|
|
|
| Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Referent ds. inwestycji i zamówień publicznych w Referacie Gospodarki, Mienia Komunalnego i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach
|
|
Komisja konkursowa, powołana zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce Nr 126/2017 z dnia 10 października 2017r. w sprawie ogłoszenia naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, po zapoznaniu się i dokonaniu oceny aplikacji kandydatów oraz po przeprowadzeniu rozmów z kandydatami na stanowisko Referenta ds. inwestycji i zamówień publicznych w Referacie Gospodarki Mienia komunalnego i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce,
rekomenduje Panu Burmistrzowi na ww. stanowisko
Panią Urszulę Lejawkę
|
|
Uzasadnienie dokonanego wyboru |
|
Kandydatka spełnia wszystkie wymagania wskazane w ogłoszeniu o konkursie oraz posiada wiedzę i predyspozycje gwarantujące prawidłowe wykonywanie zadań.
Przewodniczący
Komisji konkursowej
Sekretarz Miasta i Gminy Daleszyce
Piotr Ferens
|
|
» Pliki powiązane:
|
|
Wynik naboru
Dodany: 06.11.2017 godz. 11:18
|
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 26 2017 godz. 15:14
|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
|
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: referent ds. inwestycji i zamówień publicznych |
|
| Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
|
| Oferowane stanowisko: |
|
Referent ds. inwestycji i zamówień publicznych w Referacie Gospodarki, Mienia Komunalnego i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach
|
| Wymiar czasu: |
|
pełny etat
|
| Miejsce składania ofert: |
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać pocztą
w terminie do dnia 25 października 2017 r. do godz. 1400 w zamkniętych kopertach
z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. inwestycji i zamówień
publicznych na adres:
Urząd Miasta i Gminy Daleszyce
Plac Staszica 9
26-021 Daleszyce
|
| Wymagania: |
|
1) Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- wymagany minimum 1 roczny staż pracy w dziale inwestycyjnym w jednostce
samorządowej,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o samorządzie gminnym,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu ustaw: o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych,
- zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina,
- dobra znajomość obsługi komputera Microsoft Office,
- zdolność szybkiego przyswajania informacji,
- dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole
- czynne prawo jazdy kat. B
|
| Zakres obowiązków: |
|
- Opracowywanie ogłoszeń przetargowych,
- Opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- Przeprowadzanie przetargów wraz z wyborem wykonawcy,
- Przygotowywanie umów o zamówienie publiczne,
- Sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych,
- Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji zamówień publicznych,
- Monitorowanie przetargu zamówień publicznych,
- Prowadzenie systematycznej współpracy z osobami uczestniczącymi w postępowaniu
o zamówienia publiczne w zakresie sporządzania dokumentacji w okresie planowania
i przygotowania postępowań,
- Pomoc innym jednostkom sektora publicznego w przeprowadzaniu postępowań
o udzielenie zamówień publicznych,
- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym
rzeczowym wykazem akt,
- Realizacja zadań z zakresu funduszu sołeckiego,
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem przydomowych oczyszczalni ścieków
realizowanych przez gminę.
|
| Wymagane dokumenty: |
|
- list motywacyjny, CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 902), z własnoręcznym podpisem.
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów z zakresu doświadczenia zawodowego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopia dowodu osobistego,
- inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w
stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie
pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie
obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.
|
| Dodatkowe informacje: |
|
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 93,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie
będą rozpatrywane,
- oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,
- Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 30 października 2017 r. od godz. 10.00.
|
|
» Pliki powiązane:
|
|
Wynik naboru
Dodany: 06.11.2017 godz. 11:18
|
|
| Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 17 2017
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 17 2017 godz. 12:29
|
|
|
Liczba odsłon: |
|
736 od 17 2017 godz. 12:29 (średnio 0.28 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|