0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach informuje, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy żaden z kandydatów nie spełnił wszystkich wymogów formalnych wynikających z ogłoszenia.


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Krzysztof Dworak [Zastępca burmistrza] dnia 21 2007

Informacja opublikowana przez:
  dnia 21 2007 godz. 15:04






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze specjalisty - ds. funduszy zewnętrznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Oferowane stanowisko:
  Specjalisty - ds. funduszy zewnętrznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach

Wymiar czasu:
  Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy

Miejsce składania ofert:
  Oferty należy składać osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy w Daleszycach, sekretariat pokój nr 25 lub przesłać drogą pocztową do Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach Pl. Staszica 9 26-021 Daleszyce w terminie do dnia16 listopada 2007 r. (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz, które wpłyną do Urzędu po 16 listopada 2007r nie będą rozpatrywane.

Wymagania:
 

Wymagania niezbędne:

  1. Znajomość zasad i organizacji funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz przepisów prawnych w tym zakresie.
  2. Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  3. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych. 
  4. Znajomość struktury, podziału zadań i zasad funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach.
  5. Bardzo dobra znajomość zasad przyznawania dofinansowania w ramach programów operacyjnych w okresie 2007 – 2013.
  6. Doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków pomocowych.
  7. Umiejętność planowania i organizacji pracy.
  8. Obsługa komputera  w zakresie programu - pakiet biurowy MS Office.



Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe związane z pozyskiwaniem środków zewnętrznych.
  2. Wiedza techniczna i ekonomiczna dotycząca  przygotowania dokumentów wymaganych dla środków europejskich (studium wykonalności, analiza ekonomiczna projektu).
  3. Mile widziane posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
  4. Znajomość języka i angielskiego


Zakres obowiązków:
 

·         Przygotowanie i realizacja projektów finansowanych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy zewnętrznych,

·         Opracowywanie raportów, analiz i informacji w tym zakresie (projekty uchwał rady, okresowe i końcowe sprawozdania z realizacji inwestycji finansowanych z UE).

·         Pozyskiwanie informacji o uwarunkowaniach i możliwościach pozyskania środków do realizacji programów gminnych.

·         Współpraca z odpowiednimi komórkami Samorządu Województwa oraz administracją rządową w celu spójnego planowania i realizacji projektów gminnych.

·         Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta i Gminy, gminnymi osobami prawnymi w sprawach związanych z przygotowaniem i realizacją projektów gminnych.

·         Udział w programowaniu i określaniu zadań społeczno – gospodarczych  gminy i pod program przygotowywanie projektów gminnych.

·         Monitoring źródeł finansowania projektów ze środków UE i innych funduszy zewnętrznych.

·         Prowadzenie w imieniu Burmistrza współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych.



Wymagane dokumenty:
 

-          Kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego.

-          Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

-          List motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy (CV).

-          Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

-          Kopia dyplomu ukończenia studiów.

-          Kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.

-          Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną dotyczące spełniania wymagań wskazanych w punktach 2 i 3 ogłoszenia, a w przypadku wybranej osoby Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.

-          Oświadczenie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.



Dodatkowe informacje:
 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 22.11.2007r.

Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach informuje, że przewidywany termin przeprowadzenia postępowania z zakresu znajomości przepisów prawnych wymaganych od kandydatów w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku objętym naborem wyznacza się na dzień 26 listopada 2007r. w Urzędzie Miasta i Gminy na Sali konferencyjnej ( z ważnych przyczyn termin ten może zostać przesunięty).

Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Miasta i Gminy Stanisław Okólski, bądź  Kierownik Referatu Andrzej Piwoński pod nr telefonu +41 31 71 693





» Pliki powiązane:

Ogłoszenie o naborze
Dodany: 31.10.2007 godz. 21:22


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Ferens Piotr [Sekretarz Miasta i Gminy Daleszyce] dnia 31 2007

Informacja opublikowana przez:
  dnia 31 2007 godz. 21:21
Liczba odsłon:
  359 od 31 2007 godz. 21:21  (średnio 0.06 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl