0 OFERTY PRACY 
 WYDARZENIA 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 


Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Dyrektora Miejsko - Gminnego Żłobka w Daleszycach

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Małgorzata Wojciechowska zamieszkała w Daleszycach.


Uzasadnienie dokonanego wyboru
  Po przeprowadzeniu oceny formalnej dokumentów, oceny merytorycznej ofert i przeprowadzonych rozmowach kwalifikacyjnych w dniu 08.08.2016r. , Komisja konkursowa wskazała jako kandydata na stanowisko Dyrektora Miejsko - Gminnego Żłobka w Daleszycach Panią Małgorzatę Wojciechowską z Daleszyc. Przeszła ona pozytywnie wszystkie etapy konkursu uzyskując największą ilość punktów - łącznie 197 punktów na 200 możliwych.


» Pliki powiązane:

Informacja o wynikach naboru - 10-08-2016
Dodany: 10.08.2016 godz. 13:13


Informacja opublikowana przez:
  dnia 5 2016 godz. 12:46






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


Drugi konkurs na stanowisko Dyrektora Miejsko - Gminnego Żłobka w Daleszycach

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce

Oferowane stanowisko:
  Dyrektora Miejsko - Gminnego Żłobka w Daleszycach

Wymiar czasu:
  pełny etat

Miejsce składania ofert:
  Wymagane dokumenty aplikacyjne (w zamkniętych kopertach) należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce, ul. Plac Staszica 9, pok. 25 w terminie do dnia 04 sierpnia 2016 r. do godz.14 00 z dopiskiem na kopercie: Konkurs na stanowisko dyrektora Miejsko – Gminnego Żłobka w Daleszycach

Wymagania:
 

1) Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) wykształcenie wyższe co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi lub średnie
i 5 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi;
c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
d) brak skazania za przestępstwa umyślne lub umyśle przestępstwa skarbowe;
e) nieposzlakowana opinia;
f) rękojmia sprawowania należytej opieki nad dziećmi;
g) nie pozbawienie, nie zawieszenie ani nie ograniczenie władzy rodzicielskiej;
h) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.

2) Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania jednostek organizacyjnych gminy oraz znajomość przepisów w tym ustaw: prawo zamówień publicznych, finansach publicznych, rachunkowości, samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, kodeks pracy, o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
b) znajomość zagadnień z zakresu pozyskiwania środków finansowych zewnętrznych
z przeznaczeniem na dofinansowanie działalności Żłobka
c) cechy osobowości: sumienność i staranność, odpowiedzialność, umiejętność kierowania pracą w zespole, samodzielność myślenia i działania, dyspozycyjność;
d) dobry stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
e) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej.



Zakres obowiązków:
 

Do obowiązków dyrektora Żłobka należy:
a) kierowanie działalnością Żłobka oraz reprezentowanie go na zewnątrz;
b) zatrudnianie, zwalnianie i dokonywanie wszelkich czynności w ramach stosunku pracy
z pracownikami Żłobka;
c) uzgadnianie z organem prowadzącym zasad organizacji określonych w Regulaminie Organizacyjnym i innych przewidzianych prawem regulaminach placówki z uwzględnieniem potrzeb dzieci korzystających z usług Żłobka;
d) organizowanie pracy Żłobka;
e) zapewnienie należytego stanu higieniczno sanitarnego Żłobka oraz warunków bezpieczeństwa dzieci i personelu na terenie Żłobka;
f) realizacja planu finansowego Żłobka;
g) opracowywanie sprawozdawczości, w tym budżetowej;
h) ustalenie systemu kontroli wewnętrznej i zarządczej Żłobka;
i) ustalenie zasad i zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, w tym finansowo- księgowych;
j) ustalenie organizacji przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków;
k) zarządzanie środkami finansowymi Żłobka;
l) prawidłowe gospodarowanie mieniem Żłobka.



Wymagane dokumenty:
 

a) podanie o zatrudnienie na stanowisko wraz z listem motywacyjnym;
b) życiorys zawodowy (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z informacją
o zakresie obowiązków związanych z zajmowanymi stanowiskami i pełnionymi funkcjami;
List motywacyjny i życiorys zawodowy CV powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2014 r. poz. 1202) ;

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( załączony do niniejszego konkursu)
d) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy;
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, osiągnięciach zawodowych;
f) aktualne zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni
z praw publicznych.
h) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia będzie wymagane zaświadczenie
z Krajowego Rejestru Karnego);
i) oświadczenia kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 168);
j) oświadczenie o nie pozbawieniu, nie zwieszeniu i nie ograniczeniu przez sąd władzy rodzicielskiej;
k) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego w przypadku nałożenia tego obowiązku przez sąd;
l) referencje potwierdzające należyte sprawowanie opieki nad dziećmi.



Dodatkowe informacje:
 

1. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
a) praca odbywać się będzie w obiekcie Żłobka i poza jego terenem;
b) praca będzie miała charakter administracyjno biurowy;
c) podstawa nawiązania stosunku pracy umowa o pracę;
d) wymiar czasu pracy 1 pełny etat.

2. Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kserokopie dokumentów powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
3. Kopie dokumentów z § 2 ust.4 lit.c i d powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata a oryginały przedstawione na żądanie Komisji.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne (w zamkniętych kopertach) należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce, ul. Plac Staszica 9, pok. 25 w terminie do dnia 04 sierpnia 2016 r. do godz.14 00  z dopiskiem na kopercie:
Konkurs na stanowisko dyrektora Miejsko – Gminnego Żłobka w Daleszycach
5. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
6. Dokumenty aplikacyjne można odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru.
7. Dokumenty nie odebrane nie będą odsyłane.

 





» Pliki powiązane:

Zarządzenie nr 74/2016 Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce z dnia 21.07.2016 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Miejsko - Gminnego Żłobka w Daleszycach
Dodany: 21.07.2016 godz. 15:02
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Dodany: 21.07.2016 godz. 15:02
Informacja o wynikach naboru - 10-08-2016
Dodany: 10.08.2016 godz. 13:13


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Meresiński Dariusz [Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce] dnia 21 2016

Informacja opublikowana przez:
  dnia 21 2016 godz. 15:00
Liczba odsłon:
  1322 od 21 2016 godz. 15:00  (średnio 0.44 odsłon/dobę)

 

 

UMiG Daleszyce
tel. 0-41/ 317-16-94
fax.0-41/ 317-16-93
gmina@daleszyce.pl