|
|
|
| Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Referent/podinspektor do spraw podatków i opłat
|
|
Daleszyce, dnia 2.11.2015r.
Informujemy, że w wyniku rozpatrzenia ofert dla naboru na ww. stanowisko, żaden z kandydatów nie spełnił wszystkich wymagań formalnych, określonych w ogłoszeniu o naborze.
/-/ Dariusz Meresiński
Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
|
|
Uzasadnienie dokonanego wyboru |
|
nie dotyczy
|
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 2 2015 godz. 15:03
|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
|
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Referent/podinspektor do spraw podatków i opłat |
|
| Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
|
| Oferowane stanowisko: |
|
Referent/podinspektor do spraw podatków i opłat
|
| Wymiar czasu: |
|
pełny etat
|
| Miejsce składania ofert: |
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać pocztą w terminie do dnia 2 listopada 2015r. do godz. 14.00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko
referenta/podinspektora ds. podatków i opłat na adres:
Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach
Plac Staszica 9
26-021 Daleszyce
|
| Wymagania: |
|
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- wymagany minimum 2 letni staż pracy w księgowości w jednostce samorządowej,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych i samorządzie gminnym,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,.
2. Wymagania dodatkowe:
- wskazane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- zdolność szybkiego przyswajania informacji,
|
| Zakres obowiązków: |
|
- prowadzenie ewidencji przypisów , odpisów i wpłat podatków i opłat,
- prowadzenie bieżącej kontroli terminowości wpłat należności podatkowych określonych we właściwych przepisach,
- prowadzenie ewidencji podatku od środków transportowych,
- kompletowanie dokumentów dotyczących stosowania ulg i umorzeń w podatkach,
- wszczynanie postępowania zmierzającego do ściągania należności z zachowaniem obowiązujących terminów.
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
|
| Wymagane dokumenty: |
|
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kserokopie świadectw pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopia dowodu osobistego,
- inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwaga:
Kopie dokumentów należy podpisać za zgodność z oryginałem przez kandydata.
|
| Dodatkowe informacje: |
|
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 93,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (http://bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 3 listopada 2015r. godz. 1200.
|
|
| Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 23 2015
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 23 2015 godz. 12:17
|
|
|
Liczba odsłon: |
|
1267 od 23 2015 godz. 12:17 (średnio 0.38 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|