|
|
|
| Informacja o wynikach naboru na stanowisko: Referent ds. Gospodarki Gruntami i Rolnictwa w Wydziale Gospodarki, Mienia i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach
|
|
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Karolina Skrzypek, zamieszkała w Słopcu Szlacheckim.
|
|
Uzasadnienie dokonanego wyboru |
|
Pani Karolina Skrzypek spełnia wszystkie wymagania wskazane w ogłoszeniu o konkursie na ww. stanowisko określone w ustawie o pracownikach samorządowych. Posiada wykształcenie wyższe i odpowiedni staż pracy.
Zarówno podczas oceny merytorycznej dokumentów, jak i rozmowy rekrutacyjnej Komisja stwierdziła, że kandydat posiada odpowiednie predyspozycje, wiedzę i doświadczenie gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku Referent ds. Gospodarki Gruntami i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach.
|
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 5 2018 godz. 11:01
|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
|
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
|
|
| Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Burmistrz Miasta i Gminy Daleszyce
|
| Oferowane stanowisko: |
|
Referent ds. Gospodarki Gruntami i Rolnictwa w Wydziale Gospodarki, Mienia i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach
|
| Wymiar czasu: |
|
pełny etat
|
| Miejsce składania ofert: |
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać pocztą (decyduje data wpływu aplikacji do UMiG) w terminie do dnia 29 stycznia 2018 r. do godz. 8:30 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Referenta ds. Gospodarki Gruntami i Rolnictwa na adres: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce
|
| Wymagania: |
|
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe (geodezyjne, rolnicze),
- wymagany minimum 1 roczny staż pracy w jednostce samorządowej,
- znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami i ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu ustaw: o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego,
- zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność oraz samodyscyplina,
- dobra znajomość obsługi komputera Microsoft Office,
- zdolność szybkiego przyswajania informacji,
- dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- czynne prawo jazdy kat. B.
|
| Zakres obowiązków: |
|
- organizacja zasobu nieruchomości Gminy, opracowywanie założeń polityki gospodarowania zasobem nieruchomości oraz informacji o stanie mienia Gminy,
- organizowanie, ogłaszanie i przeprowadzanie przetargów na sprzedaż nieruchomości,
- sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży oraz oddawanych w użytkowanie wieczyste,
- przygotowywanie procedur sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym,
- prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości gminnych (komunalizacja mienia gminnego),
- współpraca z prasą w zakresie prowadzonych procedur przetargowych,
- przygotowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawierania aktów notarialnych,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej w sprawach nabywania nieruchomości na własność, sprzedaży, darowizny i zamiany nieruchomości,
- prowadzenie rejestru ewidencji miejscowości, ulic i adresów w aplikacji EMUiA,
- nadawanie numeracji porządkowej na nieruchomości,
- wydawanie decyzji zezwalających na uprawę maku niskomorfinowego i konopi włóknistych na terenie Gminy,
- opiniowanie robót geologicznych.
Warunki pracy na oferowanym stanowisku:
Praca przy komputerze, praca w terenie
|
| Wymagane dokumenty: |
|
- list motywacyjny, CV ze zdjęciem – opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 902), z własnoręcznym podpisem.
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów z zakresu doświadczenia zawodowego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy,
- inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Uwaga: kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez kandydata.
|
| Dodatkowe informacje: |
|
- informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu niepełnosprawnych – wynosi co najmniej 6%
- kontakt w sprawie naboru na stanowisko osobiście lub tel. 041 317 16 93,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni ulegną komisyjnemu zniszczeniu,
- Burmistrz Miasta i Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyn,
- lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu (bip.daleszyce.pl).
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu: 31 stycznia 2018 r. od godz. 12:30
|
|
| Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 18 2018
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 18 2018 godz. 14:21
|
|
|
Liczba odsłon: |
|
1369 od 18 2018 godz. 14:21 (średnio 0.55 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|