Przedmiotowa decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmuje nieruchomości oznaczone w ewidencji gruntów i budynków numerami działek:
- nieruchomości w liniach rozgraniczających teren:
Miasto Daleszyce
obręb 1 Daleszyce, numery ewidencyjne działek: 879/1, 880 (880/1, 880/2), 881 (881/1, 881/2), 882 (882/1, 882/2), 883 (883/1, 883/2), 884 (884/1, 884/2), 885 (885/1, 885/2), 886 (886/1, 886/2), 887 (887/1, 887/2), 888 (888/1, 888/2), 889 (889/1, 889/2), 890 (890/1, 890/2), 891 (891/1, 891/2), 892 (892/1, 892/2), 893 (893/1, 893/2), 894 (894/1, 894/2), 895 (895/1, 895/2), 896 (896/1, 896/2), 897 (897/1, 897/2), 898 (898/1, 898/2), 899 (899/1, 899/2), 900 (900/1, 900/2), 901 (901/1, 901/2), 902 (902/1, 902/2), 903 (903/1, 903/2), 904 (904/1, 904/2), 905 (905/1, 905/2), 906 (906/1, 906/2), 907 (907/1, 907/2), 908 (908/1, 908/2), 911 (911/1, 911/2), 912 (912/1, 912/2), 913 (913/1, 913/2), 937/1 (937/3, 937/4), 937/2 (937/5, 937/6), 939 (939/1, 939/2), 940 (940/1, 940/2), 951 (951/1, 951/2), 952/2 (952/4, 952/5), 953 (953/1, 953/2), 962/1 (962/3, 962/4), 963 (963/1, 963/2), 964 (964/1, 964/2), 965 (965/1, 965/2), 966 (966/1, 966/2), 967 (967/1, 967/2), 968 (968/1, 968/2), 969 (969/1, 969/2), 970 (970/1, 970/2), 971 (971/1, 971/2), 972 (972/1, 972/2), 974 (974/1, 974/2), 975 (975/1, 975/2), 976 (976/1, 976/2), 977 (977/1, 977/2), 978 (978/1, 978/2), 979 (979/1, 979/2), 980 (980/1, 980/2), 981 (981/1, 981/2), 982 (982/1, 982/2), 983/1, 983/2 (983/3, 983/4), 984/1 (984/3, 984/4), 1017 (1017/1, 1017/2), 1018 (1018/1, 1018/2), 1019 (1019/1, 1019/2), 1020/1 (1020/3, 1020/4), 1020/2 (1020/5, 1020/6), 1021/2 (1021/3, 1021/4), 1022/2 (1022/3, 1022/4), 1023/2 (1023/3, 1023/4), 1024/2 (1024/3, 1024/4), 1025/2 (1025/3, 1025/4), 1026/2 (1026/3, 1026/4), 1027/2 (1027/3, 1027/4), 1028/2 (1028/3, 1028/4), 1029/2 (1029/3, 1029/4), 1030/2 (1030/3, 1030/4), 1031/2 (1031/3, 1031/4), 1032/2 (1032/3, 1032/4), 1037 (1037/1, 1037/2),
- nieruchomość poza liniami rozgraniczającymi teren przeznaczoną pod wykonanie robót budowlanych (budowę kładki dla pieszych): Miasto Daleszyce, obręb 1 Daleszyce, numer ewidencyjny działki: 774.
Wyjaśniam, że w odniesieniu do nieruchomości, które podlegają podziałowi – przed nawiasem podano numer działki przed podziałem, w nawiasie numery działek po podziale. Pogrubioną czcionką zostały oznaczone numery działek objętych liniami rozgraniczającymi teren inwestycji (przebieg inwestycji).
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w szczególności: ustala lokalizację (przebieg) inwestycji wraz z określeniem linii rozgraniczających teren i warunków lokalizacji, zatwierdza podział nieruchomości, zatwierdza projekt budowlany, określa termin wydania zarządcy drogi nieruchomości, określa termin rozbiórki istniejących obiektów budowlanych nieprzewidzianych do dalszego użytkowania, ustala obowiązek dokonania budowy urządzenia wodnego poza liniami rozgraniczającymi teren i określa ograniczenia w korzystaniu z nieruchomości dla realizacji tego obowiązku.
Nieruchomości objęte liniami rozgraniczającymi teren staną się z mocy prawa własnością Województwa Świętokrzyskiego, z dniem, w którym decyzja stanie się ostateczna. Za przejęcie prawa własności nieruchomości przysługuje odszkodowanie ustalone w odrębnych postępowaniach przez Wojewodę Świętokrzyskiego.
Zgodnie z art. 18 ust. 1e pkt 3 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyda tę nieruchomość niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym decyzja
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stała się ostateczna – wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego.
W sprawie wydania nieruchomości należy kontaktować się ze Świętokrzyskim Zarządem Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, tel.: (41) 347 04 71, (41) 347 04 80.
Stronami są osoby legitymujące się tytułem prawnym do nieruchomości będących przedmiotem postępowania.
Strony z decyzją mogą zapoznać się w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, budynek A, VIII piętro, pok. 810, od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 ÷ 15:30. Zapoznanie z decyzją nie jest obowiązkowe.
Jednocześnie wyjaśniam, że w myśl art. 49 Kpa po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia obwieszczenia o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zawiadomienie o wydaniu decyzji uważa się za doręczone. W terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia stronom służy prawo wniesienia odwołania od decyzji do Ministra Infrastruktury i Budownictwa za pośrednictwem Wojewody Świętokrzyskiego.
|