkowości,  w szczególności planu kont, obiegu dokumentów, przeprowadzania inwentaryzacji,
12) nanoszenie planów wydatków oraz ich zmian zgodnie z Uchwałami Rady Miejskiej oraz Zarządzeniami Burmistrza,
13) przygotowanie danych do opracowania okresowych sprawozdań opisowych i analiz z wykonania wydatków budżetu gminy,
14)kontrola formalno-rachunkowa sprawozdań jednostek organizacyjnych gminy,
15) załatwianie innych spraw służbowych doraźnie zleconych przez bezpośredniego przełożonego.



Wymagane dokumenty:
 

1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2. Życiorys – CV
3. List motywacyjny.
4. Kserokopie dokumentów poświadczające wymagane wykształcenie.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata.
6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za  przestępstwo popełnione umyślnie.
7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko  obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie.
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych a aplikacji  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014, poz. 1182 z późn. zm.).



Dodatkowe informacje:
 

Termin i miejsce składania dokumentów:
1) termin składania dokumentów – do dnia 27 marca 2015r. do godz. 11.00
2) miejsce składania dokumentów – sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce.
3) termin otwarcia ofert kandydatów – w dniu 27 marca 2015 roku o godz. 14.00
 Dokumenty można złożyć osobiście lub przesłać pocztą ( w tym drugim przypadku z takim wyliczeniem, aby 27 marca 2015r. do godz. 11.00 dokumenty dotarły do urzędu), w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko- Zastępcy Skarbnika Miasta i Gminy Daleszyce”.

Dodatkowe informacje:
1) lista osób, które spełniły wymagania formalne, informacje o dalszym postępowaniu kwalifikacyjnym oraz wyniki naboru zostaną opublikowane na stronie BIP Miasta i Gminy Daleszyce (bip.daleszyce.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach,
2) z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół,
3) wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu
4) dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach zostaną dołączone do akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie podlegają zwrotowi,
5) informacji w sprawie naboru udziela: Pani Władysława Kozub pok. nr 1, tel. 41 317 16 94 wew. 101

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy wynosi powyżej 6%. Warunki pracy dobre w budynku administracyjnym urzędu.





» Pliki powiązane:

Kwestionariusz
Dodany: 17.03.2015 godz. 10:30


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Meresiński Dariusz [Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce] dnia 17 2015

Informacja opublikowana przez:
  dnia 17 2015 godz. 07:32
Liczba odsłon:
  1693 od 17 2015 godz. 07:32  (średnio 0.49 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl