0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Referent/podinspektor do spraw budownictwa drogowego

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Paweł Dziewięcki - zam. Kielce.


Uzasadnienie dokonanego wyboru
  Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej komisja uznała, że Pan Paweł Dziewięcki spełnia kryteria zawarte w regulaminie naboru. Predyspozycje, umiejętności i dotychczasowe doświadczenie zawodowe spełniają wymogi stawiane przez pracodawcę.


Informacja opublikowana przez:
  dnia 18 2016 godz. 11:18






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


Referent/podinspektor do spraw budownictwa drogowego w Referacie Gospodarki, Mienia Komunalnego i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Oferowane stanowisko:
  Referent/podinspektor do spraw budownictwa drogowego

Wymiar czasu:
  pełny etat

Miejsce składania ofert:
  Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą w terminie do dnia 17 maja 2016 r, do godz. 14.00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: dotyczy stanowiska Referent /podinspektor do spraw budownictwa drogowego w Referacie Gospodarki , Mienia Komunalnego i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, na adres: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce

Wymagania:
 

1) Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

- wykształcenie wyższe techniczne - inżynier  lub magister budownictwa

- staż pracy w budownictwie

- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe

- dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku

2) Wymagania dodatkowe:

- znajomość przepisów z zakresu ustaw: ustawy prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym

- zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność i samodyscyplina

- dobra znajomość obsługi komputera

- prawo jazdy kat. B



Zakres obowiązków:
 

- wykonywanie zadań z zakresu zarządzania i administrowania siecią dróg określonych w ustawie o drogach publicznych, w tym prowadzenie spraw budowy, modernizacji, utrzymania i ewidencji dróg

- prowadzenie spraw z zakresu budownictwa drogowego, przygotowanie dokumentacji z zakresu drogownictwa należących do kompetencji organu wykonawczego gminy

- kontrola stanu technicznego dróg w gminie

- przygotowywanie projektów decyzji, projektów uchwał i sprawozdań  z zakresu drogownictwa

- udział w odbiorach technicznych robót drogowych w gminie

- przygotowywanie i udział w przetargach na budowy i modernizacje dróg lokalnych w gminie

- realizacja zadań drogowych wynikających z funduszu sołeckiego



Wymagane dokumenty:
 

- list motywacyjny i CV ze zdjęciem - opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t.. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202), z własnoręcznym podpisem. 

- kserokopie dokumentów z zakresu doświadczenia zawodowego

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

- kserokopia dowodu osobistego

- inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności

-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku

- oświadczenie kandydata, ze w przypadku wyboru jego oferty  zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu

Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.



Dodatkowe informacje:
 

- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych - w miesiącu kwietniu 2016 roku wskaźnik był niższy niż 6%.  

- kontakt w sprawie naboru na stanowisko: osobiście kadry urzędu lub tel. 041 317-16-93

- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane

- lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w      urzędzie  oraz Biuletynie Informacji Publicznej urzędu (http://bip.daleszyce.pl).

 

Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami odbędzie się w dniu 18 maja 2016 roku godz. 10.00  .





» Pliki powiązane:

Kwestionariusz osobowy
Dodany: 06.05.2016 godz. 15:23


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Meresiński Dariusz [Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce] dnia 6 2016

Informacja opublikowana przez:
  dnia 6 2016 godz. 15:21
Liczba odsłon:
  1288 od 6 2016 godz. 15:21  (średnio 0.42 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl